Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Ik heb wel meteen nieuw gekocht. Gewoon omdat ik zeker wist dat dit mij ging liggen naast mijn voetbalsport. Kocht een Cube Streamer van pakweg €1250,-, maar kreeg er wel €300,- aan spullen bij. Het ligt gewoon aan je budget.. ik heb er zelf spijt van dat ik er niet eentje eerder heb gekocht. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de aller eerste keer op een racefiets gereden. Ging best goed samen met 3 ervaren wielrenners onder andere me pa. 60 Km gereden aan een gemiddelde van 29.8. Wel constant in het wiel gezeten. Tot 50 km ging het best lekker de laatste 10 kilometer waren erg zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een eerste keer is dat prima hoor. :cab:

Vanmiddag een rit van om en nabij 115 KM maken. Vanmorgen wel heel vroeg gewerkt, en gisteren waren de benen ook niet helemaal fris, dus hoop dat ik het wel kan volhouden. Maatje van me gaat standaard altijd met een snorfietsie mee. Toch enig gezelschap tijdens de rit, wel zo prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een eerste keer is dat prima hoor. :cab:

Vanmiddag een rit van om en nabij 115 KM maken. Vanmorgen wel heel vroeg gewerkt, en gisteren waren de benen ook niet helemaal fris, dus hoop dat ik het wel kan volhouden. Maatje van me gaat standaard altijd met een snorfietsie mee. Toch enig gezelschap tijdens de rit, wel zo prettig.

Haha je moet er maar zin in hebben om er 115 km met een snorfiets naast te gaan rijden. Maakt het idd wel een stuk leuker. Rijd je ook stukken achter die snorfiets? Lekker uit de wind ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha je moet er maar zin in hebben om er 115 km met een snorfiets naast te gaan rijden. Maakt het idd wel een stuk leuker. Rijd je ook stukken achter die snorfiets? Lekker uit de wind ;)

Heel erg weinig. Alleen het moment dat ik even stuk leek te gaan, heb ik tegen hem gezegd dat hij volop moest doorrijden(rond de 27/28 gok ik) zodat ik niet op gaf. Klinkt misschien stom, maar toen wist ik zeker dat ik het vol hield. Voor mezelf echt ontzettend knap gereden, ook geen spierpijn ofzo ernaast. Voel me echt top- en topfit.

Morgenochtend moeten we werken, dus hoop rond 1 uur weer op de fiets te zitten. Misschien wel dezelfde rit.. ik hoop het in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week weer echt begonnen met fietsen. Dinsdag al een korte rit aan 25km per uur gemiddeld en vandaag 32 kilometer met aardig wat klimmetjes aan 28,25 km per uur gemiddeld. Rustige opbouw en volgende week hopelijk wat langere ritten gaan rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fietsen jullie met of zonder helm?

Sowieso met, als je tegenwoordig nog zonder fietst spoor je niet.

fietsroute10071.png

fietsroute10072.png

Gisteren mijn langste, zwaarste en zeker ook mooiste rit ooit gereden. Via Aken en de klim naar het stuwmeer La Gileppe richting Spa, waar na een kleine pauze de Côte de Rosier werd beklommen. Met 5,6 kilometer aan gemiddeld 5,6% hellend asfalt was dit mijn eerste serieuze beklimming buiten Limburg. Conditioneel zat het goed in orde, de benen deden op 560 meter hoogte wel even pijn. Een prachtige afdaling volgde naar Stoumont, waar direct weer werd geklommen naar de top van de Côte de la Vecqueé. Ook hier weer een prachtige klim door dichtige bebossing en geen verkeer what so ever. Met een lengte van iets over 6 kilometer en een gemiddeld stijgingspercentage van 5,3% was ook deze beklimming weer een echte uitdaging. Mooie dag op de fiets gehad, maar ook helemaal uitgepierd.

1lNjOIONwgM

Link naar opmerking
Deel via andere websites