Gert Gepost January 24, 2007 Author Share Gepost January 24, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" Ik ben gisteren wezen fietsen met wat maten. Het was kouddddddddddddd! Ik heb me echt dik ingepakt enzo en een muts op :P Hier 2 fotos van gister: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suddenwar Gepost January 24, 2007 Share Gepost January 24, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" en bredao, er al uit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost January 24, 2007 Share Gepost January 24, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" @ Bredao : Als ik jou was zou ik gewoon een goede 2e handse kopen op marktplaats. Een nieuwe is ook wel goed maar 2ehands zal echt niet veel slechtere kwaliteit zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scorpius Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" en bredao, er al uit? Ik weet het nog niet.. Kom net terug van Wim de Vos fietsen. Jawel, Wim de Vos, de ex-veldrijder. Hij maakt eigen fietsen met het merk Eastwood Bikes (Oosterhout fietsen, Wim komt uit Oosterhout). Deze kan hij helemaal op maat laten maken met alles wat je erop wil, erop. Ik denk dat ik toch hier ga kijken. @ Bredao : Als ik jou was zou ik gewoon een goede 2e handse kopen op marktplaats. Een nieuwe is ook wel goed maar 2ehands zal echt niet veel slechtere kwaliteit zijn. Dit klopt inderdaad. Maar zoals ik al zei, zojuist bij Wim de Vos geweest. Hij had het ook over tweedehans fietsen. Hij zei wel dat ik dan waarschijnlijk minder geld kwijt ben, maar wel veel onderdelen moet laten vervangen. Tandwielen, schakelapparaat etc. Volgens hem kom je dan op ongeveer dezelfde prijs uit. Dus ik ga denk voor een Eastwood Bike ;). Maar in ieder geval bedankt voor je reactie :thumb: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLS Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" Verdomme...Inschrijving AGR is al vol, dan maar gewoon illegaal meerijden....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suddenwar Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" Kheb mn fiets even getrokken. ie is al een jaar of 6 denk ik. [attachment deleted by admin] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" Je fiets getrokken ? :cab: Nja iig wel mooi fietsje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suddenwar Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" Je fiets getrokken ? :cab: Nja iig wel mooi fietsje. genomen klinkt even dubbelzinnig ;) misschien schaf ik me een koersfiets aan na mn vakantiejob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scorpius Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" Mooi fiestje Suddenwar :thumb: ! Lijkt het nou maar, of heb je een heel vreemd zadel? Kan aan mij liggen, of aan de manier hoe de foto 'getrokken' :clap: is.. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suddenwar Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" nee, tis een hoesje over, op school is er geen afdak, en omdat het zadel water opneemt doe ik er een waterafstotende hoes over. geen brol maar gewoon gekocht bij de fietsenverkoper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scorpius Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" nee, tis een hoesje over, op school is er geen afdak, en omdat het zadel water opneemt doe ik er een waterafstotende hoes over. geen brol maar gewoon gekocht bij de fietsenverkoper. Aha ;), had ik niet aan gedacht! Nu je het zegt zie ik het inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLS Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" Mijn koersfiets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moser Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" Mooie fiets :) Big Man :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suddenwar Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" ja een hele mooie! hoe blijft die rechtstaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLS Gepost January 26, 2007 Share Gepost January 26, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" trapper staat op een ophoging.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joy Gepost January 27, 2007 Share Gepost January 27, 2007 Re: Je eigen "fietsprestaties" Ik was ook al aan het kijken :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost March 1, 2007 Share Gepost March 1, 2007 Joehoe , mag eindelijk gaan wielrennen! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moser Gepost March 1, 2007 Share Gepost March 1, 2007 Mooi ;) Ik zou ook wel willen wielrennen, maar besef dat het me ontbreekt aan talent en tijd. Alhoewel dat ik tennis wel wil opgeven voor wielrennen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 2, 2007 Author Share Gepost March 2, 2007 Lang leve je zelfkennis. Ik vind het moedig om dat voor jezelf toe te geven. Fietsen is lang niet zo makkelijk als men denkt. Ik merkte afgelopen zomer dat ik wat tekort kwam. Wat jaren terug fietste ik erg goed en reed ik Luik-Bastenaken-Luik. Maar afgelopen zomer ging het matig. Ik was ook wat te zwaar en het zat moreel niet helemaal goed door liefdesshit etc. Nu ben ik 5 kg lichter en zit het in me kop weer helemaal goed. Dus ik hoop dat ik in April tijdens de Goldrace lekker fiets ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moser Gepost March 2, 2007 Share Gepost March 2, 2007 Succes Gert ;) Rijd je ook koersen voor een echt klassement? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost March 2, 2007 Share Gepost March 2, 2007 Ik weet ook dat ik er veel tijd zal moeten insteken , wat ik helaas niet heb , maar ik heb er echt zin in , net een half uurtje gefietst . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyllanw Gepost March 2, 2007 Share Gepost March 2, 2007 Allemaal plaatjes van mooie fietsen, kom ik aan met mn 20 jaar oude Koga :banana: Nog met de versnellingen onder het stuur enzo. Hij staat nu in de schuur met een lekke band maar zondag moet ik maar weer eens gaan fietsen. Alleen recreatief, want ik heb de conditie niet meer om in wedstrijdverband te gaan rijden. Meer dan 40 kilometer per keer rijd ik ook echt niet. Behalve als ik in het buitenland fiets, maar dat komt omdat ik dan altijd de weg kwijt raak. :moop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost March 2, 2007 Share Gepost March 2, 2007 Dat vraagt om een foto :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 8, 2007 Author Share Gepost March 8, 2007 Succes Gert ;) Rijd je ook koersen voor een echt klassement? Thanks :) Nee dat niet. Zou ik wel kunnen bij een wielrenclub in de buurt. Maar die fietsen op Zondag en dan moet ik zelf altijd voetballen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berjan1986 Gepost March 12, 2007 Share Gepost March 12, 2007 Ik ga binnenkort ook beginnen met fietsen :shhh: Nu fiets ik elke dag 12 kilometer heen en 12 kilometer terug van mijn werk. Maar daar doe ik dan ook wel een half uur over. Dus 24 kilometer per uur gemiddeld. Met een fiets zonder versnellingen dat wel. Vaak haalde vroeger mensen mij in. Nu doen ze dat niet meer, ik wacht dan vaak 2 minuten en ga er dan weer voorbij. Hij/zij haalt mij weer in en dan haal ik die gene weer in. Net zolang tot hij/zij opgeeft. Laatst was er een groepje mensen aan het trainen op hun mountainbikes. Ze haalden mij in. Ik zag ze trappen en ze waren al moe. Toen ben ik er vlakachter gaan fietsen en 1 hand in mijn zak. We gingen een helling op. De achterste keek om en zag mij met met hand in mijn zak zitten. Ik lachen natuurlijk en zijn moraal was geknakt. Toen ben ik ze voorbijgestoken en ik stak mijn hand op. Die moet ik niet tegenkomen als ze in vorm zijn want dat zal ik niet leuk vinden :wall: Ik werk in een fietsenstalling, van de 5 collega's doen er 2 aan de fietssport. dus ik word door die gasten warm gemaakt. 1tje wint alles wat er te winnen valt. In de G-klasse dat wel. Ik heb 1 keer 12 kilometer in 20 minuten gereden. Ik kwam helemaal bezweet terug. Omgerekend is dat 36 kilometer per uur. Redelijk hard dus... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts