Gert Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2013 Bij de Mac zullen ze wel balen. :D zeker. Kom daar nu sowieso niet veel meer. 2 maanden geleden ofzo? zijn tijden geweest dat ik er sowieso wekelijks wat nam. Wat ook scheelt. Het raam vd bestuurderskant gaat niet open sinds een tijdje in mijn auto. Dus mcdriven gaat al lastig ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Haha, dat laatste heb ik ook een tijd gehad. Fijn he bij een parkeergarage :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2013 Ja we hebben 2 auto's gelukkig. Dus als ik naar een stad ga dan met die auto ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Gelukkig voetbal ik ook en ben ik wel 2 keer wezen hardlopen dus mijn gewicht is wel prima. Meteen een vraag. Hoeveel wegen jullie en hoelang zijn jullie? Je ziet vaak van die wielrenners die behoorlijk zwaar zijn met een enorme buik. Lijkt me erg lastig om dat extra gewicht omhoog te fietsen. Moet zeggen dat ik momenteel 4 kg lichter ben dan de voorgaande jaren. Eet de laatste maanden wat gezonder. Weeg nu 78,5kg. Ben 1:86. Ben 1.83 en weeg 69 kg. Vorig seizoen rond deze tijd woog ik met dezelfde lengte 65 kg of zo, maar door heel het jaar veel kracht- en stabiliteitsoefeningen te hebben gedaan puur spier bijgekweekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Gelukkig voetbal ik ook en ben ik wel 2 keer wezen hardlopen dus mijn gewicht is wel prima. Meteen een vraag. Hoeveel wegen jullie en hoelang zijn jullie? Je ziet vaak van die wielrenners die behoorlijk zwaar zijn met een enorme buik. Lijkt me erg lastig om dat extra gewicht omhoog te fietsen. Moet zeggen dat ik momenteel 4 kg lichter ben dan de voorgaande jaren. Eet de laatste maanden wat gezonder. Weeg nu 78,5kg. Ben 1:86. 1.92 en 94 kilo. Nee, heuvels zijn niet mijn favoriet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Ik ben nu 1,86 en weeg 77,6 kg. Ben wel de laatste weken zes kilo lichter geworden. Heuvels zijn wel mijn favoriet. Kan niet volgen bij vlakke lange afstanden met hoog tempo, is dan echt aanhaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Ben ook geen fan van kilometers lang 45+ aan het uur rijden maar soms moet het wel ff. Heuvels kan ik wel op de macht aan vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Luxeprobleem met jullie heuvels. Hier is het landschap zo vlak als een biljartlaken. Ben dus met mijn 1.77 meter gedwongen om non-stop tempo te rijden. Helaas staat de teller hier ook nog immer op nul, maar de fietspakken en de fiets zijn alweer gereed. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 :-D Ik heb ook niks met heuvels hoor, in wedstrijden is het echt geen pretje. Alleen trainen is handig als je heuvels hebt, intervallen ed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Ik ben vrij explosief op het begin van een heuvel en daarna op souplesse naar boven. Daar maak ik meestal bij de club het meeste verschil, ik woon vlakbij BukelHeiberg , Savelsbosweg en Moerslag die pak ik meestal als trainingsrondje na school als ik weinig tijd heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Ah ja maar kan je echt op die Heiberg 1,6 km lang gemiddeld ongeveer met 35 per uur naar boven rijden? Ken 'em ook en het is een loper, eigenlijk geen moment echt stijl. Gewoon op het buitenblad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Nee, dat kan ik nog niet. Kilometertje of 20 per uur. Ben pas dit jaar echt begonnen met fietsen, eerst opbouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Aanstaande maandag onze eerste echte rit van dit jaar maken met een aantal vrienden. Iedereen heeft individueel al wel wat getraind, maar nog niet iedereen zit weer in het ritme. Zal daarom ook wel een leuk tochtje worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2013 Hoeveel km en waar ga je fietsen gerwin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 De planning is al weer iets gewijzigd.. De rit zal iets korter worden, doordat er een aantal zijn die 's middags nog een afspraak hebben.. Hoeveel kilometers het nou uiteindelijk gaan worden is dus nog niet echt bekend.. Maar denk dat we in de richting van het Veluwemeer gaan fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Vandaag naar Banneux gefietst en terug. 1000 hm en 90km. Zwaar dagje, 26,3km/h Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Wat boeit het jou het gemiddelde eigenlijk? Je rijdt geen wedstrijden of iets dus het is puur recreatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Vanmorgen gewerkt, 9.30u thuis, dus ik dacht ik ga weer ff fietsen. Kon ik eindelijk m'n thermopakje weer eens gebruiken. Ik heb alleen nog geen handschoenen met vingertoppen... Na een kwartier maar weer omgedraaid, ik ging kapot van de pijn. :m: :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Wat boeit het jou het gemiddelde eigenlijk? Je rijdt geen wedstrijden of iets dus het is puur recreatief. Gemiddelde is puur om te kijken of ik de volgende keer het beter fiets dan de vorige keer. Verder een leuk gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Dus eigenlijk kijk je of het weer dan beter is, want daar is het gemiddelde grotendeels van afhankelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Wordt echt tijd voor een lentezonnetje, merk echt dat ik niet vooruit kom met die winterse temperaturen :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 En het is leuk om ergens mee bezig te zijn tijdens het fietsen. Als je b.v. 29 fietst is het wel zo lekker om 30 te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 :-D Fietsen is alleen al uberchill als je om je heen kijkt en de natuur ziet. Gemiddeldes e.d.zijn wrsl om fysieke gebreken te compenseren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2013 Of je accepteerd gewoon hoe een ander het doet :cab: Hier is het een combi. Als ik met maten ga fietsen dan is dat een relaxed tempo. veel praten en dan bij heuvels dan wel maximaal. Als ik alleen fiets, dan probeer ik toch altijd 1 zelfde tempo te fietsen. Altijd iig tussen de 30 en 35 in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 1 april 2013 Share Geplaatst 1 april 2013 Na een heleboel afhakers toch nog één persoon kunnen vinden die wel een rondje wilde fietsen. Is uiteindelijk een rondje van net geen 50 km geworden. http://runkeeper.com/user/Gerwin91/activity/162506755 Even bij Thermen Bussloo wezen kijken, maar was weinig te zien naast een paar werklui die bezig waren met het luchten van het pand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten