Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Ik heb vanochtend mijn fiets aan een grote schoonmaakbeurt onderworpen. Tevens heb ik een nieuw stuurlint om mijn stuur gedaan, omdat het oude na een valpartij flink beschadigd was. Ik vind dat witte lint erg sjiek staan, al hoort er natuurlijk ook nog een fel wit zadel bij. Ooit wil ik ook nog een keer van zo'n dikke velgen kopen dan is de fiets helemaal af. Ãfin, de fiets is al op weg naar Frankrijk, vrijdagavond vertrek ik zelf en zondag wacht de Mont Ventoux. Helemaal klaar ervoor ben ik niet, maar dat is nog nooit iemand geweest voor de grote kale berg!

147641166-451a5abc4bf6aa67c85caf94eec396a0.4c6c34b8-full.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voort eerst hier gefietst. Zit tegen de grens van duitsland aan dus even naar hillensberg gegaan. Toen maar even doorgefietst naar weetikveelwaar en toen terug via de hillensberg. Toch even wat anders als een viaduct, maar wel geniaal:D Is het btw verplicht een helm te dragen in duitsland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Deutschland, Österreich und der Schweiz gibt es keine gesetzlichen Vorschriften zum Tragen von Radhelmen im Straßenverkehr. In Deutschland gibt es bisher noch nicht viele Urteile, bei denen auch das Tragen von Fahrradhelmen relevant war. Diejenigen, die es gibt, gehen von keinem Mitverschulden an den Unfallfolgen durch das Nichttragen eines Helmes aus oder sind umstritten.[11]

Nee dus. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vandaag terug. gister de mt ventoux gedaan (2:32) na 2 uur en met nog minder dan 4 km te gaan was het gewoon helemaal op dus nog 3 keer dood gegaan daar (bos ging relatief goed) en om half 1 smiddags aan de klim begonnen dus was nogal warm :p vanochtend de alpe d'huez gedaan in 1:27 en daar niet kapot op gegaan. toch redelijke tijden met totaal geen training of sporten de afgelopen 2 jaar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites