Fantasy Gepost March 4 Share Gepost March 4 Oh die tags doen het dus alleen in het stafdeel. Even vergeten. Stom van me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost March 5 Share Gepost March 5 Ik heb vanochtend mijn dochter op de fiets naar school gebracht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 5 Share Gepost March 5 1 uur geleden zei Arezo: Ik heb vanochtend mijn dochter op de fiets naar school gebracht. Heb je stravafile? Anders telt het niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 5 Share Gepost March 5 18 uur geleden zei Fantasy: Oh die tags doen het dus alleen in het stafdeel. Even vergeten. Stom van me. Je kunt de post altijd rapporteren. Dan krijgt het stafteam alsnog massaal een berichtje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost April 2 Share Gepost April 2 Op 4-3-2025 om 15:07 zei Lenstra: Met deze dubbelpost kom ik denk ik wel weg Afgelopen weekend afgezakt naar onze zuiderburen: [screenshot Omloop] Iets meer dan 6 uur op de fiets dus heeft even mogen duren, maar was een mooi avontuur. Mads Pedersen deed het wel wat sneller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 3 Share Gepost April 3 Dinsdag eindelijk mijn fiets wegbrengen naar een fietsenmaker en dan vanaf volgende week weer de weg op. Heerlijk om te combineren met het hardlopen. #mooiweerrenner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 7 Share Gepost April 7 Ik heb die van mij vandaag opgehaald van een voorjaarsbeurtje. Woensdagochtend wil ik de eerste km’s gaan maken, mits de cardioloog daar morgen groen licht voor geeft. Heb er 28mm bandjes op laten leggen ipv de 25mm die er op zaten. Wel gewoon met binnenband. De fatsoenlijke pluggen voor tubeless zijn zo schaars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost April 11 Share Gepost April 11 Nog een rondje gemaakt @The Saint? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 11 Share Gepost April 11 2 uur geleden zei Lenstra: Nog een rondje gemaakt @The Saint? Nope Moest naar de aannemer om de planning voor de verbouwing door te spreken. Uiteindelijk te weinig tijd tot het ophalen van de kinderen van school. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost April 11 Share Gepost April 11 Zondag nog een voetbalwedstrijd en dan twee weekenden geen wedstrijd. De komende weekenden dus wel weer van plan om de nodige kilometers te gaan maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 18 Share Gepost April 18 Vandaag voor het eerst in jaren (echt jaaaaren) weer eens de 100 km aangetikt in een enkele rit. 30.6 gemiddeld, met dank aan het vrijwel windloze weer vandaag. Heerlijk. Tot aan 92 km zat ik nog op 31.1 gemiddeld, maar laatste stuk was ik niet meer vooruit te branden en was het echt gruwelijk afzien Anyway, wel weer lekker om het fietsen wat op te pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost Wednesday at 07:24 PM Share Gepost Wednesday at 07:24 PM Ik kwakkel met veel voetbalblessures dus heb besloten het voorlopig echt op het fietsen te gooien. Tot nu toe gaat dat heel goed, de Omloop (150km) en Gent-Wevelgem (220km) al gefietst. Volgend weekend met een groep naar de Ardennen. Ik merk dat ik er ook steeds meer lol in krijg om te denken aan hartslagzones en ook beetje het principe van wattages begin te begrijpen Ga nu langzaamaan richting de 3.5 W/kg. Tips om beter te trainen zijn altijd welkom, kan nu redelijk gemakkelijk lange afstand fietsen, maar nu dus nog sneller worden Mag allemaal geen naam hebben, maar zo lang het leuk is, is het goed. Helaas heeft een van mijn vaste fietsers vorige week haar kniebanden gescheurd, dus het plan om naar de Stelvio te gaan richting het najaar gaat even on hold. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost Wednesday at 07:27 PM Share Gepost Wednesday at 07:27 PM Nog meer die de Friese Elfsteden Rijwieltocht gaan fietsen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost Wednesday at 08:30 PM Share Gepost Wednesday at 08:30 PM 1 uur geleden zei Lenstra: Ik kwakkel met veel voetbalblessures dus heb besloten het voorlopig echt op het fietsen te gooien. Tot nu toe gaat dat heel goed, de Omloop (150km) en Gent-Wevelgem (220km) al gefietst. Volgend weekend met een groep naar de Ardennen. Ik merk dat ik er ook steeds meer lol in krijg om te denken aan hartslagzones en ook beetje het principe van wattages begin te begrijpen Ga nu langzaamaan richting de 3.5 W/kg. Tips om beter te trainen zijn altijd welkom, kan nu redelijk gemakkelijk lange afstand fietsen, maar nu dus nog sneller worden Mag allemaal geen naam hebben, maar zo lang het leuk is, is het goed. Helaas heeft een van mijn vaste fietsers vorige week haar kniebanden gescheurd, dus het plan om naar de Stelvio te gaan richting het najaar gaat even on hold. Potverdorie, dat zijn serieuze afstanden. Lekker man! Zelf nu ook de 2e keer 100 km gedaan, maar fysiek begint het wederom tegen te zitten. Had nieuwe fietskleding en die leek goed te zitten, maar net onder m'n kont ligt het nu helemaal open. Heb ook wel een nieuwe fiets, dus misschien ligt het daaraan. Maar het is zo jammer dat je continu tegen gehouden wordt door van die kleine, hardnekkige huidblessures. Is het dit niet, is het wel m'n lies. En anders verzint m'n lichaam wel wat anders. Conditioneel zit het wel goed en wil ik ook z.s.m. weer richting de 150. Dat is echt bijna 20 jaar geleden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts