De Beul Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 Nee, maar ben wel benieuwd wat het precies inhoud? Een toertocht die begint en eindigt in Amsterdam, je kan kiezen tussen 50, 75, 110 en 160 km. de route gaat door Noord-Holland. Het is btw 7 mei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 Een toertocht die begint en eindigt in Amsterdam, je kan kiezen tussen 50, 75, 110 en 160 km. de route gaat door Noord-Holland. Het is btw 7 mei. Oke, klinkt wel interssant/leuk ja. Helaas moet ik dan wel werken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 april 2011 Auteur Share Geplaatst 25 april 2011 Zo vandaag gefietst. Maar het was echt niet te doen met al die families die een dagje gaan fietsen op 2e paasdag. Terecht natuurlijk, maargoed. Rondje van 30 km gemaakt danmaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Ronde van NH ook weer wegstrepen: http://runkeeper.com/user/Mascini/activity/32808880 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Gister lekker stukje gefietst. Wel (net zoals Gert al zei) heel erg druk met recreatiefietsers en rond Loosdrecht ook met Auto's. Maarja, gewoon een beetje zigzaggen en auto's inhalen dan maar. Uiteindelijk toch nog 60KM gemaakt, met een gemiddelde van rond de 30km/h, ondanks het drukke verkeer. Ben best tevreden :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Even een vraag, wat betreft wielrennen op amateuristisch niveau ben ik echt een noob.. Neem nu een doorsnee lokale koers voor amateurs, hoe hard wordt daar gemiddeld gereden en over welke afstand? Ben ik best benieuwd naar. Ik kan zelf enkel de profs en jeugdreeksen als referentie nemen momenteel. Beetje een vage vraagstelling, I know. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Vanavond nog even een kort blokje om in de buurt gefietst. Ik hoef niet ver te fietsen om heuvelachtig terrein te zoeken als in het grafiekje te zien is, dit gebied is natuurlijk wel veel meer verstedelijkt. Onder meer twee prachtige verstopte klimmetjes mee gepakt die luisteren naar de namen Beerenbosch (700 meter á 7,4%) en Hopelerweg (600 meter á 5,2%). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 april 2011 Auteur Share Geplaatst 27 april 2011 Tof hoor dat je zo snel in de heuvels zit. Dat profiel van die heuvels is wel lol. Lijkt wel alsof je sommige 80% zijn :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Hoe maak je die maps via Google? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Hoe maak je die maps via Google? Voor de afbeeldingen zoals die van Le Saux moet je je even aanmelden bij Runkeeper.com. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Tnx :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 april 2011 Auteur Share Geplaatst 27 april 2011 Heb ook maar even zo'n account aangemaakt. Toch wel handiger dan ik vooraf dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Dit was letterlijk de eerste keer dat ik op een fiets zat sinds augustus. Rijbewijzen zijn dodelijk voor je conditie dus die is letterlijk op niveau 0 en daardoor toch maar een kort rondje;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Veel hoogteverschillen, wat heb je allemaal gefietst? Cauberg in ieder geval zie ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Eergisteren trouwens voor het tweede keer dit seizoen maar eens een rondje gemaakt. Ging helemaal nergens over. De wind viel een beetje heel erg tegen en ook waren er vele andere fietsers. Door deze bijkomstigheden een rondje van 30km gefietst met een gemiddelde waar je niet al te blij mee hoeft te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Veel hoogteverschillen, wat heb je allemaal gefietst? Cauberg in ieder geval zie ik. Je kunt 5 echte pieken onderscheiden: 1: is de weg naar klimmen en dat is allemaal niet veel meer dan veredeld vals plat 2: Keutenberg 3: Cauberg 4: Emmaberg (vanuit Valkenburg omhoog richting Hulsberg): 1,5 km met 3,9% en 6% max 5: Zandberg 0,7 km van 6% (stijlste 100m zijn 15% met absolute top ver boven de 20% geloof ik(stijler dan de Keutenberg) zie foto) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 28 april 2011 Share Geplaatst 28 april 2011 Het was maandag nogal druk langs strand en bij de hockeyvelden (was een WK aan de gang). Teller: 30.6 gem :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 april 2011 Auteur Share Geplaatst 28 april 2011 Mooie tocht man :) Je bent lekker bezig zo te zien ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 28 april 2011 Share Geplaatst 28 april 2011 Blij dat ik weer mag.. Na dit: (geen zin om opnieuw te typen haha) http://www.mascini.net/einde-oefening/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Dit weekend dit rondje eens maken: meer dan 300 hoogtemeters in 26 km waar ik hemelsbreed niet meer dan ~4 km van huis af ben en geen enkele heuvel 2 keer op ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 april 2011 Auteur Share Geplaatst 29 april 2011 @Mascini: Mooi dat je weer kunt knallen @Curly: Heerlijk zon woonlocatie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Ja ik woon op een plateautje van ongeveer 100 meter hoogte en er zijn allemaal van die wegen zoals die Zandberg hier boven om daar te komen. Hier begint het heuvellandschap in Limburg. Een paar km naar het noorden is niks meer te vinden (Sittard-Geleen en verder) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Heb je geen mapje van dat rondje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 http://runkeeper.com/user/jeroenbos/route/487863 Hier is het rondje. Vanuit Sittard is die ook goed te doen, want de Windraak zit er ook tussen (de oude op) dus dan kun je daar beginnen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Dat is wel een leuk rondje ja, ga vanmiddag eens ff kijken of ik die ga fietsen. Eerst nog wat dinge regelen. Zie dat je de Hillensberg ook al keer hebt gehad, die is leuk man:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten