Criz Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Ik fiets elk jaar de hemelvaarttocht en de elfstedentocht. Verder train ik van Februari tot en met Juni/Juli wat om conditie op te doen. Rij niet voor de snelheid maar voor mijn plezier :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Snel maar weer eens op de fiets stappen bij hogere temperaturen, ingeschreven de toerversie Gold Race! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Ik heb echt een heerlijk fietsweekeinde gehad. Heb totaal bijna 200 km gefietst. Met dit kan je gewoon niet binnen blijven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArjanDrost Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Hehe, ik heb vandaag 160 KM gefietst. :) Zaterdag Ammie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 ehm 3 jaar geleden ongetraind plateau de beille opgefietst binnen de anderhalf. verder niets bijzonders, alleen heuveltjes redelijk in de buurt zoals de eyserbosweg, keutenberg, redoute etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Hehe, ik heb vandaag 160 KM gefietst. :) Zaterdag Ammie! Was jij mee met TC De Volharding? Ik heb vandaag zelf de 100KM gefietst van de AGR. Het viel me heel erg mee. Ik had verwacht dat de heuvels in Limburg toch zwaarder waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArjanDrost Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Was jij mee met TC De Volharding? Ik heb vandaag zelf de 100KM gefietst van de AGR. Het viel me heel erg mee. Ik had verwacht dat de heuvels in Limburg toch zwaarder waren. Haha nee. Het was trouwens een geweldige ervaring, lekker op men gemakkie met vrienden naar de Cauberg gefietst.8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Was jij mee met TC De Volharding? Ik heb vandaag zelf de 100 kilometer gefietst van de Amstel Gold Race, het viel me heel erg mee. Ik had verwacht dat de heuvels in Limburg toch zwaarder waren. Dat is ook peanuts, geen enkele klim van betekenis ;p Zelf de 150 kilometer gefietst, en ik vond het prachtig. Tegen het einde wel afgezien met de finale van Kruisberg, Eyserbos, Fromberg, Keutenberg en Cauberg, gelukkig zat het weer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Is weer mooi weer dus ga af en toe weer lekker touren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Het is inderdaad erg lekker weer om wat te koersen. In het begin had ik problemen met mijn fiets, ik kreeg de versnellingen niet op het buitenblad. Toen toch maar 80 km gefietst, waardoor mijn pezen verrekt waren, kon ik een week niet fietsen. Vrijdag twee weken geleden weer de fiets gepakt, kon die ineens wel op buitenblad. Dus vrijdags 45 km gereden, zaterdag 38 km, zondag rustdag, maandag 70 km, dinsdag 30, toen een week rust vanwege werk, en vandaag weer 85 km. Het gaat steeds beter, maar bij een vereniging wil ik niet, vanwege het gevaar in een groep te fietsen.. In je eentje is het toch wat veiliger :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick Meister Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 Moet je leren, in een peloton rijden. Boonen heeft er ook een schijthekel aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 21 april 2009 Share Geplaatst 21 april 2009 In een groep fietsen moet je leren. Vaak fiets ik samen met een vriend, maar soms kom je wat andere wielrenners tegen, waar we dan mee samen gaan fietsen. Met meerderen kan je dan toch gemiddeld een stuk harder fietsen. Afgelopen weekend (Toertocht AGR) kon je toch de mensen er tussenuit halen die vaak alleen fietsen. Deze mensen laten vaak een groter gat met het achterwiel van de voorganger, waardoor je vaak een harmonica gevoel krijgt in zo'n groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 6 mei 2009 Share Geplaatst 6 mei 2009 Woont er iemand in de buurt van Eindhoven die geregeld (iedere zaterdag of zondag) een stuk wil mountainbiken ? Ben van plan om rond mijn verjaardag in Juli ook te gaan kijken voor een echte racefiets maar tot die tijd blijft het bij mijn mountainbike :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frizzle Geplaatst 7 mei 2009 Share Geplaatst 7 mei 2009 Woont er iemand in de buurt van Eindhoven die geregeld (iedere zaterdag of zondag) een stuk wil mountainbiken ? Ben van plan om rond mijn verjaardag in Juli ook te gaan kijken voor een echte racefiets maar tot die tijd blijft het bij mijn mountainbike :) Heb em net ingewisseld voor een racefiets, sorry;) En met Ajacieden wil ik zoiezo niks te maken hebben:evil::p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Feanfan91 Geplaatst 30 mei 2009 Share Geplaatst 30 mei 2009 Net weer zo'n 60 Kilometer gefietst. Maandag de Elfstedentocht. Opzich vrij weinig geoefend maar ik ga hem uitrijden, dat sowieso. Nog meer Elfstedentocht fietsers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Feanfan91 Geplaatst 2 juni 2009 Share Geplaatst 2 juni 2009 Gister Elfstedentocht uit gefietst! 240 Kilometers, laatste 60 kilometers met de kop in de wind langs de zeedijk. Was blij dat ik er was. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2009 240 Km, zeer netjes man :) Gisteren heb ik 3 uur gefietst. De Posbank 2x over vanuit verschillende kanten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 14 juli 2009 Share Geplaatst 14 juli 2009 Net op voor het eerst op een echte racefiets gefietst, had hem namelijk even geleend van mijn broer. Ben van plan om ook één te kopen, want het beviel me erg goed. De eerste 3,5 kilometer zitten al in de benen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 14 juli 2009 Share Geplaatst 14 juli 2009 Zou ook graag een fietsje willen, maar wil er niet meer als 100 euro voor betalen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 14 juli 2009 Share Geplaatst 14 juli 2009 Die zijn er zat, tenminste als je even goed kijkt op Marktplaats. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 16 juli 2009 Share Geplaatst 16 juli 2009 Gisteren 60 km gefietst met mijn oom. Ga misschien met een vriend van me die Vuelta tour in Assen rijden van 120 km. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 16 juli 2009 Share Geplaatst 16 juli 2009 Gister en vandaag 50 kilometer gefietst op mijn nieuwe racefiets. Wel even wennen, en vooral nu ik geen conditie heb, is het best wel zwaar, maar hij fietst prima. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 18 juli 2009 Share Geplaatst 18 juli 2009 Heb deze week ongeveer 350 km gemountainbiked in Zuid-Limburg. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan gaat de racefiets ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 20 juli 2009 Share Geplaatst 20 juli 2009 Waar let je op als je een racefiets wil kopen? Er zijn nogal grote prijs verschillen tussen de fietsen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 26 juli 2009 Share Geplaatst 26 juli 2009 morgen weer eens met vrienden touren in limburg. waarschijnlijk het rijtje gulperberg, eyserbosweg, fromberg, keutenberg, dodeman en de cauberg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten