Geplaatst 22 januari 200718 jr. Mali Bijnaam: Les Aigles Associatie:Fédération Malienne de Football Meeste interlands: Onbekend Topscorer: Onbekend Eerste interland Mali 4 - 3 Centraal-Afrika (Madagaskar; 13 april 1960) Grootste overwinning Mali 6 - 0 MTN (Mali; 1 mei 1975) Zwaarste verlies Algerije 7 - 0 Mali (Algerije; 13 november 1988) Koeweit 8 - 1 Mali (Koeweit; 5 september 1997) WK voetbal Optredens: Geen Beste resultaat: Geen African Cup of Nations Optredens:4 (Eerste keer: 1972) Beste resultaat:2de (1970) Dit wordt mijn tactiek waar ik mee ga spelen. Ik ben benieuwd of deze tactiek een beetje zal werken op een hoog niveau, mijn doel is dan ook om het WK te bereiken. Met deze selectie wil ik het het komend jaar doen. Het is een heel jonge ploeg. De oudste speler uit het team is 30 jaar en de jongste 19. Op de screen missen we de volgende spelers wegens blessure Seydou keita(Lens) en Djimini Traore(Charlton). Ook heb ik nog 4 oefenwedstrijden kunnen regelen, hieronder volgen de uitslagen. We hebben in de oefenwedstrijden zeer uitstekend gepresteerd. Dit belooft hopelijk veel goeds voor de toekomst.
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Auteur Mali Bijnaam: Les Aigles Associatie:Fédération Malienne de Football Meeste interlands: Onbekend Topscorer: Onbekend Eerste interland Mali 4 - 3 Centraal-Afrika (Madagaskar; 13 april 1960) Grootste overwinning Mali 6 - 0 MTN (Mali; 1 mei 1975) Zwaarste verlies Algerije 7 - 0 Mali (Algerije; 13 november 1988) Koeweit 8 - 1 Mali (Koeweit; 5 september 1997) WK voetbal Optredens: Geen Beste resultaat: Geen African Cup of Nations Optredens:4 (Eerste keer: 1972) Beste resultaat:2de (1970) Dit wordt mijn tactiek waar ik mee ga spelen. Ik ben benieuwd of deze tactiek een beetje zal werken op een hoog niveau, mijn doel is dan ook om het WK te bereiken. Met deze selectie wil ik het het komend jaar doen. Het is een heel jonge ploeg. De oudste speler uit het team is 30 jaar en de jongste 19. Op de screen missen we de volgende spelers wegens blessure Seydou keita(Lens) en Djimini Traore(Charlton). Ook heb ik nog 4 oefenwedstrijden kunnen regelen, hieronder volgen de uitslagen. We hebben in de oefenwedstrijden zeer uitstekend gepresteerd. Dit belooft hopelijk veel goeds voor de toekomst.
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Les Aigles Orginele keus, met toch wel aardig wat spelers... 7-0 op de V.S is heel netjes :) Ga zo door :thumb:
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Les Aigles Inderdaad heel mooi de 7-1 tegen de VS en 5-1 tegen Egypte! Ziet er verder ook goed uit, houden zo dus :checkit:
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Auteur Re: Les Aigles Afrika Cup Kwalificatie, 1e helft We moeten ons net als ieder ander land zich zien te kwalificeren. Maar met Nigeria in de poule zou het wel eens lastig kunnen worden. En van Oeganda en Mauritius moeten we gewoon dik winnen. Nu onze eerste 3 wedstrijden. Zoal het hoort. Tot mijn groote verbazing wonnen we van Nigeria en zo zette we een groote stap richting de Afrika Cup. Alleen jammer dat we elke wedstrijd een tegen goal hebben gehad.
Geplaatst 22 januari 200718 jr. Re: Les Aigles KUTGW, mooie resultaten, maar je hebt dan ook wel Kanoute ;)