Gert Geplaatst 5 april 2011 Auteur Share Geplaatst 5 april 2011 Erg tof man. 140Km over kasseien lijkt me erg pittig. Geen problemen met je fiets gekregen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Heb echt 10 jaar geleden voor het laatst op een racefiets gezeten. Hoop er ooit nog zelf eentje aan te schaffen. Fietsen is een stuk relaxter dan lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Erg tof man. 140Km over kasseien lijkt me erg pittig. Geen problemen met je fiets gekregen? Nee. Had me ook raar geleken. Splinternieuw. Jaar oud. Maar waren er idd genoeg waarvan de fiets volledig los trilde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Ik wil ook wel een keer Ronde van Vlaanderen rijden. Wordt denk ik pas over een paar jaar, nu nog genieten van de Amstel Gold Race over 11 dagen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 april 2011 Auteur Share Geplaatst 5 april 2011 De goldrace is erg tof kan ik uit eigen ervaring melden. Veel plezier! @Mascini: Okay, nou zelfs bij profs breken soms fietsen. Dus het zou zo kunnen natuurlijk. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Als mij iets niet zo 'leuk' lijkt om te fietsen, is het P-R wel. Als je na afloop alleen al de handen van sommige renners zien :5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 april 2011 Auteur Share Geplaatst 5 april 2011 Ja, als ik mocht kiezen dan ook liever Vlaanderen. Die heuvels met kasseien lijken me wel tof. P-R is vlak en stofhappen (in de meeste gevallen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 De goldrace is erg tof kan ik uit eigen ervaring melden. Veel plezier! Ik heb hem vorig jaar ook gereden, alleen niet goed genoeg getraind, en ik moest in me eentje. Uiteindelijk 108.3 van de 150 km gereden, maar afgestapt wegens krampen. Dit jaar samen met mee neef de 100 km.:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 het is ook gewoon te mooi weer om niet te gaan fietsen:S 40 km gefiets. Rustig aan gedaan, paar heuveltjes. Iets korter dan 2 uur er over gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Goldrace is superdruk. In Vlaanderen konden we Koppenberg al niet rijden door de drukte. Bij gold is dat nog erger, vertelden ze me :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 april 2011 Auteur Share Geplaatst 7 april 2011 Ja, bij de Keutenberg was het echt chaos toen ik de gold deed. Vooral omdat je em niet ziet aankomen. 1/2 van de mensen die afstapten en omhoog liepen aan de beiden kanten van de weg. Mensen die stil vielen en letterlijk omvielen op hun fiets. En ik die door die chaos heen moest fietsen. Maar ik hoefde gelukkig niet af te stappen door die toestanden. Gewoon een beetje slalommen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Ja, bij de Keutenberg was het echt chaos toen ik de gold deed. Vooral omdat je em niet ziet aankomen. 1/2 van de mensen die afstapten en omhoog liepen aan de beiden kanten van de weg. Mensen die stil vielen en letterlijk omvielen op hun fiets. En ik die door die chaos heen moest fietsen. Maar ik hoefde gelukkig niet af te stappen door die toestanden. Gewoon een beetje slalommen. :) Het voordeel van dat slalommen dat je ook minder last hebt van de 22% ;) Peter ik zie dat je bijna langs mijn huis bent gereden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Klopt. Mooi bergje is dat hoor. Heb die al vaak genoeg op gefietst, maar gister ff naar beneden. Vandaag via Sweikhuizen naar de Cauberg. En dan vanaf daar zie ik het wel. Godskolere zeg, Ben eigenlijk net iets te ver gegaan. Ben echt helemaal stuk. Was op den duur weer vlak bij men werk dus daar even gestopt en banaan naar binnen gegooid. Had water te weinig mee dus onderweg bij een bloemenzaak bijgevuld. Laatste kilometers hakten er echt in. 52 km, inc Cauberg, Daalhemmer weg, Emmaberg, Lange Raarberg, Maasberg. En in Spaubeek de dorpstraat, die gaat ook ongeveer 1.5 km valsplat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Weet niet hoe ik hem kan inframen :( http://runkeeper.com/user/Mascini/activity/30943332 Mijne van gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april 2011 Auteur Share Geplaatst 8 april 2011 Die maasberg is tof :) Heb die 1 keer gefietst :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Die maasberg is tof :) Heb die 1 keer gefietst :) Ik ben hem alleen afgereden en dat vond ik alles behalve tof.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april 2011 Auteur Share Geplaatst 8 april 2011 Ja eraf lijkt me ook helemaal niks. Omhoog daarentegen wel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Vanochtend voor het eerst in 2011 getraind. Op laag versnellingswerk de beentjes lekker rond laten draaien. Helaas is er van mijn Mont-Ventoux-vorm weinig meer over. Ik hoop dat het de komende weken lekker weer blijft, er moeten namelijk nog wel wat kilootjes af bij mij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Ja eraf lijkt me ook helemaal niks. Omhoog daarentegen wel :) Ja het staat niet op de planning dat nog een keer te doen. Het was ook totaal niet gepland dus ik had net mijn banden na 10 bar opgepompt en als ik dat had geweten had ik dat niet gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Morgen Veenendaal-Veenendaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Lekker stukje gefietst vandaag, uiteindelijk zo'n 40 kilometer. Onderweg de Oude Huls (900 meter á gemiddeld 8,4%), Doodeman (900 meter á gemiddeld, 9,1%), Kruisberg (800 meter á gemiddeld 7,5%) en Eijserweg (2100 meter á gemiddeld 4,6%). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Weet niet hoe ik hem kan inframen :( http://runkeeper.com/user/Mascini/activity/30943332 Mijne van gister. Niet eens langs Abbenes :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 april 2011 Auteur Share Geplaatst 9 april 2011 Ik heb vanochtend ook een stukkie gefiets. Rond de 50km, vooral over dijken. Wel een lekker begin vd dag. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Mijn verslag van vandaag: Zaterdag 9 April 2011: Een hele lange rit vandaag. Van Almere naar Zeewolde, richting Dronten, langs Walibi World, door Biddinghuizen en terug naar Almere. Ik begon rustig aan, want ik wist dat ik nog een hele rit moest. Eenmaal op de dijk langs Almere-Haven ging het tempo toch hoger, tot zo'n 30km/u. Eenmaal onder de Stichtste Brug door gegaan gaat het tempo weer lager, tot 25 km/u. Na een bocht van 90 graden komt de wind wat meer van voren, waardoor het moeilijker gaat, en het tempo daalt tot 22 km/u. Tot aan Zeewolde blijft het tempo ongeveer gelijk, daarna draait de wind een klein beetje gunstiger waardoor ik het tempo iets opschroef tot weer 25 km/u. Tot aan iets voor Dronten blijft het weer gelijk. Daarna gaat het weer tot 27, 28 km/u. Tot Walibi World gaat dit langzaam aan wat naar beneden tot 24 km/u. Daarna kan ik aanhaken bij een paar andere wielrenners waardoor ik tot Biddinghuizen 28 km/u ga. Daarna kom ik weer alleen en tot Almere is het heel zwaar. Door alle open weilanden door met volle tegenwind haal ik het met zo'n 22 km/u gemiddeld vanaf Biddinghuizen naar Almere. Het was weer lekker fietsen, met uiteindelijk pijn aan me benen, rug, nek en armen. Details van de rit: Ritafstand: 122.45 km. Gemiddelde: 25.0 km/u. Maximum snelheid: 40.6 km/u Tijd: 4.52.28 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Die maasberg is tof :) Heb die 1 keer gefietst :) Ja, hij valt best tegen hoor. Ik heb hem een half jaar lang 4 dagen in de week opgefietst. Hij is te kort om echt spannend te zijn, neemt niet weg dat hij best zwaar is. En met die 'kinderkopjes' is het ook niet ideaal, beetje over de zijkanten enzo. Naar beneden is geen doen. Kan je beter gaan lopen, is beter voor je fiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten