Mvdv Geplaatst 5 maart 2013 Share Geplaatst 5 maart 2013 Net 40 kilometer op de fiets gezeten, was prima te doen in dit weer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 http://app.strava.com/activities/43362595 + http://app.strava.com/activities/43362574 Even pauze gepakt ertussen, en omdat de batterijen van mijn gsm opwaren niet verder kunnen meten dan de hallembay. Daar zijn we richting Visé gegaan en omhoog naar Eijsden. Ongeveer een 75 km. Krijg dadelijk nog de plot van de vriend waar ik mee was, die heeft zo'n Garmin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeroen1988 Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Paar dagen geleden een mooi rondje gefietst: http://www.brytonsport.com/mapTrackView/2?id=2401287 Vandaag ook weer ongeveer dat rondje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Pff, wat een bikkel ben ik ook. Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 Ben vanochtend weer geweest in de sneeuw en in de regen. Maar 50 km volgehouden, want had het na 30 km te koud :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 Als je nu gewacht had tot de middag... Was wel koud maar niet nat hiero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 Hier helaas ook, maar de clubritten beginnen om 09.00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 Mwaah, 10 centimeter sneew hier al heel de dag! Hoe wil je zo in topconditie geraken tegen begin april :cab: Dadelijk nog maar eens op de rollen dan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Nog een week of vijf te gaan tot L-B-L, en 25 kilometer in de benen ;e Gisteren gaan spinnen, je moet wat met dit weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Dat is inderdaad minder. Ik ga me inschrijven voor de Volta Limburg Classic toertocht mits mijn ouders het goedkeuren, want het is dan Pasen :s Zondag best een zwaar parcours om te fietsen met de club: Eijsden - Stuw - Moelingen - Mesch - Mheer - Banholt - Terlinden - Slenaken - Reymerstok - Euverem - Partij - Mechelen - Wahlwiller - Gulpen - Ingber - Margraten - Scheulder - Sibbe - Margraten - Bruisterbosch - Eckelrade - St Geertruid - Heerkuil - Mesch - Eijsden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Hoop de Volta Limburg Classic zelf te rijden volgend jaar. maar dan de echte koers voor junioren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Dat is inderdaad minder. Ik ga me inschrijven voor de Volta Limburg Classic toertocht mits mijn ouders het goedkeuren, want het is dan Pasen :s Zondag best een zwaar parcours om te fietsen met de club: Eijsden - Stuw - Moelingen - Mesch - Mheer - Banholt - Terlinden - Slenaken - Reymerstok - Euverem - Partij - Mechelen - Wahlwiller - Gulpen - Ingber - Margraten - Scheulder - Sibbe - Margraten - Bruisterbosch - Eckelrade - St Geertruid - Heerkuil - Mesch - Eijsden Nice, veel sterkte op de Les Waides. Wat een rotding :moop: Zat er ook aan te denken om deze te gaan fietsen, maar met deze conditie waag ik me daar niet aan. Vorig jaar rond deze tijd zat ik op 135 kilometer, nu op 25.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 14 maart 2013 Share Geplaatst 14 maart 2013 ik zit nu op een 240 km, dus moet wel lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2013 Nice, veel sterkte op de Les Waides. Wat een rotding :moop: Zat er ook aan te denken om deze te gaan fietsen, maar met deze conditie waag ik me daar niet aan. Vorig jaar rond deze tijd zat ik op 135 kilometer, nu op 25.. Op mijn 16e ben ik keer met mijn zus en de fietsvriendengroep waarmee ze vaak deed fietsen een keer in belgie ricting Luik gaan fietsen. Ook de Les Waides toen genomen. Dat was een flinke beproeving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Vandaag 35 kilometertjes gefietst, was mooi in het heuvelland met die sneeuw in de weilanden (vooral op de Trintelerberg!). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 http://runkeeper.com/user/mischabockhorn/activity/159692046 De kou en (vooral) erg sterke wind getrotseerd en vandaag 46 kilometer gereden. Viel niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Leuk rondje inderdaad, waren ze niet in Partij aan de weg aan het werken? Vorige week fietste drie man daar plat op 5 minuten tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Ja, de weg van Partij naar Mechelen was afgesloten voor gemotoriseerd verkeer. Hebben het risico niet genomen, zijn omgereden via de vernieuwde Capucijnenweg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 http://app.strava.com/activities/46034065 gemiddelde vond ik wat tegenvallen, maar was dan ook maar met twee man. Er stond veel tegenwind,en heb onderweg even moeten wachten op de Donsart omdat ik de weg niet wist anders had ik daar top-5 gereden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2013 Nouja toch een leuke afstand gereden. Zit zelf verdomme nog op 0km in 2013 :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Zit nu op een 420 ofzo dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Netjes hoor, ben al trots op mijn 140 kilometer gezien de temperaturen :cab: Zal wel nog flink aan de bak moeten in de komende weken om fit te zijn voor L-B-L en Mallorca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2013 Gelukkig voetbal ik ook en ben ik wel 2 keer wezen hardlopen dus mijn gewicht is wel prima. Meteen een vraag. Hoeveel wegen jullie en hoelang zijn jullie? Je ziet vaak van die wielrenners die behoorlijk zwaar zijn met een enorme buik. Lijkt me erg lastig om dat extra gewicht omhoog te fietsen. Moet zeggen dat ik momenteel 4 kg lichter ben dan de voorgaande jaren. Eet de laatste maanden wat gezonder. Weeg nu 78,5kg. Ben 1:86. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Ik ben echt een lichtgewicht, daar hoef ik gelukkig dus echt niet op te letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 27 maart 2013 Share Geplaatst 27 maart 2013 Gelukkig voetbal ik ook en ben ik wel 2 keer wezen hardlopen dus mijn gewicht is wel prima. Meteen een vraag. Hoeveel wegen jullie en hoelang zijn jullie? Je ziet vaak van die wielrenners die behoorlijk zwaar zijn met een enorme buik. Lijkt me erg lastig om dat extra gewicht omhoog te fietsen. Moet zeggen dat ik momenteel 4 kg lichter ben dan de voorgaande jaren. Eet de laatste maanden wat gezonder. Weeg nu 78,5kg. Ben 1:86. Bij de Mac zullen ze wel balen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten