Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Een gemiddeld ritje gaat hier over stukken vlak met in het midden van de rit wat pittige heuvels. Deze ritjes doe ik meestal savonds en zijn ongeveer 35 KM.

Als ik alleen fiets dan is het gemiddelde 30-35KM/U op het vlakke. In de groep als we serieus fietsen dan op het vlakke 40-45 KM/U.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zometeen fietsen, langs Muiden (Maxis), daarna de burg daarvoor over, langs Amsterdam Rijnkanaal. De brug langs het spoor op, langs Weesp. Daarna weer terug bij Muiden en terug naar Almere fietsen :mrgy:

EDIT: Net terug van fietsen, ging zeer lekker. Totaal 36.42 km gefietst met een gemiddelde van 29.2 km/u.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat rijden jullie eigenlijk altijd gemiddeld per uur en wat is jullie hoeveelheid in totaal als je een ritje maakt? Kan ik zien of ik boven/onder/op het gemiddelde zit .

Ik ken iemand die een bekende amateurrenner is geweest, en die heeft me verteld dat zij nooit op snelheid trainden maar op lange duur. Dus of je nou 40 km met 35 km/u afwerkt, of 100 met 25 km/u dat maakte niet uit, en dan is die 100 nog wel beter ook omdat je dan meer conditie krijgt. Dat snelle komt wel tijdens de koers, als je meegezogen wordt door het peloton :banana:

Zaterdag ga ik proberen 100 km te rijden, als het een beetje weer is. twee weken geleden 30, vorige week zaterdag 60 en zaterdag 100. Lijkt me wel een mooi opbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook heerlijk hoor. Als ik alleen als richting Valkenburg ga kom ik aan genoeg tegen. Ben nu beetje planning aan het maken. Wil toch minstens 2 keer per week gaan fietsen, en 2 x hardlopen (omdat ik echt niets meer doe en altijd moe ben, niet fit dus). Mja met men werk is het lastig, maar we zullen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites