Jump to content

Je eigen "fietsprestaties"

NicoHaak
 Share

Recommended Posts

Tof Le Saux. Have fun!

Hier zelf vorige week even een mail rondgedaan bij kameraden met het voorstel om dit jaar weer een weekendje in Limburg & Belgie te gaan fietsen. 6 aanmeldingen tot nu toe. Dus gaat sowieso wel door. Lekker huisje huren en 2 dagen knallen.

Net ook mijn bestelling van cyclewear.eu binnen. Lekker rap en goedkoop. Veel Rabo spullen spotgoedkoop. Heb er al kleding van. Dus ff aangevuld :)

Nice! Wat kost dat nou?

Is niet goedkoop. Wou dit jaar alles los gaan boeken, maar uiteindelijk scheelt me dat niet heel veel. Betaal voor hotel(****) op basis van half pension (511 euro), huur voor de fiets (105 euro), vluchten (160 euro) en transfers (80 euro) voor één week 850 euro.

Hmm als je vaker fietsvakanties boekt zou ik toch een fietskoffer fixen. Doe ik naar Cyprus ook altijd.

[MENTION=71]Gert[/MENTION]; thx voor de site ;) Zal wel geen superkwaliteit zijn die eigen merken van ze maar toch ff nieuwe arm- en beenstukken besteld.

Zijn er lieden hier trouwens actief op strava?

Edited by Menchov

Vandaag trouwens trainingswedstrijdje gedaan met wat amateurs op de baan hier in Baarlo. Anderhalf uur lang met een gemiddelde van 49 rondgereden :-D Het ging helemaal nergens meer over, ze bleven maar rijden en aanvallen en op een bepaald moment wist ik het wel.

Nijmegen heeft leuke hellingen en in Arnhem heb je de Posbank. Daar ga ik 4 vd 5 keer heen als ik met kameraden ga fietsen.

In Arnhem is de Posbank zegmaar de veluwezoom. Hellingen kun je hier zien:

http://heuvelsfietsen.nl/Veluwezoom.php

In Nijmegen is dit wel een leuke kaart:

http://heuvelsfietsen.nl/Rijk_van_Nijmegen.php

Maar kan natuurlijk bij verre niet op tegen Limburg. Maar zijn toch wel wat leuke hellingen.