Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

0,,10366~2841416,00.jpg

Opgericht In 1878 door medewerkers van Salter's Spring Works in West Bromwich, een stad in de West Midlands

Het was één van de teams die betrokken was bij de oprichting van de Engelse Football League, maar was nooit één van de grote teams

Het was het eerste Engelse team dat in Rusland speelde, en ook het eerste dat in China speelde.

the-hawthorns2.jpg

The Hawthorns, Het stadion vam W.B.A., met 30500 plaatsen!

W.B.A. Heeft als weinig clubs een reserve stadion genaamd: Aggborough in Kidderminster

Trainingsfaciliteiten: Uitstekende Trainingsaccommodatie

Jeugdaccommodatie: Middelmatige jeugaccommodatie+jeugopleiding

Deze club heeft een grote geschiedenis maar een kleine prijzenkast!

Engels kampioen

1919/20

FA Cup

1888, 1892, 1931, 1954, 1968

League Cup

1966

Geplaatst
  • Auteur

0,,10366~2841416,00.jpg

Opgericht In 1878 door medewerkers van Salter's Spring Works in West Bromwich, een stad in de West Midlands

Het was één van de teams die betrokken was bij de oprichting van de Engelse Football League, maar was nooit één van de grote teams

Het was het eerste Engelse team dat in Rusland speelde, en ook het eerste dat in China speelde.

the-hawthorns2.jpg

The Hawthorns, Het stadion vam W.B.A., met 30500 plaatsen!

W.B.A. Heeft als weinig clubs een reserve stadion genaamd: Aggborough in Kidderminster

Trainingsfaciliteiten: Uitstekende Trainingsaccommodatie

Jeugdaccommodatie: Middelmatige jeugaccommodatie+jeugopleiding

Deze club heeft een grote geschiedenis maar een kleine prijzenkast!

Engels kampioen

1919/20

FA Cup

1888, 1892, 1931, 1954, 1968

League Cup

1966

Geplaatst
  • Auteur

Re: West Bromwich Albion: Blood, Sweat And Tears

Het is op een mooie zaterdag. De klok slaat ondertussen 12 uur in de middag en ik stap uit mijn bed en kijk van uit mijn raam tegen de mooie skyline van mijn wel begeerde stad Rotterdam aan. Op dat moment denk ik: Ik zou wel is wat anders willen, iets heel anders... Het is leuk om zo weer naar het Honkbalstadion Neptunus te rijden waar ook de voetbalclub Neptunus zit en daar weer verschillende jeugdelftallen te trainen, maar ik heb het gevoel dat er meer in mijn carriere zit... Plots gaat de telefoon, het is de voorzitter van Neptunus. Hij vraagt of ik gelijk naar de club wil komen, de reden van dit "dringend" gebeuren wilt hij nog even geheim houden. En zoals een hond zijn baas trouw is, ben ik dat ook. Vlakbij Neptunus, zie ik nog de lichtmasten van: Het Kasteel, niet wetend dat ik dit stadion voorlopig niet meer ga zien. Het is niet mijn club, maar als je geboren en getogen in Rotterdam ben, geeft dat een goed gevoel.

Eenmaal aangekomen bij de club, staat mij daar een gesprek te wachten met de voorzitter: Peter Zuidhoek.

Sander Treffers: "Hallo Peter wat was er zo dringend dat ik gelijk moest komen?"

Peter Zuidhoek: "Loop maar even mee naar mijn kantoor dan laat ik je horen wat er op mijn voicemail is ingesproken.

-Ik denk bij mij zelf, de club zal wel in curatele zijn genomen of er is iemand overleden ofzo.

In het kantoor.....

Peter Zuidhoek: "Ik heb na lang wikken en wegen toch maar besloten om je dit bericht te laten beluisteren."

Sander Treffers: "Kom maar op dan, als het zo erg is!?!"

-Peter Zuidhoek speelt dus het bericht af en wat krijgen we nou??? Het is Jeremy Pearce... Bericht: Gegroet, Beste Peter Zuidhoek. Nu wij elkaar toch zolang kennen en al heel wat dingen met elkaar mee hebben gemaakt dacht ik dat dze vraag bij jou wel in goede handen was. Zou jij een goede coach weten ons mooie clubje? Als je er 1 weet laat het mij dan ook zo snel mogelijk weten. Vriendelijke groet, Jeremy Pearce!

Sander Treffers: "En waarom moest ik dan zo nodig gehaast hier naar toe komen?"

Peter Zuidhoek: "Is dit een grap ofzo? Waarom zou ik je dit bericht nou laten luisteren!"

Sander Treffers: "Nou zeg het is..."

Peter Zuidhoek: "Jij bent die coach waar ik in geloof en waar ik van denk dat hij de wereld aan kan! Ik Wil jou in West Midland hebben!

Sander Treffers: "Krijg toch de klere, dit is een grote grap of?.... (langzaam aan begin ik het te beseffen mijn carriere krijgt een nieuw impuls!)"

Peter Zuidhoek: "Hier heb je het telefoonnummer van Jeremy en laat het hem even weten.

Sander Treffers: "Ik weet niet wat ik moet zeggen maar, ik ga proberen om jou in ieder geval niet voor koekebakker neer te zetten en we zullen wel zien waar dit sprookje eindigt, bedankt zeer bedankt: Ik zal je niet teleurstellen!"

Peter Zuidhoek: "Het beste ermee, ik geloof in je!"

Aan de telefoon.... (Vertaald naar het Nederlands)

Jeremy Pearce: "Hallo, met Jeremy Pearce"

Sander Treffers: "Hallo, met Sander Treffers, ik belde even over de trainersfunctie, ik kreeg dit te horen van Peter Zuidhoek."

Jeremy Pearce: "Ahh dacht ik het niet, ik kan zoals gewoonlijk vertrouwen op mijn beste kadetje!"

Sander Treffers: "Op wat?"

Jeremy Pearce: "Ach dat doet er niet toe, maar even naar het onderwerp: Waarom zou jij goed zijn voor onze club, najah ach wat ik vertrouw gewoon op Peter, het zal wel goed zijn! Zou jij morgen naar ons over kunnen vliegen om hier je contract te bespreken?"

Sander Treffers: "Dat zou niet gaan, denk ik mijn beste heer Pearce."

Jeremy Pearce: "Wat nou: Dat zou denk ik niet gaan!?! Wil je die baan of wat?"

Sander Treffers: "Ik wil die baan heel graag het is alleen dat morgen Feyenoord speelt in de Kuip en ik zoals gewoonlijk daar heen ga om mijn club te steunen."

-Na even een stilte moment aan de telefoon, komt er een diepe zucht uit bij Jeremy Pearce en vervolgt hij het gesprek...

Jeremy Pearce: "Dit zal denk ik een goede keus worden van Peter en mij, want aan je loyaliteit zal het niet liggen, je club boven jezelf verkiez en, goed om te horen"

Sander Treffers: "Dat is mooi om te horen, direct na de wedstrijd van morgen vlieg ik over en zal ik mij zo snel mogelijk melden in uw kantoor"

Jeremy: "Tot gauw, beste Sander, tot gauw"

Sander Treffers: "Tot ziens"

Geplaatst
  • Auteur

Nadat Feyenoord een mooie wedstrijd had gespeeld en had gewonnen. Was de tijd om naar huis te gaan met een goed gevoel en terwijl ik voor het stadion sta, nog even terug te denken aan de mooie tijden die ik hier heb beleefd als trouwe supporter: Tot gauw mooie Kuip, Pas goed op mijn cluppie en laat mooie tijden wederkeren. (nog even een traantje wegpieken en dan maar op naar huis)

Eenmaal thuis aangekomen, de koffers inpakken en snel naar Rotterdam Airport (16-hoven) om zo via de snelste weg in West Midland aan te komen.

Na een mozes lange incheck tijd is het dan eindelijk zo ver: Ik zit mijn stomme Rotterdamse kop in het vliegtuig richting mijn geluk.

Nadat ik in Engeland weer een verdomd lange tijd moest wachten, omdat -de klungels van de Engelse luchtvaartmaatschappij- mijn koffer kwijt waren geraakt was de tijd nu echt aangebroken! Ik zit verdomme gewoon in een speciaal afgehuurde Bentley met eigen chauffeur richting: The Hawthorns, het stadion van W.B.A.

Na een vermoeiende reis van 7 uur rijden komen we dan aan bij het stadion en kijken we is in de rondte (Volgende keer laat ik ze speciaal een helikopter afhuren, 7 uur rijden wat denken ze wel niet!) Bij mezelf denk ik zo van: Dit stadion is niet zo groot, dus het zoeken naar Jeremy Pearce zijn kantoor zal wel een eitje zijn, zeker als je al is de bobbokantoren van de Kuip gezien hebt! Dat valt dus vies tegen! Na eindeloos zoeken vind ik het kantoor dan toch... Welke voorzitter heeft de deur van zijn kantoor dan ook onder het bord met daarop: Chairman (van 2m bij 3m, per letter), slim die Britten

Na lang onderhandelen zin we er dan toch uit gekomen, Sander Treffers tekent een contract voor 1 jaar om te kijken hoe de prestatie zullen verlopen!

C:\Documents and Settings\sander\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen

Geplaatst
  • Auteur

Nadat Feyenoord een mooie wedstrijd had gespeeld en had gewonnen. Was de tijd om naar huis te gaan met een goed gevoel en terwijl ik voor het stadion sta, nog even terug te denken aan de mooie tijden die ik hier heb beleefd als trouwe supporter: Tot gauw mooie Kuip, Pas goed op mijn cluppie en laat mooie tijden wederkeren. (nog even een traantje wegpieken en dan maar op naar huis)

Eenmaal thuis aangekomen, de koffers inpakken en snel naar Rotterdam Airport (16-hoven) om zo via de snelste weg in West Midland aan te komen.

Na een mozes lange incheck tijd is het dan eindelijk zo ver: Ik zit mijn stomme Rotterdamse kop in het vliegtuig richting mijn geluk.

Nadat ik in Engeland weer een verdomd lange tijd moest wachten, omdat -de klungels van de Engelse luchtvaartmaatschappij- mijn koffer kwijt waren geraakt was de tijd nu echt aangebroken! Ik zit verdomme gewoon in een speciaal afgehuurde Bentley met eigen chauffeur richting: The Hawthorns, het stadion van W.B.A.

Na een vermoeiende reis van 7 uur rijden komen we dan aan bij het stadion en kijken we is in de rondte (Volgende keer laat ik ze speciaal een helikopter afhuren, 7 uur rijden wat denken ze wel niet!) Bij mezelf denk ik zo van: Dit stadion is niet zo groot, dus het zoeken naar Jeremy Pearce zijn kantoor zal wel een eitje zijn, zeker als je al is de bobbokantoren van de Kuip gezien hebt! Dat valt dus vies tegen! Na eindeloos zoeken vind ik het kantoor dan toch... Welke voorzitter heeft de deur van zijn kantoor dan ook onder het bord met daarop: Chairman (van 2m bij 3m, per letter), slim die Britten

Na lang onderhandelen zin we er dan toch uit gekomen, Sander Treffers tekent een contract voor 1 jaar om te kijken hoe de prestatie zullen verlopen!

my.php?image=contract4gx.png

Geplaatst
  • Auteur

contract4gx.png

Die moest het zijn!

Geplaatst

Ziet er goed uit Sander. Als ik jou was zou ik alleen wat minder snel achter elkaar updates plaatsen. :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Nadat Jeremy Pearce en ik, mijn contract hadden afgerond kreeg ik mijn kantoor te zien. Dat was wel even iets groter dan dat ene veldje bij Neptunus, er is zoveel ruimte je weet niet waar je moet kijken en zo ging ik aan het werk... Eerst even kijken hoe mijn selectie in elkaar zit. Na is goed met mijn assistent-manager het elftal door te hebben gesproken, kwamen we tot de conclusie dat dit team niet sterk genoeg was om promotie af te dwingen en dat we een te grote hoeveelheid personeel hadden tegenover het loonbugdet en we besloten dus om er een paar weg te werken...

Uitgaande transfers:

assd0rl.png

jkjkjk0rp.png

Nadat ik in het begin een bedrag kreeg van 4.4 miljoen euro om te besteden had ik al aangeklopt bij Jeremy Pearce met het dreigement dat ik op zou stappen als ik niet meer geld mocht investeren, dat lukte en mijn bedrag werd verhoogd tot 8.9miljoen euro, na de verkoop enkele spelers en het beïndigen van contracten had ik zo'n kleine kleine 19 miljoen tot besteding en ik was qua loonskosten ook mooi uit de shit...

Om onze doelstelling te behalve (promovatie) moet je dan bij de selectie die je over hebt enkele spelers aan worden getrokken, spelers met ervaring en zowel wat jeugdigtalent...

Inkomende transfers:

inkomendetransfers5yj.png

-Eric Addo: Voor een club als W.B.A. is het een hele goede verdediger, paste in het loonsplaatje en neemt de nodige ervaring mee

-Mitchell: Aangezien het verkoop van de jonge Davies Curtis die niet meer te houden was voor W.B.A. is het een goede vc met de nodige ervaring

-Paul Bosvelt: Een man met de juiste mentaliteit, ervaring en aangezien ik een jong middenveld heb past hij in het plaatje (hij was ook goedkoop ivm dat er spelers geblesseerd waren/zijn)

-Vincent Enyeama: Een jonge keeper met mooie statistieken, paste in het loonsplaatje en wordt zeker een toptransfer!

-Dejan Petkovic: Een prima killer voor het doel op de moment dat je hem nodig hebt, een echte pinchitter

-Rico Kogeldans: Dit wordt later een heel goede buitenspeler of zijn prestaties zo zijn is een andere vraag maar dit is gebasseerd op mijn game met Feyenoord waarmee ik in 2014 zit

-Ionel Dãnciulescu: Een spits die het zeker waard is qua statistieken en aangezien ik in de aanval nog 1 iemand te kort kwam, de perfecte man!

Ook moest ik helaas 3 man uit mijn technische staf laten gaan ivm dat andere clubs hun een contract aan hebben geboden, het leuke er van is dat k hier door geld toe kreeg en betere trainers aan heb getrokken die gratis waren ivm dat ze geen contract hadden en ze minder wilde hebben dan degene die weg zijn gegaan....

Geplaatst

Een verhaal over één van mijn favoriete clubs en mijn meest legendarische CM club, ik ge deze novelle zeker nauwlettend volgen. Ik ben benieuwd of je mijn clubje weer naar de top kan stuwen! Succes ermee.

Geplaatst
  • Auteur

Nadat ik met mijn assistent en de rest van de crew heb doorgesproken wat voor een tactiek het beste bij mijn team past kwamen we tot de conclusie dat we een heel erg aanvallend spel moet hebben waarmee we de tegenstander onder druk zetten maar waarmee we niet al te veel tegendoelpunten krijgen.... Na lang tobben met mijn eigen assistent kwamen we er niet goed uit, na eindeloos telefoonneren met mijn oude maatje Bert van Marwijk was het nog niet raak en dan bel je maar is terug naar je goede ouwe plekje Rotterdam-Noord waar er wel een antwoord vandaan komt. Na een gesprek te hebben gehad met een oudschoolmaatje van de trainersopleiding kwamen we tot een overeenkomst dat we hebben over zouden laten vliegen in ruil voor 1 wedstrijdkaarten in de voorbereiding, zo gebeurd zo gedaan... Zo kwam mijn maatje Alexey Potapov overgevlogen uit Rotterdam-Noord, na even moeite te hebben gehad bij de douane kwam hij dan aan, de Rus waarvan ik de kneepjes van het vak heb geleerd. Na lang wikken en wegen hadden we eindelijk onze tactiek en Alexey Potapov had zijn kaartje voor een oefenwedstrijd. Voor de zekerheid nam ik Alexey Potapov mee op de bank voor de eerste wedstrijd, na nog wat kleine aanpassingen was onze tactiek zo:

tactiek1veldje3us.png

Team tactiek:

tactiekbalkjes0xc.png

Omdat ik aanvallend speel heb ik voor mijn verdediging de spelerstactiek aangepast: Dit schempje hier onder geldt voor de backs:

backs4ge.png

Ook heb ik hier onder een tactiek voor mijn centrale verdedigers gemaakt:

cv3tw.png

Zoals eerder gezegd gingen we zo onze eerste wedstrijd in en wat denk je? Een overwinnig: FOUT! We verloren gvd met 0-2 terwijl ons balkje bijna helemaal de balbezitsbalk had overgenomen,

wbadundeeutdoverzicht0le.png

Na deze wedstrijden wilde ik Alexey Potapox een retourtje Rotterdam geven maar na een paar uur afkoelen en de wedstrijd opnieuw te hebben bekeken -dit keer via de dvd natuurlijk-, heb ik hem opgebeld om onmiddelijk naar mijn kantoor te komen. Ik draai me om en wie staat daar: Alexey Potapov, ik had heb een klein bureautje in mijn kantoor gegeven voor de paar komende dagen, omdat het zonde is om er een vleugel aan te laten bouwen voor 1 persoon die binnen de week weg is, bovendien mocht deze Alexey rest van mijn wedstrijden mee op de bank zitten en kon hij inplaats van 1 oefenwedstrijd alle oefenwedstrijden zien, na dit besluit gingen we weer aan de slag en gingen we "gezellig"met de spelers praten en vragen wat er mis was gegaan de afgelopen wedstrijd, het was ondertussen rond 11 uur en we gingen maar is naar huis.

De andere dag stonden we met de selectie in mijn kantoor om wat dingen door te bespreken om vervolgens het trainingsveld op te stappen en alles er goed in te trainen, normaal gesproken doe je er een aantal maanden over maar met deze selectie slecht 25minuten aangezien we de tijd niet hadden. Door na de training nog even de selectie op alle punten te wijzen breekt er een nieuw dag aan en zo kom je steeds dichter bij de wedstrijd. Na alle moeite rondom de tactiek staan we voor een nieuw wedstrijd. En wat denk je? De selectie maakt geen fouten en speelt 5 achtereenvolgende wedstrijden op top-niveau!

wedstrijden0xo.png

Zo kunnen Alexey en ik tevreden naar het vliegveld om vervolgens Alexey Potapov te zetten op de eerst volgende vlucht naar Nederland, Rotterdam-Noord. Na een paar emotionele momenten stapt Alexey het vliegtuig in en zie ik hem richting de stad vliegen waar ik -op dit soort momenten- heimwee naar heb, Zo keer ik met een goed gevoel terug naar mijn huisje in Engeland en kan ik gaan rusten voor de volgende training met mijn team...

(volgende update: Championship wedstrijden en de 1e ronde van de League Cup)

Geplaatst
  • Auteur

Voorafgaand aan deze wedstrijd was het even de sfeer proeven, want daar stond ik dan op de middenstip in een uitverkocht stadion. Normaal gesproken heb ik een grote mond, maar voor zo’n geweldig publiek schiet er dan een brok in je keel. Na even het publiek toe gesproken te hebben en even verteld te hebben hoe blij ik was met deze club. Werd er van de tribune mijn naam gescandeerd! Na de zin: Niet lullen, maar poetsen! Kon ik helemaal niets meer fout doen of ze dit nou doen uit beleefdheid of dat ze het menen wordt over een tijdje duidelijk, in ieder geval hebben de supporters en ik dezelfde motivatie: Mooi voetbal is niet nodig, als je maar hard werkt in het veld!

wbaburnley5ei.png

Na deze wedstrijd was het goed feest, feest op de Britse manier! Ik liep het veld af en dacht, hier ga ik voorlopig niet weg; Ga ik dan toch dit sprookje waar maken!?!

Maar na regen komt zonneschijn en het klote daar van is dat het omgedraaid ook kan om elkaar in stand te houden, na goed voetbal verloren we op een lullige manier door een eigen goal van de –tot nu toe goed spelende- Paul Ronbinson

derbywba6nh.png

Na deze nederlaag was de sfeer er niet minder om, de selectie geloofde in mij en ik geloofde in de selectie, zo kregen wij ook het vertrouwen van het bestuur en van de supporters. En er volgden meer wedstrijden:

2wedstrijden6rs.png

http://Voorafgaand aan deze wedstrijd was het even de sfeer proeven, want daar stond ik dan op de middenstip in een uitverkocht stadion. Normaal gesproken heb ik een grote mond, maar voor zo’n geweldig publiek schiet er dan een brok in je keel. Na even het publiek toe gesproken te hebben en even verteld te hebben hoe blij ik was met deze club. Werd er van de tribune mijn naam gescandeerd! Na de zin: Niet lullen, maar poetsen! Kon ik helemaal niets meer fout doen of ze dit nou doen uit beleefdheid of dat ze het menen wordt over een tijdje duidelijk, in ieder geval hebben de supporters en ik dezelfde motivatie: Mooi voetbal is niet nodig, als je maar hard werkt in het veld!

wbaburnley5ei.png

1steleaguecup6kp.png

naamloos5pb.png

(volgende update: championship evt andere uitslagen, nieuws of belangrijke dingetjes)

Geplaatst
  • Auteur

ik dacht leuk, Old Englisch Tm zoals de krant daar wordt gedrukt, alleen pc tript wel eens, zal de vergrote versie er wel is op zetten

Geplaatst

Het lettertype is idd slecht te lezen in je artikel !!

Het rode in je tekst vind ik persoonlijk ook niet zo goed !!

Maar ik ben aan het muggeziften, ik vind het leuk een novelle met WBA

en ik hoop op goede resultaten !!

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

Na die mooie League Cup wedstrijd stond er weer een competitiewedstrijd te wachten en daar maakten we ons dus voor klaar, na de vorige wedstrijden belde ik Alexey Potapov weer op om iets over de tactiek te vragen, toen hij opnam begon hij er zelf over. Hij vond dat het een goed systeem was, maar dat er bij ons een paar echte killers ontbraken in de spits die in plaats van 9 uit 10 maken maar 3 uit 10 en dat deze tactiek dus alleen goed was bij een team met super spitsen. Ik zelf was ook tot de conclusiek gekomen daar van, jammer genoeg wist Alexey geen oplossing en was het gesprek ten einde. Na lang wikken en wegen spelen we nu 4-4-2 Met een ruit op het middenveld, en met doorschuivende vleugelspelers die dus ook op het middenveld hun mannetje moeten staan, eens kijken hoe dat gaat...

wbasheffwedoverzichtje9.png

cardiffwbaoverzichtss9.png

stokewbaoverzichtjk3.png

sunderlandwbaoverzichtba3.png

Na deze wedstrijden hadden we de smaak aardig te pakken en hoopten een ronde verder te komen in de League Cup op naar ronde 2!

westbrom181xr1.gif

1exm7.png

wedstrijdentq6.png

(volgende update: Championship+evt: randzaken en bijzaken)

Geplaatst
  • Auteur

Gvd na al die inspanningen voor deze game is mijn savegame pleite en kan ik dus geen verdere updates doen en opnieuw te beginnen met deze is een beetje vaag, sorry van dit maar er heeft iemand achter mijn pc gezeten en van alles is pleite, deze kan dus gesloten worden en ik schrijf wel een nieuwe met een andere club: Sorry van dit gebeuren, vriendelijke groet Sander

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.