Jump to content

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Recommended Posts

18 uur geleden zei Fantasy:

Oh die tags doen het dus alleen in het stafdeel. Even vergeten. Stom van me. 

Je kunt de post altijd rapporteren. Dan krijgt het stafteam alsnog massaal een berichtje. 

Op 4-3-2025 om 15:07 zei Lenstra:

Met deze dubbelpost kom ik denk ik wel weg ;) 

Afgelopen weekend afgezakt naar onze zuiderburen: 

[screenshot Omloop]

Iets meer dan 6 uur op de fiets dus heeft even mogen duren, maar was een mooi avontuur. 

image.jpeg.3a23c827725c837a58670ab9d1f9a611.jpeg

image.jpeg.e0305a1123cc835599f09f8ae51e5f56.jpeg

Mads Pedersen deed het wel wat sneller ;) 

Ik heb die van mij vandaag opgehaald van een voorjaarsbeurtje. Woensdagochtend wil ik de eerste km’s gaan maken, mits de cardioloog daar morgen groen licht voor geeft. 

Heb er 28mm bandjes op laten leggen ipv de 25mm die er op zaten. Wel gewoon met binnenband. De fatsoenlijke pluggen voor tubeless zijn zo schaars :sorry:

Vandaag voor het eerst in jaren (echt jaaaaren) weer eens de 100 km aangetikt in een enkele rit. 30.6 gemiddeld, met dank aan het vrijwel windloze weer vandaag. Heerlijk. Tot aan 92 km zat ik nog op 31.1 gemiddeld, maar laatste stuk was ik niet meer vooruit te branden en was het echt gruwelijk afzien :cab:

Anyway, wel weer lekker om het fietsen wat op te pakken. 

Ik kwakkel met veel voetbalblessures dus heb besloten het voorlopig echt op het fietsen te gooien. Tot nu toe gaat dat heel goed, de Omloop (150km) en Gent-Wevelgem (220km) al gefietst. Volgend weekend met een groep naar de Ardennen. Ik merk dat ik er ook steeds meer lol in krijg om te denken aan hartslagzones en ook beetje het principe van wattages begin te begrijpen ;) Ga nu langzaamaan richting de 3.5 W/kg. Tips om beter te trainen zijn altijd welkom, kan nu redelijk gemakkelijk lange afstand fietsen, maar nu dus nog sneller worden :D 

Mag allemaal geen naam hebben, maar zo lang het leuk is, is het goed. Helaas heeft een van mijn vaste fietsers vorige week haar kniebanden gescheurd, dus het plan om naar de Stelvio te gaan richting het najaar gaat even on hold. 

1 uur geleden zei Lenstra:

Ik kwakkel met veel voetbalblessures dus heb besloten het voorlopig echt op het fietsen te gooien. Tot nu toe gaat dat heel goed, de Omloop (150km) en Gent-Wevelgem (220km) al gefietst. Volgend weekend met een groep naar de Ardennen. Ik merk dat ik er ook steeds meer lol in krijg om te denken aan hartslagzones en ook beetje het principe van wattages begin te begrijpen ;) Ga nu langzaamaan richting de 3.5 W/kg. Tips om beter te trainen zijn altijd welkom, kan nu redelijk gemakkelijk lange afstand fietsen, maar nu dus nog sneller worden :D 

Mag allemaal geen naam hebben, maar zo lang het leuk is, is het goed. Helaas heeft een van mijn vaste fietsers vorige week haar kniebanden gescheurd, dus het plan om naar de Stelvio te gaan richting het najaar gaat even on hold. 

Potverdorie, dat zijn serieuze afstanden. Lekker man! Zelf nu ook de 2e keer 100 km gedaan, maar fysiek begint het wederom tegen te zitten. Had nieuwe fietskleding en die leek goed te zitten, maar net onder m'n kont ligt het nu helemaal open. Heb ook wel een nieuwe fiets, dus misschien ligt het daaraan. Maar het is zo jammer dat je continu tegen gehouden wordt door van die kleine, hardnekkige huidblessures. Is het dit niet, is het wel m'n lies. En anders verzint m'n lichaam wel wat anders. Conditioneel zit het wel goed en wil ik ook z.s.m. weer richting de 150. Dat is echt bijna 20 jaar geleden.