Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Dat is wel een leuk rondje ja, ga vanmiddag eens ff kijken of ik die ga fietsen. Eerst nog wat dinge regelen.

Zie dat je de Hillensberg ook al keer hebt gehad, die is leuk man:D

Naja die rondjes die daar op stonden was gewoon wat proberen en die heb ik nog niet echt zelf gefietst. Ik heb ondertussen wel al die heuvels gehad hier in de buurt. Alleen die bij activities heb ik zelf zo gefietst ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

252011.png

Godskolere zeg, was echt kapot na anderhalf uur. Op 1 of andere manier had ik constant wind tegen, dat hakte er echt in. Maar toch wel wat leuke klimmetjes meegepakt. Cauberg weet ik zo bij naam, zal zo de rest ff opzoeken. Bij Berg (Valkenburg), Spaubeek de dorpstraat, bij Geulle 1 naast de slingerberg, bij Beek nog 1. Putherberg ook gehad vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fietsroute3meideel1.png

fietsroute3meideel2.png

Lekker stuk gefietst, opvallend goede benen. De Schweiberg vandaag middels een nieuwe aanloop gefietst, de Schilberg (900 meter aan 7%) was voor het eerst en op de altijd gevreesde Eyserbosweg reed ik m'n partner letterlijk en finaal het bos in :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nu dan ga doen? De week dat ik in Bourg d’Oisans zit, ga ik meerdere heuvels beklimmen. Mijn lijstje:

• Alpe d’Huez (14 km, gem 7,9%)

• Galibier (17 km, gem 7,2%)

• Izoard (15 km, gem 6,7%)

• Col de la Croix-de-Fer (30 km, gem 5,1%)

• Chamrousse (19 km, 6,5%)

• Madeleine (25 km, 6,3%)

Noem het maar bergen hoor ;)

Maar dat is iig al een heel tof lijstje. Mont ventoux misschien? Of is dat te ver reizen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee de Ventoux (Bedoin) ligt ongeveer 3 uur met de auto van bourg d'oissans vandaan. Ik heb ze afgelopen zomer allebei gedaan (wel niet opdezelfde dag, maar de dag erna). Dus stel je wilt er 2 op een dag doen en hebt een hotel in Bourg d'Oissans dan is het misschien ook nog mogelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nu dan ga doen? De week dat ik in Bourg d’Oisans zit, ga ik meerdere heuvels beklimmen. Mijn lijstje:

Maar dat is iig al een heel tof lijstje. Mont ventoux misschien? Of is dat te ver reizen?

Ventoux ligt zo'n 200 km zuidelijker, maar is wel erg vet om te doen. Zelf ook gedaan _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel op een 4e elftal en we trainen samen met het 3e. Vorige week waren we met 2 man, dus het trainen zit er bij ons team niet echt in. Maar het wordt voetballen, wielrennen kan ook nog op andere dagen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de Ventoux omhoog gaat moet je wel via Bedoin fietsen, anders kun je net zo goed niet gaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fietsroute12meideel1.png

fietsroute12meideel2.png

Gister weer een mooi stuk gefietst, bijna nergens fatsoenlijk vlak :cab: Op zoek gegaan naar nieuwe klimmetjes en uiteindelijk de Putberg (Heerlen, 1400 meter aan 4,6%), Oude Elkenraderweg (Elkenrade, 2000 meter aan 4,2%), Groenendalsbergweg (Euverem, 500 meter aan 8,4%) Kersenpad (variant Loorberg in Slenaken, 1200 meter aan 6,8% met een uitschieter naar 16%) en Schulsberg (variant Kruisberg in Nijswiller, 1000 meter aan 5,1%) ontdekt. Gaat lekker op de fiets dit jaar, alleen in april en mei al bijna 500 kilometer achter de kiezen.

01.jpg

Kersenpad is flink afzien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14511.png

Ook weer thuis, met een collega rondje gefietst. Hij was toch wel slomer dan ik ben maar ja. Elke keer boven op de berg/heuvel kon ik weer wachten op hem, jammer maar goed, ieder zijn eigen tempo. Hij woont 6 km verderop dus laatste stuk is hij niet mee gegaan, de Putherberg. Daarna nog ff tempo flink opgeschroefd door achter een tracker aan te gaan rijden. Was mooi weer, niet te warm. Alleen wel iet wat veel wind maar vrij weinig last van gehad dit keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren mijn eerste rondje van het jaar gemaakt. Met mijn pa anderhalf uur a 28,5 gemiddeld over de dijken geraasd. Nauwelijks hoogteverschil, maar de wind maakte het toch pittig. Laten we het erop houden dat ik blij was dat ik niet alleen was.

Het bewijs:

1erondje2011.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net weer een lekker stukje gefietst, ongeveer 35 á 40KM in iets meer dan een uurtje. Had zeker wel een kilometer of 8 á 12 last van tegenwind, wat er dan ook de rest van de tijd wel een beetje inhakt. Desondanks ben ik best tevreden. Zal morgen nog even een mapje posten en me aanmelden op die website waar de meesten hier ook gebruik van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites