RickV Geplaatst 10 augustus 2010 Share Geplaatst 10 augustus 2010 Heb je dan standaard een andere binnenband mee dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2010 Nee, die gozer die lek fietste die had familie daar in de buurt wonen. Dus kreeg hij er daar 1 van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 10 augustus 2010 Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ah oke. Wil trouwens ooit nog eens een racefiets gaan kopen, maar voorlopig zal het er wel niet van komen denk ik, te weinig geld :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ja wielrennen is wel een redelijk dure sport. Maar ligt er een beetje aan wat je wilt hebben. Je kunt ook met een simpele fiets beginnen, wat dan niet zo heel veel geld hoeft te kosten. Zo kun je kijken of dat wielrennen iets voor je is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 10 augustus 2010 Share Geplaatst 10 augustus 2010 Doe jij je lekke banden plakken of heb je tubes? Ik zorg altijd dat ik minimaal één nieuwe binnenband bij me heb, de druk op die bandjes is zo groot dat plakken nauwelijks zin heeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2010 Tubes heb ik niet. Misschien maar eens halen idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 12 augustus 2010 Share Geplaatst 12 augustus 2010 Ik heb echt altijd een binnenband bij me. Daarbij ook nog een plaksetje voor een echt ongelukkige dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Net weer even 35 km op de mountainbike gefietst. Heerlijk door de bossen met al die plassen. Alleen beetje jammer dat je je fiets dan weer schoon moet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 18 augustus 2010 Share Geplaatst 18 augustus 2010 Ik heb vanochtend mijn fiets aan een grote schoonmaakbeurt onderworpen. Tevens heb ik een nieuw stuurlint om mijn stuur gedaan, omdat het oude na een valpartij flink beschadigd was. Ik vind dat witte lint erg sjiek staan, al hoort er natuurlijk ook nog een fel wit zadel bij. Ooit wil ik ook nog een keer van zo'n dikke velgen kopen dan is de fiets helemaal af. Ãfin, de fiets is al op weg naar Frankrijk, vrijdagavond vertrek ik zelf en zondag wacht de Mont Ventoux. Helemaal klaar ervoor ben ik niet, maar dat is nog nooit iemand geweest voor de grote kale berg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 augustus 2010 Share Geplaatst 18 augustus 2010 Na jarenlang te hebben gemountainbiked, ook besloten om te gaan voor een racefiets. Het is uiteindelijk een cube geworden. Vorige week gehaald, dus verwacht hem morgen/overmorgen op te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ziet er gelikt uit hoor. (y) Wat heb je ervoor neergelegd? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 €1328,- Waarbij ik €293,- aan schoenen, pedalen, kleding, bril, en een helm kreeg. Gele trui van Rabobank van mijn oom gekregen. Erg tof beginsetje dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 20 augustus 2010 Share Geplaatst 20 augustus 2010 Gister in Marmaris een bergje opgefietst en helemaal kapot opgegaan. De combinatie van stukken >15%, onverharde weg en 40 graden is niet leuk. Volgende keer neem ik de hartslagmeter mee op vakantie :P hopen dat de Ventoux dinsdag en de Alpe d'Huez woensdag beter gaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 20 augustus 2010 Share Geplaatst 20 augustus 2010 Over een uurtje de bus in op weg naar Frankrijk, waar zondag de Mont Ventoux wacht. Ondanks het besef dat ik helemaal naar de klote ga, heb ik er toch enorm veel zin in! Au revoir! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Gisteren voor het eerst een rit gemaakt van 65 KM. Viel me niet eens tegen. Had op de terugweg wel een zwak moment ertussen zitten van een paar minuten waar het allemaal wel heel moeizaam ging, maar over het algemeen ben ik best tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Vandaag voort eerst hier gefietst. Zit tegen de grens van duitsland aan dus even naar hillensberg gegaan. Toen maar even doorgefietst naar weetikveelwaar en toen terug via de hillensberg. Toch even wat anders als een viaduct, maar wel geniaal:D Is het btw verplicht een helm te dragen in duitsland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 In Deutschland, Österreich und der Schweiz gibt es keine gesetzlichen Vorschriften zum Tragen von Radhelmen im Straßenverkehr. In Deutschland gibt es bisher noch nicht viele Urteile, bei denen auch das Tragen von Fahrradhelmen relevant war. Diejenigen, die es gibt, gehen von keinem Mitverschulden an den Unfallfolgen durch das Nichttragen eines Helmes aus oder sind umstritten.[11] Nee dus. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Nja dat hele stukje kan me gestolen worden want kan der niks van maken. Maar toch bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 In Deutschland, Österreich und der Schweiz gibt es keine gesetzlichen Vorschriften zum Tragen von Radhelmen im Straßenverkehr. In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland zijn er geen wettelijke voorschriften wat het dragen van helmen in het verkeer betreft. Da's de kern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Lijkt wel een beetje op dat limburgs wat ik heb gezien vandaag:p Niet voor mij weggelegd iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 (Accentloos) Duits versta je nog, echt Limburgs versta ik niet meer. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Net terug uit Frankrijk. Bedoin - Mt. Ventoux in één uur en 55 minuten bedwongen. Dat bos is echt killing.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Netjes (y) Toevallig had ik laatst nog een stukje van Wilfried de Jong gelezen waarin hij vertelde over zijn beklimming van deze berg, moet echt zeer zwaar zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 ik vandaag terug. gister de mt ventoux gedaan (2:32) na 2 uur en met nog minder dan 4 km te gaan was het gewoon helemaal op dus nog 3 keer dood gegaan daar (bos ging relatief goed) en om half 1 smiddags aan de klim begonnen dus was nogal warm :p vanochtend de alpe d'huez gedaan in 1:27 en daar niet kapot op gegaan. toch redelijke tijden met totaal geen training of sporten de afgelopen 2 jaar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Netjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten