Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Hehe, ik heb vandaag 160 KM gefietst. :) Zaterdag Ammie!

Was jij mee met TC De Volharding?

Ik heb vandaag zelf de 100KM gefietst van de AGR. Het viel me heel erg mee. Ik had verwacht dat de heuvels in Limburg toch zwaarder waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag zelf de 100KM gefietst van de AGR. Het viel me heel erg mee. Ik had verwacht dat de heuvels in Limburg toch zwaarder waren.

Haha nee. Het was trouwens een geweldige ervaring, lekker op men gemakkie met vrienden naar de Cauberg gefietst.8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag zelf de 100 kilometer gefietst van de Amstel Gold Race, het viel me heel erg mee. Ik had verwacht dat de heuvels in Limburg toch zwaarder waren.

Dat is ook peanuts, geen enkele klim van betekenis ;p Zelf de 150 kilometer gefietst, en ik vond het prachtig. Tegen het einde wel afgezien met de finale van Kruisberg, Eyserbos, Fromberg, Keutenberg en Cauberg, gelukkig zat het weer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad erg lekker weer om wat te koersen. In het begin had ik problemen met mijn fiets, ik kreeg de versnellingen niet op het buitenblad.

Toen toch maar 80 km gefietst, waardoor mijn pezen verrekt waren, kon ik een week niet fietsen. Vrijdag twee weken geleden weer de fiets gepakt, kon die ineens wel op buitenblad. Dus vrijdags 45 km gereden, zaterdag 38 km, zondag rustdag, maandag 70 km, dinsdag 30, toen een week rust vanwege werk, en vandaag weer 85 km. Het gaat steeds beter, maar bij een vereniging wil ik niet, vanwege het gevaar in een groep te fietsen.. In je eentje is het toch wat veiliger :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een groep fietsen moet je leren. Vaak fiets ik samen met een vriend, maar soms kom je wat andere wielrenners tegen, waar we dan mee samen gaan fietsen. Met meerderen kan je dan toch gemiddeld een stuk harder fietsen.

Afgelopen weekend (Toertocht AGR) kon je toch de mensen er tussenuit halen die vaak alleen fietsen. Deze mensen laten vaak een groter gat met het achterwiel van de voorganger, waardoor je vaak een harmonica gevoel krijgt in zo'n groep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woont er iemand in de buurt van Eindhoven die geregeld (iedere zaterdag of zondag) een stuk wil mountainbiken ? Ben van plan om rond mijn verjaardag in Juli ook te gaan kijken voor een echte racefiets maar tot die tijd blijft het bij mijn mountainbike :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woont er iemand in de buurt van Eindhoven die geregeld (iedere zaterdag of zondag) een stuk wil mountainbiken ? Ben van plan om rond mijn verjaardag in Juli ook te gaan kijken voor een echte racefiets maar tot die tijd blijft het bij mijn mountainbike :)

Heb em net ingewisseld voor een racefiets, sorry;)

En met Ajacieden wil ik zoiezo niks te maken hebben:evil::p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net op voor het eerst op een echte racefiets gefietst, had hem namelijk even geleend van mijn broer. Ben van plan om ook één te kopen, want het beviel me erg goed. De eerste 3,5 kilometer zitten al in de benen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites