Gert Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik ga vanavond waarschijnlijk fietsen met 2 maten. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 mei 2010 Share Geplaatst 27 mei 2010 Kom er nu pas achter dat dit topic bestaat :cab: Maar zaterdag ga ik met m'n vader het IJselmeer rondfietsen, we hebben al een stuk of 100 trainingsuurtjes erop zitten. Heb wel echt enorm veel zin in 8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2010 Tof man. Ik heb vanavond 2,5 a 3 uur gefietst met een maat. Was wel ff relaxed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Vanochtend met de auto naar Epen gereden. Een leuke route met de Camerig, Epenerbaan, Vaalserberg, Remersdaal, de Bovenste Bosch en nog een keer de Camerig gereden. De omstandigheden waren zwaar, maar dat heeft ook wel weer wat. Overigens heb ik nog nooit zoveel lekke banden op een dag meegemaakt... (Toen ik de laatste keer de Camerig afdaalde werd ik door een of andere malloot in een auto met een ei bekogeld) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 (Toen ik de laatste keer de Camerig afdaalde werd ik door een of andere malloot in een auto met een ei bekogeld) Sorry dat ik dit grappig vind :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Sorry dat ik dit grappig vind :-D Dan heb je wel een erg zieke geest, wanneer je het leuk vind dat mensen pogingen ondernemen om iemand die met ruim 55km/h op centimeters dunne banden naar beneden rijdt, te vloeren. Levensgevaarlijk zo'n "grapjes"... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Is het zo erg dan ? Ik dacht jij gaat met een kilometertje of 30 per uur ergens fietsen en iemand gooit een ei op je pak. Tuurlijk vind ik het vreemd dat iemand zoiets doet, maar aan de andere kant ook best wel grappig als je het zelf niet meemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 D'r staat toch afdaling :cab: en als wielrenner zit je nou niet echt heel stevig op je fiets in een afdaling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik weet het niveau van sommigen hier toch niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Bij een afdaling haal je makkelijk 55 km/h hoor. Zelf van plan deze vakantie ook weer te gaan fietsen in het heuvelland van Zuid-Limburg. Laatst voor de eerste keer dit seizoen weer met de Cauberg, Keutenberg en Eyserbosweg, was wel nice. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik zou dat niet durven denk ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Zaterdag naar Zuid-Limburg voor Limburg Mooiste. Heb er nu al zin in om door dat mooie heuvellandschap heen te rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2010 Gisteren lekker wezen wielrennen met mijn vriendin. Lekker weertje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Zaterdag naar Zuid-Limburg voor Limburg Mooiste. Heb er nu al zin in om door dat mooie heuvellandschap heen te rijden. Ik wilde eigenlijk ook meedoen, maar ze hebben de datum verplaats... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Gisteren lekker wezen wielrennen met mijn vriendin. Lekker weertje :)Heb jij nu eigenlijk een lekkere vriendin of niet? :cab: vraag ik me echt al lang af :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja en ook nog eens een goed karakter. En ze fietst. Tof he Tommeke! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Waren er meer mensen die gisteren de Elfstedentocht hebben gefietst? Ik vond het een erg mooie route, en hij viel me heel erg mee, hoewel hij toch 240 km lang is. Vorige week heb ik hem ook gereden, hij viel mij opzich wel mee. Alleen tegen de wind op de dijk op het laatst was kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja en ook nog eens een goed karakter. En ze fietst. Tof he Tommeke! Waar kun je zo'n exemplaren krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Vorige week heb ik hem ook gereden, hij viel mij opzich wel mee. Alleen tegen de wind op de dijk op het laatst was kut. Tja, dat laatste stuk was inderdaad even lekker beulen, maar dat bevalt me altijd wel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja en ook nog eens een goed karakter. En ze fietst. Tof he Tommeke! De mijne danst, >wielrennen. :nee: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja joh, ga maar lekker snel naar het Dans topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juni 2010 Share Geplaatst 1 juni 2010 Hier rond Nijmegen ook lekker fietsen. Eerst richting Duitsland, een lange weg die een beetje omhoog loopt. Dan richting Ubbergen. Eerst heerlijke afdaling waar geen zijweggetjes zijn, dus kan je gewoon blind in gaan. Heerlijk om die wind te voelen met een hoge snelheid. Dan een flinke heuvel, waarna je richting de Zevenheuvelenweg kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2010 Heb ik ook al eens gefietst. Mooi gebied :) Ook weleens richting Kleef gefietst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juni 2010 Share Geplaatst 1 juni 2010 Nog niet, maar het mooie weer komt er nog aan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 2 juni 2010 Share Geplaatst 2 juni 2010 Ik vind het nog altijd typisch dat snelheden berg af veel sneller lijken dan op het vlak. Overigens zit ik toch echt een potje te balen dat ik met dit weer moet studeren en niet de fiets op kan. Maar gelukkig met een beetje geluk zondag weer naar Epen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten