Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Bij de Mac zullen ze wel balen.

:D zeker. Kom daar nu sowieso niet veel meer. 2 maanden geleden ofzo? zijn tijden geweest dat ik er sowieso wekelijks wat nam.

Wat ook scheelt. Het raam vd bestuurderskant gaat niet open sinds een tijdje in mijn auto. Dus mcdriven gaat al lastig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig voetbal ik ook en ben ik wel 2 keer wezen hardlopen dus mijn gewicht is wel prima.

Meteen een vraag. Hoeveel wegen jullie en hoelang zijn jullie? Je ziet vaak van die wielrenners die behoorlijk zwaar zijn met een enorme buik. Lijkt me erg lastig om dat extra gewicht omhoog te fietsen.

Moet zeggen dat ik momenteel 4 kg lichter ben dan de voorgaande jaren. Eet de laatste maanden wat gezonder. Weeg nu 78,5kg. Ben 1:86.

Ben 1.83 en weeg 69 kg. Vorig seizoen rond deze tijd woog ik met dezelfde lengte 65 kg of zo, maar door heel het jaar veel kracht- en stabiliteitsoefeningen te hebben gedaan puur spier bijgekweekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig voetbal ik ook en ben ik wel 2 keer wezen hardlopen dus mijn gewicht is wel prima.

Meteen een vraag. Hoeveel wegen jullie en hoelang zijn jullie? Je ziet vaak van die wielrenners die behoorlijk zwaar zijn met een enorme buik. Lijkt me erg lastig om dat extra gewicht omhoog te fietsen.

Moet zeggen dat ik momenteel 4 kg lichter ben dan de voorgaande jaren. Eet de laatste maanden wat gezonder. Weeg nu 78,5kg. Ben 1:86.

1.92 en 94 kilo. Nee, heuvels zijn niet mijn favoriet ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanstaande maandag onze eerste echte rit van dit jaar maken met een aantal vrienden. Iedereen heeft individueel al wel wat getraind, maar nog niet iedereen zit weer in het ritme. Zal daarom ook wel een leuk tochtje worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De planning is al weer iets gewijzigd.. De rit zal iets korter worden, doordat er een aantal zijn die 's middags nog een afspraak hebben.. Hoeveel kilometers het nou uiteindelijk gaan worden is dus nog niet echt bekend.. Maar denk dat we in de richting van het Veluwemeer gaan fietsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je accepteerd gewoon hoe een ander het doet :cab:

Hier is het een combi. Als ik met maten ga fietsen dan is dat een relaxed tempo. veel praten en dan bij heuvels dan wel maximaal.

Als ik alleen fiets, dan probeer ik toch altijd 1 zelfde tempo te fietsen. Altijd iig tussen de 30 en 35 in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een heleboel afhakers toch nog één persoon kunnen vinden die wel een rondje wilde fietsen. Is uiteindelijk een rondje van net geen 50 km geworden.

http://runkeeper.com/user/Gerwin91/activity/162506755

Even bij Thermen Bussloo wezen kijken, maar was weinig te zien naast een paar werklui die bezig waren met het luchten van het pand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites