Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Recommended Posts

Donderdag met mn trainingsgroep (5 man) weer eens op snelheid getraind. Ben er 2 a 3 maanden uit geweest door oververmoeidheid. Dus was flink bikkelen!

Hoop eind van het jaar weer wat wedstrijden te rijden.

http://www.brytonsport.com/mapTrackView/2?id=3488911

Lekkere snelheid man. Lekker treintje fietsen een uur lang nadat je maanden niks gedaan htb neem ik mijn petje wel voor af.

Mooi man. Lekkere temperatuur om te fietsen he. Zelf vandaag en gisteren een klein rondje gemaakt. Probeer steeds een uurtje te fietsen. Als ik straks weer helemaal blessurevrij ben dan heb ik tenminste al wta van een basis. Wel een vieze wind trouwens.

Zelf net 25km gefietst en voor het eerst sinds mijn blessure een heuveltje geprobeerd. Ging pijnvrij, dus ik ben een gelukkig man :)

Nu doorbouwen naar grotere afstanden. Hopen dat dit ook pijnvrij blijft gaan.

Eindelijk een nieuwe telefoon en dus ook eindelijk Strava. Veel hoogtemeters gemaakt vanochtend met een klein uitstapje naar België, ging erg lekker.

Wat is nou eigenlijk het grote voordeel van Strava ten opzichten van Runkeeper? Want ik ben nog altijd zeer tevreden over Runkeeper.

Wat is nou eigenlijk het grote voordeel van Strava ten opzichten van Runkeeper? Want ik ben nog altijd zeer tevreden over Runkeeper.

Ach, die klimtijden vergelijken met je vrienden is wel leuk. Gebruikte Runkeeper ook altijd handmatig, omdat ik een tijdlang geen smartphone had.

Laatste 3 keer doet mijn runkeeper vaag. Hij doet de route niet bijhouden. Heb aan het eind alleen een tijd. En dan zelf plotten met die tijd. Lijkt erop dat gps of internet loopt te fucken op me telefoon.