Le Saux Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 Mooie zomer heb je dan, wou hetzelfde gaan doen maar ging dezelfde vlieger voor op als bij de AGR :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 Ja het scheelt dat mijn vader ook van de uitdaging houd om een berg op te fietsen en heb nog 2 vrienden die mee willen dus dan is het al een stuk makkelijker ;) En Limburgs Mooiste is nog gewoon voor in te schrijven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 6 februari 2010 Share Geplaatst 6 februari 2010 Ja het scheelt dat mijn vader ook van de uitdaging houd om een berg op te fietsen en heb nog 2 vrienden die mee willen dus dan is het al een stuk makkelijker ;) En Limburgs Mooiste is nog gewoon voor in te schrijven... Heb me net samen met een vriend even ingeschreven. Heb er nu al zin in :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walnood Geplaatst 7 februari 2010 Share Geplaatst 7 februari 2010 Ik ben van plan mijn fiets gele accenten te geven. En aangezien ik niet al te veel geld heb ga ik de uitdaging zelf volbrengen. Ik ben alleen wel een beetje nieuwschierig of een van jullie dat wel eens gedaan heeft? Hoe kan ik dit het best aanpakken? Spuitbus? Grondlagen of niet? Zal namelijk sowieso vetjes worden want mijn fiets is zwart, dus gele accenten :< (Livestrong/Armstrong) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 5 maart 2010 Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik heb vandaag mijn 1e kilometers van dit seizoen gemaakt. De temperatuur viel vies tegen, hopen dat het snel echt voorjaar gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 maart 2010 Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik zit er ook aan te denken om een racefiets aan te schaffen, heb eerst altijd op tennis gezeten, maar vanwege knieproblemen ben ik hiermee gestopt. En wielrennen heb ik altijd met veel interesse gevolgd en lijkt me een goede vorm van ontspanning en volgens mij belast het de knie minder dan bij tennis. bovendien laat mijn conditie veel te wensen over dus.. Iemand tips voor als je beginnend rijder bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walnood Geplaatst 5 maart 2010 Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik heb vandaag mijn 1e kilometers van dit seizoen gemaakt. De temperatuur viel vies tegen, hopen dat het snel echt voorjaar gaat worden. Had je eigenlijk gister moeten fietsen, was nog wel koud, maar wel een lekker zonnetje ;). En is er nog iemand die weet hoe ik stukken van mijn fiets moet verven? Spuitbussen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 5 maart 2010 Share Geplaatst 5 maart 2010 Had je eigenlijk gister moeten fietsen, was nog wel koud, maar wel een lekker zonnetje ;). En is er nog iemand die weet hoe ik stukken van mijn fiets moet verven? Spuitbussen? Heb gisteren ook mijn eerste 75 kilometers gemaakt voor dit seizoen op de racefiets. Ging best lekker eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 8 maart 2010 Share Geplaatst 8 maart 2010 Afgelopen zaterdag voor het eerst weer eens getraind. Aanvankelijk viel de kou best mee, maar nadat ik een kwartier had stilgestaan omdat mijn trainingsmaatje lek reed, was het niet meer te harden. Overigens wel leuk om eens een keer in de sneeuw gereden te hebben. Ik ga komende zomer samen met ongeveer 75 andere sportievelingen uit de regio de Mont Ventoux op fietsen. Dit jaar is het goede doel het Toon Hermans huis, vorig jaar werd er zo'n 25k voor Spieren voor Spieren bij elkaar gekoerst. Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben, ik heb namelijk nog nooit een echte col bedwongen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2010 Tof man. Ik wacht even tot het boven de 10 graden is. Dan ga ik ook weer wielrennen met wat maten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 8 maart 2010 Share Geplaatst 8 maart 2010 Zijn er hier eigenlijk mensen die toertochten rijden voor het 'Brevet des Cyclistes'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 Over fietstochtjes gesproken. Mijn vader vertrekt eind mei met twee vrienden naar de U.S.A. voor een coast to coast tourtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 Wow dat is een mooi eind op de fiets. Ikzelf heb ook alweer de 1ste kilometers gemaakt. Ben wat aan het trainen voor de elfstedentocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 Ik zit er ook aan te denken om een racefiets aan te schaffen, heb eerst altijd op tennis gezeten, maar vanwege knieproblemen ben ik hiermee gestopt. En wielrennen heb ik altijd met veel interesse gevolgd en lijkt me een goede vorm van ontspanning en volgens mij belast het de knie minder dan bij tennis. bovendien laat mijn conditie veel te wensen over dus.. Iemand tips voor als je beginnend rijder bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 9 april 2010 Share Geplaatst 9 april 2010 Als je nog nooit gereden hebt zou ik beginnen met een tweede handsje, niet meteen 3000 uitgeven! of vraag een proefrit aan, kan bij de meeste fietshandelaren wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 17 april 2010 Share Geplaatst 17 april 2010 Vandaag nog eens lekker 80 kilometers in 't heuvelland gemaakt, achter de wielertoeristen van de Amstel aan. Had me helaas niet kunnen inschrijven vanwege aan gebrek aan tijd om te trainen, maar 't was vanmiddag een mooi stukkie met prachtig weer en een leuk parcours met de Schweiberg, Camerig en Drielandenpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 25 april 2010 Share Geplaatst 25 april 2010 Vandaag flink kapot gegaan tijdens de Reichswaldtour. Op het routeboekje stond dat het 90 kilometer was, maar had aan het einde ongeveer 105 op de teller staan. Het was een mooie route rondom Kleef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 april 2010 Auteur Share Geplaatst 25 april 2010 Tof man. Kleef ben ik ook wel eens heengefietst via Nijmegen. Zitten wel wat leuke heuvels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 april 2010 Share Geplaatst 26 april 2010 Gister nog eens een lekker rondje gemaakt in ons mooie heuvelland, altijd fijn op zo'n zondagmorgen voor dat de koers op tv begint. Rondje van 50 kilometer gedaan en daarin Fromberg van twee kanten beklommen, alsmede die vervelende Keutenberg en de Sibbergrubbe. Wat is 't toch fijn om hier te wonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 april 2010 Auteur Share Geplaatst 26 april 2010 * jaloers * Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 26 april 2010 Share Geplaatst 26 april 2010 Haha ik heb vrijdag nog de Camerig, Loorberg, Keutenberg, Gulperberg en Doodeman gedaan. Met de cabrio van een vriend, maar dat is een detail ;) Ik ga iig als weer een beetje mee zit zaterdag een tochtje maken daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 25 mei 2010 Share Geplaatst 25 mei 2010 Waren er meer mensen die gisteren de Elfstedentocht hebben gefietst? Ik vond het een erg mooie route, en hij viel me heel erg mee, hoewel hij toch 240 km lang is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2010 Zozo petje af dat je 240km gefietst hebt man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2010 Share Geplaatst 27 mei 2010 Over fietstochtjes gesproken. Mijn vader vertrekt eind mei met twee vrienden naar de U.S.A. voor een coast to coast tourtje. Hij vertrekt zondag/. Zal het een stuk drukker krijgen in het huishouden etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 27 mei 2010 Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik ben vanochtend weer naar mn werk gefietst, geen bergen beklommen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten