FM_Lesly Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Ben al eens de Alpe D'Huez en de Mont-Ventoux op geweest, maar moest af en toe wachten op mijn vader die niet opschoot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 juli 2010 Share Geplaatst 7 juli 2010 Welke ook erg fijn is, is de Oude Holleweg in Beek-Ubbergen en de Nieuwe Holleweg ook, die is veel minder stijl, maar langer. De Oude is 1km lang maar een gemiddeld stijgingspercentage van 15 % oid. De Oude is echt flink. Rij altijd vanuit Nijmegen naar Berg en Dal, gaat al lichtjes omhoog. Lekker om erin te komen. Dan via de Nieuwe Holleweg omlaag (snelheid ongeveer 60km) en dan linksaf naar de Oude. Daarna doorrijden naar Zevenheuvelenweg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
South Bronx Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 Wat je in ieder geval niet moet doen is tips vragen aan rensters. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Golaso Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 Elke dag door weer en wind 20 km heen en 20 km terug naar en van school :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2010 Ben dit weekend wezen fietsen bij Valkenburg. Cauberg en Keutenberg gehad. Was niet te doen met die hitte zeg. Het drankje in Maastricht smaakte daarom extra goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postm00v Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Elke dag door weer en wind 20 km heen en 20 km terug naar en van school :) Same here. De ergste keer was toch echt wel op een vroege ochtend toen het -4 was en het gigantisch waaide. Ik kwam soms gewoon niet vooruit, en een maat van mij zei op een gegeven moment ook .. ik ga gewoon terug, dit is niet te doen. Uiteindelijk toch gehaald en op school gekomen, waar het stukken warmer was natuurlijk met als gevolg dat mijn haar begon te ontdooien !:-D Ik had natuurlijk net een examen, dus hele blaadje zat onder de druppels. Wat een dag .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harmpje Geplaatst 20 juli 2010 Share Geplaatst 20 juli 2010 Mensen, hier zijn vast wel wat mensen die mij tips kunnen geven. Ik wil beginnen met wielrennen, welk materiaal is goed om mee te starten, wat heb je nodig om gewoon een (paar) keer in de week te wielrennen? En niet te duur, dat is eigenlijk ook een eis. Niet te duur is beetje relatief, maar ik bedoel dat mijn budget niet oneindig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2010 Ja moet dan iig gaan wielrennen op de Posbank. Hoeveel wil je uitgeven en welke dingen vind je erg belangrijk? Versnellingen aan het stuur. Of op de oude manier, en dus goedkoper, aan het frame? Klikpedalen zodat je vast zit aan je pedalen. Of losse pedalen. Is wel wennen van die klikpedalen, dus als je het niet ziet zitten, dan kun je gewone pedalen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 juli 2010 Share Geplaatst 20 juli 2010 Mensen, hier zijn vast wel wat mensen die mij tips kunnen geven. Ik wil beginnen met wielrennen, welk materiaal is goed om mee te starten, wat heb je nodig om gewoon een (paar) keer in de week te wielrennen? En niet te duur, dat is eigenlijk ook een eis. Niet te duur is beetje relatief, maar ik bedoel dat mijn budget niet oneindig is. http://www.salden.nl/ hier kan je zo een beetje alles krijgen, en niet al te duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harmpje Geplaatst 20 juli 2010 Share Geplaatst 20 juli 2010 Ja moet dan iig gaan wielrennen op de Posbank. Hoeveel wil je uitgeven en welke dingen vind je erg belangrijk? Versnellingen aan het stuur. Of op de oude manier, en dus goedkoper, aan het frame? Klikpedalen zodat je vast zit aan je pedalen. Of losse pedalen. Is wel wennen van die klikpedalen, dus als je het niet ziet zitten, dan kun je gewone pedalen nemen. Ja klopt! :) Uh, ik weet niet hoeveel dat in de prijs verschilt. Aan het stuur lijkt me makkelijker en klikpedalen wil ik eigenlijk wel. Uitgeven dat ligt er dus aan, prijs - kwaliteit verhouding moet vooral goed zijn, maar een euro'tje of vijfhonderd, is dat te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2010 Ja joh, voor die prijs kun je die dingen wel krijgen. Doe je gewoon de goedkoopste groep van Shimano erop. Moet je maar eens langs gaan bij Mantel Arnhem. Goede fietsenwinkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 20 juli 2010 Share Geplaatst 20 juli 2010 Vandaag ook weer een lekker stukje gefietst van 80 km. Was alleen wel erg warm dus veel gedronken. Moet maar weer eens vaker te fietsen met maten, het is echt leuk om een keer te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harmpje Geplaatst 21 juli 2010 Share Geplaatst 21 juli 2010 Ja joh, voor die prijs kun je die dingen wel krijgen. Doe je gewoon de goedkoopste groep van Shimano erop. Moet je maar eens langs gaan bij Mantel Arnhem. Goede fietsenwinkel. Prima, ga ik daar 's kijken, hoorde dat inderdaad ook al van een maat die veel fietst. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 juli 2010 Share Geplaatst 21 juli 2010 Net een uurtje op mijn hometrainer gezeten, ging wel lekker. Alleen ik zweette me echt kapot dat hele uur omdat het zo benauwd was op zolder, maar opzich ook wel weer goed want begon een beetje een buikje te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Hoe zit het met wielrennen in de Franse Jura, ga er namelijk 10 augustus 2weken op vakantie, ik hoorde namelijk dat er geen fietspaden zijn ed. ? wie kan mij wat meer vertellen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 Vanmorgen even een solotraining van tweeënhalf uur gedaan. Prachtige route rondom het Duitse Hinsbeck met leuke klimmetjes en wegen langs meren en kastelen. Enige smetje was mijn eerste lekke band van dit jaar. Beste mod's, mag ik nog even spammen voor het goede doel? En als je mijn trainingen wil volgen, zo nu en dan post ik hier een update: http://twitter.com/JulesBackes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 Leuk! ik zal af en toe is lezen, Het interesseert me altijd wel hoeveel en waar andere mensen fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 Tof! Ik ga dit weekend ook nog proberen om een weblog in elkaar te zetten, omdat Twitter redelijk beperkt is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juli 2010 Share Geplaatst 23 juli 2010 Vanochtend ongeveer 60 km gefietst. Wat rondgereden op de Ginkelse Heide en dan naar Arnhem en weer terug. Was echt chill. @harmpje: Ik heb zelf een ATB en merk toch dat ik dit fijner vind dan een racefiets. Hiermee heb je toch de mogelijkheid om af en toe wat door het bos te rijden, terwijl dat met een gewone racefiets erg lastig wordt. Weet niet waar je vooral van plan bent te gaan fietsen, maar ik deel het je maar even mee :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Hoe zit het met wielrennen in de Franse Jura, ga er namelijk 10 augustus 2weken op vakantie, ik hoorde namelijk dat er geen fietspaden zijn ed. ? wie kan mij wat meer vertellen.. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wielerfan Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Vanochtend ongeveer 60 km gefietst. Wat rondgereden op de Ginkelse Heide en dan naar Arnhem en weer terug. Was echt chill. @harmpje: Ik heb zelf een ATB en merk toch dat ik dit fijner vind dan een racefiets. Hiermee heb je toch de mogelijkheid om af en toe wat door het bos te rijden, terwijl dat met een gewone racefiets erg lastig wordt. Weet niet waar je vooral van plan bent te gaan fietsen, maar ik deel het je maar even mee :). Ja dat is wel nice, maar dan moet je wel een goede ATB hebben. Heb je wel eens in de bossen gereden bij de Posbank? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wielerfan Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Tof! Ik ga dit weekend ook nog proberen om een weblog in elkaar te zetten, omdat Twitter redelijk beperkt is.. Wat een heerlijke klims ooit wil ik dat ook eens doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja dat is wel nice, maar dan moet je wel een goede ATB hebben. Heb je wel eens in de bossen gereden bij de Posbank? Niet recent, maar ben er vroeger wel eens met familie geweest. Heb zelf een Koga Miyata, overgenomen van mijn vader die een nieuwere heeft gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 Hoe zit het met wielrennen in de Franse Jura, ga er namelijk 10 augustus 2weken op vakantie, ik hoorde namelijk dat er geen fietspaden zijn ed. ? wie kan mij wat meer vertellen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2010 Share Geplaatst 26 juli 2010 http://lmgtfy.com/?q=fietsen+jura Flauw hè ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten