Remko Geplaatst 11 oktober 2008 Share Geplaatst 11 oktober 2008 Bossen liggen bij mij nou eenmaal niet echt om de hoek. Een goede roller kan ja al voor zo'n 150 euro hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 11 oktober 2008 Share Geplaatst 11 oktober 2008 Tja, sparen voor me diverse rijbewijzen gaat nu even voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 11 oktober 2008 Share Geplaatst 11 oktober 2008 Dat papiertje heb ik gelukkig al ;) Maar ik kan je keuze goed begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 12 oktober 2008 Share Geplaatst 12 oktober 2008 Ik heb vorige week zaterdag een racefietsje kocht, gewoon een simpele tweedehands op marktplaats voor 25 euro. Gewoon om af en toe te fietsen. Vind het wel leuk. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 oktober 2008 Share Geplaatst 17 oktober 2008 Ben er erg tevreden mee. Ga nu gemiddeld 1x in de week de bossen van Norg in om te fietsen. Leuk bos om te mountainbiken :thumb: Sowieso is omgeving Norg prachtig _O_ Ook tof om dan door te fietsen richting Veenhuizen en Appelscha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 18 oktober 2008 Share Geplaatst 18 oktober 2008 Ik heb sinds twee weken een nieuwe fiets, en hij bevalt me prima. Had ik gelijk alles erbij gekocht, lange fietsbroek, lange fietsshirt, en nog wat dingen. Kostte me wel 1500 euro, maar dan heb je wel wat :*) Het enige probleem is die fietspedaaltjes, echt verschrikkelijk, aangezien ik geen kracht kan zetten, zowel met mijn linker als rechtervoet. En dat is wel nodig, om je tenen naar binnen te doen, en je hak naar buiten (zo klik je er weer uit). Zo ben ik al een keer vervelend gevallen, op mijn linkerzijde, maar dat hoort er eigenlijk ook wel bij. Bij die riempjes, kon ik gewoon denken: Even 40 km fietsen, en dan deed ik dat, maar nu moet ik me echt toe zetten. Dat zal ook wel te maken hebben met de weersomstandigheden (redelijk koud) en het feit dat hier geen heuveltjes zijn :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 18 oktober 2008 Share Geplaatst 18 oktober 2008 Heb je een foto van je nieuwe fiets? En welke fiets heb je gekocht? Ik ga dadelijk voor het eerst in 6 weken weer eens fietsen, mijn teen is eindelijk weer hersteld. Ik denk dat het een rondje kinderdijk gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 18 oktober 2008 Share Geplaatst 18 oktober 2008 Het enige probleem is die fietspedaaltjes, echt verschrikkelijk, aangezien ik geen kracht kan zetten, zowel met mijn linker als rechtervoet. En dat is wel nodig, om je tenen naar binnen te doen, en je hak naar buiten (zo klik je er weer uit). Zo ben ik al een keer vervelend gevallen, op mijn linkerzijde, maar dat hoort er eigenlijk ook wel bij. Ik weet niet wat voor pedalen je hebt. Maar heb je er wel aan gedacht dat je de veer in de pedalen losser kan zetten met een inbussleutel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 18 oktober 2008 Share Geplaatst 18 oktober 2008 Heb je een foto van je nieuwe fiets? En welke fiets heb je gekocht? Ik ga dadelijk voor het eerst in 6 weken weer eens fietsen, mijn teen is eindelijk weer hersteld. Ik denk dat het een rondje kinderdijk gaat worden. Ik heb wel een foto, maar die is veel te groot voor dit forum, en ik heb geen idee hoe je hem kleiner kan maken. Het is een wiellier Triestina, dus een goed merk. Daar rijd Lampre ook op namelijk :banana: Zal wel eens een foto maken, en dan wat kleiner op dit forum zetten, als ik snap hoe dat moet namelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 18 oktober 2008 Share Geplaatst 18 oktober 2008 Dat is idd een erg mooi fietsje! Tof hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 19 oktober 2008 Share Geplaatst 19 oktober 2008 Vanochtend letterlijk en figuurlijk spoorzoekertje gedaan op de fiets. Gister was er een toertocht bij ons in de buurt, waar ik vanochtend dus de 45 km rit van gemountainbiked heb. 't Was dit jaar zeker een mooie tocht, met 13 heuveltjes erin, waarop je behoorlijk kapot ging met een gemiddelde van 27 Ã* 28. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 19 oktober 2008 Share Geplaatst 19 oktober 2008 Dat is een flink gemiddelde zeg. Dan heb je aardig pittig doorgetrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 19 oktober 2008 Share Geplaatst 19 oktober 2008 Het voordeel van dat parcours was dus dat het erg glooiend was, waardoor je erg makkelijk hoge snelheden kon halen tussen de heuvels. Maar dat werd op het einde ook wel minder door telkens die korte steile klimmetjes te doen, die helemaal kapot gereden waren gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rtoo Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Net terug van de tourtocht in Nunspeet. Was mijn eerste, maar ben wel goed kapot zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november 2008 Auteur Share Geplaatst 1 november 2008 Het is ook wel koud om te fietsen ;) Heb me fiets al aangesloten op de taxc boven :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rtoo Geplaatst 1 november 2008 Share Geplaatst 1 november 2008 Maar ik ben dan ook een bikkel he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november 2008 Auteur Share Geplaatst 1 november 2008 Dat is waar, ik eet chippies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 21 december 2008 Share Geplaatst 21 december 2008 Deze week weer eens wat aan mijn fietsprestaties doen. Van ochtend 40 km op de MTB gezeten. Nu dinsdag op de racefiets naar de Holterberg (+/- 95 km). En vanaf 14 januari proberen in te schrijven voor de Amstel Gold Race als alles goed gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Deze week weer eens wat aan mijn fietsprestaties doen. Van ochtend 40 km op de MTB gezeten. Nu dinsdag op de racefiets naar de Holterberg (+/- 95 km). En vanaf 14 januari proberen in te schrijven voor de Amstel Gold Race als alles goed gaat. Ik ben dit ook van plan, zou je me een beetje kunnen inlichten over hoe en wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 6 januari 2009 Share Geplaatst 6 januari 2009 Er is nog weinig bekent. 15 januari gaat de inschrijving open op http://www.amstelgoldrace.nl (wees er snel bij, want vol is vol. De verwachting is dat de inschrijvingen binnen 1 a 2 weken vol zijn). De komende week verschijnt er hopelijk wat meer informatie op de site. Daarnaast kan je hier wat informatie vinden. Dit stuk is echter wel geschreven voor de AGR van 2008, dus zal het op enkele plekken willicht iets wijzigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 7 januari 2009 Share Geplaatst 7 januari 2009 Okay, thanks. Die routebeschrijving kunnen ze zich houden, die ken ik op m'n duimpje :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 januari 2009 Share Geplaatst 7 januari 2009 haha ik heb net weer ff via maps.google.nl een nieuwe route uitgezocht, maat het is nu in deze tijd van het jaar te koud om te fietsen. maar normaal gesproken doe ik altijd wedstrijden met aantal vrienden van ons rondje om recreatieplas hier 11,5 km en dan 4 a 5 rondjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 januari 2009 Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik wil ook weer gaan fietsen dit jaar. Vorig jaar is het er neit van gekomen maar het is gewoon erg tof en hoop dat het weer kan. Maar ja wil ook werk zoeken en weer gaan tenissen, dus weet niet wat er van gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Ben er eindelijk door gekomen, om me in te schrijven voor de tourversie van de Amstel Gold Race. Op naar 18 april! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rtoo Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Nice Gerwin :) Ga mezelf binnenkort even opgeven voor de mountainbikeclub, aangezien de jongen waar ik normaal mee gaat niet iedere week kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten