Dansmeister Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik heb wel meteen nieuw gekocht. Gewoon omdat ik zeker wist dat dit mij ging liggen naast mijn voetbalsport. Kocht een Cube Streamer van pakweg €1250,-, maar kreeg er wel €300,- aan spullen bij. Het ligt gewoon aan je budget.. ik heb er zelf spijt van dat ik er niet eentje eerder heb gekocht. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2011 Vandaag en gister 35km gefietst. Beetje meer achter elkaar gaan fietsen de komende weken om wat conditie te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Volgende week waarschijnlijk een ritje richting Cote de Rosier, lijkt me wel de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2011 Die heb ik exact 10 jaar geleden gefietst. Is zeker de moeite waard (y), want kan em nog goed heugen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Die heb ik exact 10 jaar geleden gefietst. Is zeker de moeite waard (y), want kan em nog goed heugen :) Goed om te weten, is toch zo'n 60 kilometer heen en terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Net weer even lekker gefietst, morgenavond waarschijnlijk weer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Vandaag de aller eerste keer op een racefiets gereden. Ging best goed samen met 3 ervaren wielrenners onder andere me pa. 60 Km gereden aan een gemiddelde van 29.8. Wel constant in het wiel gezeten. Tot 50 km ging het best lekker de laatste 10 kilometer waren erg zwaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Voor een eerste keer is dat prima hoor. :cab: Vanmiddag een rit van om en nabij 115 KM maken. Vanmorgen wel heel vroeg gewerkt, en gisteren waren de benen ook niet helemaal fris, dus hoop dat ik het wel kan volhouden. Maatje van me gaat standaard altijd met een snorfietsie mee. Toch enig gezelschap tijdens de rit, wel zo prettig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Gisteravond nog 53 km gedaan, met als voornaamste horde de Geulhemmerberg. Hopelijk zaterdag de fiets op richting Spa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Voor een eerste keer is dat prima hoor. :cab: Vanmiddag een rit van om en nabij 115 KM maken. Vanmorgen wel heel vroeg gewerkt, en gisteren waren de benen ook niet helemaal fris, dus hoop dat ik het wel kan volhouden. Maatje van me gaat standaard altijd met een snorfietsie mee. Toch enig gezelschap tijdens de rit, wel zo prettig. Haha je moet er maar zin in hebben om er 115 km met een snorfiets naast te gaan rijden. Maakt het idd wel een stuk leuker. Rijd je ook stukken achter die snorfiets? Lekker uit de wind ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Haha je moet er maar zin in hebben om er 115 km met een snorfiets naast te gaan rijden. Maakt het idd wel een stuk leuker. Rijd je ook stukken achter die snorfiets? Lekker uit de wind ;) Heel erg weinig. Alleen het moment dat ik even stuk leek te gaan, heb ik tegen hem gezegd dat hij volop moest doorrijden(rond de 27/28 gok ik) zodat ik niet op gaf. Klinkt misschien stom, maar toen wist ik zeker dat ik het vol hield. Voor mezelf echt ontzettend knap gereden, ook geen spierpijn ofzo ernaast. Voel me echt top- en topfit. Morgenochtend moeten we werken, dus hoop rond 1 uur weer op de fiets te zitten. Misschien wel dezelfde rit.. ik hoop het in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik ga binnenkort een racefiets kopen. Iemand tips waar ik op moet letten? Naast conditie van de banden en de hoogte van het frame? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Gisteren even naar een verjaardag gereden. Heb 32 kilometer gereden aan een gemiddelde van 29. Deze keer was ik alleen en het ging best goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 't Kopje op met 26 per uur :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Deze week weer echt begonnen met fietsen. Dinsdag al een korte rit aan 25km per uur gemiddeld en vandaag 32 kilometer met aardig wat klimmetjes aan 28,25 km per uur gemiddeld. Rustige opbouw en volgende week hopelijk wat langere ritten gaan rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Als het goed is heb ik dinsdag een mooie fiets, lekker wat kilometertjes maken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Fietsen jullie met of zonder helm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Met mag ik toch hopen, zeker op een wielrenfiets is het levensgevaarlijk om dat niet te doen. Nu wielren ik nooit maar op mijn mountainbike heb toch altijd mijn helm op ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Fietsen jullie met of zonder helm? Sowieso met, als je tegenwoordig nog zonder fietst spoor je niet. Gisteren mijn langste, zwaarste en zeker ook mooiste rit ooit gereden. Via Aken en de klim naar het stuwmeer La Gileppe richting Spa, waar na een kleine pauze de Côte de Rosier werd beklommen. Met 5,6 kilometer aan gemiddeld 5,6% hellend asfalt was dit mijn eerste serieuze beklimming buiten Limburg. Conditioneel zat het goed in orde, de benen deden op 560 meter hoogte wel even pijn. Een prachtige afdaling volgde naar Stoumont, waar direct weer werd geklommen naar de top van de Côte de la Vecqueé. Ook hier weer een prachtige klim door dichtige bebossing en geen verkeer what so ever. Met een lengte van iets over 6 kilometer en een gemiddeld stijgingspercentage van 5,3% was ook deze beklimming weer een echte uitdaging. Mooie dag op de fiets gehad, maar ook helemaal uitgepierd. 1lNjOIONwgM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Fietsen jullie met of zonder helm? Sowieso met. Moet er niet aan denken om in een afdaling op mijn hoofd te vallen. @ Le Saux, hoe maak je zo'n grafiek en routemap? Met behulp van een kilometerteller? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Runkeeper.com ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Ik heb alleen iPod met wifi verbinding, zal het wel niet mee werken denk ik :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Ik doe alles handmatig ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Vette rit hoor! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Ik rijd ook met helm ja. Als je aan 30 gemiddeld rijdt moet je die gewoon hebben, klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten