Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Ja het scheelt dat mijn vader ook van de uitdaging houd om een berg op te fietsen en heb nog 2 vrienden die mee willen dus dan is het al een stuk makkelijker ;) En Limburgs Mooiste is nog gewoon voor in te schrijven...

Heb me net samen met een vriend even ingeschreven. Heb er nu al zin in :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van plan mijn fiets gele accenten te geven. En aangezien ik niet al te veel geld heb ga ik de uitdaging zelf volbrengen. Ik ben alleen wel een beetje nieuwschierig of een van jullie dat wel eens gedaan heeft? Hoe kan ik dit het best aanpakken? Spuitbus? Grondlagen of niet?

Zal namelijk sowieso vetjes worden want mijn fiets is zwart, dus gele accenten :< (Livestrong/Armstrong)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit er ook aan te denken om een racefiets aan te schaffen, heb eerst altijd op tennis gezeten, maar vanwege knieproblemen ben ik hiermee gestopt. En wielrennen heb ik altijd met veel interesse gevolgd en lijkt me een goede vorm van ontspanning en volgens mij belast het de knie minder dan bij tennis. bovendien laat mijn conditie veel te wensen over dus..

Iemand tips voor als je beginnend rijder bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag mijn 1e kilometers van dit seizoen gemaakt. De temperatuur viel vies tegen, hopen dat het snel echt voorjaar gaat worden.

Had je eigenlijk gister moeten fietsen, was nog wel koud, maar wel een lekker zonnetje ;).

En is er nog iemand die weet hoe ik stukken van mijn fiets moet verven? Spuitbussen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je eigenlijk gister moeten fietsen, was nog wel koud, maar wel een lekker zonnetje ;).

En is er nog iemand die weet hoe ik stukken van mijn fiets moet verven? Spuitbussen?

Heb gisteren ook mijn eerste 75 kilometers gemaakt voor dit seizoen op de racefiets. Ging best lekker eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zaterdag voor het eerst weer eens getraind. Aanvankelijk viel de kou best mee, maar nadat ik een kwartier had stilgestaan omdat mijn trainingsmaatje lek reed, was het niet meer te harden. Overigens wel leuk om eens een keer in de sneeuw gereden te hebben.

Ik ga komende zomer samen met ongeveer 75 andere sportievelingen uit de regio de Mont Ventoux op fietsen. Dit jaar is het goede doel het Toon Hermans huis, vorig jaar werd er zo'n 25k voor Spieren voor Spieren bij elkaar gekoerst. Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben, ik heb namelijk nog nooit een echte col bedwongen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit er ook aan te denken om een racefiets aan te schaffen, heb eerst altijd op tennis gezeten, maar vanwege knieproblemen ben ik hiermee gestopt. En wielrennen heb ik altijd met veel interesse gevolgd en lijkt me een goede vorm van ontspanning en volgens mij belast het de knie minder dan bij tennis. bovendien laat mijn conditie veel te wensen over dus..

Iemand tips voor als je beginnend rijder bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag nog eens lekker 80 kilometers in 't heuvelland gemaakt, achter de wielertoeristen van de Amstel aan. Had me helaas niet kunnen inschrijven vanwege aan gebrek aan tijd om te trainen, maar 't was vanmiddag een mooi stukkie met prachtig weer en een leuk parcours met de Schweiberg, Camerig en Drielandenpunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister nog eens een lekker rondje gemaakt in ons mooie heuvelland, altijd fijn op zo'n zondagmorgen voor dat de koers op tv begint. Rondje van 50 kilometer gedaan en daarin Fromberg van twee kanten beklommen, alsmede die vervelende Keutenberg en de Sibbergrubbe. Wat is 't toch fijn om hier te wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites