Dansmeister Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 40 km gepakt vandaag, in mijn eerste 'rit' weer. Schema gemaakt,, en de komende weken lekker in het ritme zien te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 40 km gepakt vandaag, in mijn eerste 'rit' weer. Schema gemaakt,, en de komende weken lekker in het ritme zien te komen. Welke richting fiets jij vooral heen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Mwah,, is verschillend. Gisteren ben ik richting 't Harde enzo gegaan. Morgen/overmorgen kan het ook weleens Elspeet/Nunspeet/Uddel etc. die kant op gaan. En jij? Rij je club Gerwin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Over een maandje Amstel Gold Race, 100 km. Net ff langs de Profile geweest voor nieuwe racefiets kijken, maar wist niet welke maat ik nodig had. Kon ik het laten opmeten voor 37,50 euro:cab:. Maar goed, wel een mooie racefiets gezien van Diamond voor €449, 55cm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Mwah,, is verschillend. Gisteren ben ik richting 't Harde enzo gegaan. Morgen/overmorgen kan het ook weleens Elspeet/Nunspeet/Uddel etc. die kant op gaan. En jij? Rij je club Gerwin? Nee, rijd niet bij een club. Rijd vaak samen met een vriend. Fiets zelf vaak richting de ijssel of rondje via 't harde - Elburg - Nunspeet - Elspeet - Uddel - Apeldoorn. Dat is toch een route, waarin toch nog een klein beetje hoogteverschil zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Zaterdag maar weer eens het Limburgse heuvelland intrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2011 Leuk man, je boft maar dat je daar woont. Heerlijk fietsen in die omgeving. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik zou daar idd ook wel willen wonen, ik woon in Almere, enige hoogteverschil in de buurt zijn de Hollandse Brug en de Stichtse Brug.. voor de rest verkeersdrempels en van die heuveltjes over de wegen heen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Naja mijn conditie is echt niet goed, ik fiets ook nog niet zo lang, dus ik vervloek die bergen nogal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Gewoon lekker een bergje in de buurt kiezen en zo vaak mogelijk er op rijden, :mrgy: uiteindelijk krijg je wel weer conditie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik moest toen ik nog niet in Sittard woonde altijd 2 'bergen' op. Maasberg en de Windraak. Maar nu heb ik scooter dus men conditie is echt naar de kloete. Langzaam aan maar weer opbouwen. Maar is idd chil om in limburg te wonen als je wil fietsen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Nee, rijd niet bij een club. Rijd vaak samen met een vriend. Fiets zelf vaak richting de ijssel of rondje via 't harde - Elburg - Nunspeet - Elspeet - Uddel - Apeldoorn. Dat is toch een route, waarin toch nog een klein beetje hoogteverschil zit. Ah, oke oke. Ja, ik pakte dan in het begin alleen Nunspeet - Elspeet - Uddel - Apeldoorn. Maargoed,, ben pas net in het wielrennen begonnen. Vandaag tweede rit, iets minder KM gepakt vanwege de tijd(moet zo weg), maar verder lekker gereden. Zondag maar weer. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2011 Fietsen jullie met lange broek/beenstukken of is het warm zat al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik heb net ff op me gewone fiets 6 km heen en 6 km terug gereden met aardig tempo'tje in me spijkerbroek, maar dat is dan eigenlijk veelste warm, ik denk misschien dunne lange broek of gewoon korte broek.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik denk korter broek, maar wel armstukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik ging in Korte broek en t-shirtje afgelopen dinsdag, maar toen was het ook beter weer als nu. Wou vandaag ook ff, maar ben best brak dus denk dat ik er vanaf zie. Tenzij ik me om 3 uur beter voel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Fietsen jullie met lange broek/beenstukken of is het warm zat al? Ik fiets nu in korte broek en shirt met armstukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Vanmiddag nieuwe fiets opgehaald in A'dam. Morgen dan maar ff naar me zus fietsen in Weesp (16 km heen, 16 km terug ) om mijn wielerseizoen te beginnen :D [spoiler=Mijn fiets] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Vet! Hoeveel voor betaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Vet! Hoeveel voor betaald? Hij was in de aanbieding, Normaal kost hij 579 euro, ik had hem voor 425 euro:clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Mooi meegenomen zo'n aanbieding! Hoop trouwens dat het weer eens zo'n weer wordt als vorige week zaterdag, kan ik ook weer eens op mijn wielrenfietsje klimmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Ben ook weer begonnen. Vorig jaar 1500 km gereden, maar ik ben een mooi weer fietser, en volgend seizoen weer voetballen. Zal de 1500 km niet halen. Vorige week 30 km gereden, en vandaag 60. Om op te bouwen. Helaas geen heuvels, dat vind ik toch mooier. Nu moet ik door de polder, met die wind iedere keer :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Ik ga maar even een eindje fietsen, toch niets beters te doen op een zondag als dit (Ajax heeft mijn zondag al verneukt ;e). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Racefiets en schoenen gekocht. Volgende week donderdag kan ik ze ophalen.:< In de tussentijd nog wat spulletjes kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Nice heur! Gisteren 80 km gereden, ging niet heel erg goed. Te weinig gegeten en had te weinig energie na 50 km. Gewoon teveel hooi op de vork genomen, want zoveel km's heb ik nog niet in de benen. Vanmiddag na mijn school direct de fiets weer gepakt en 34 km gepakt, ging heerlijk. Gewoon de komende weken maar deze afstanden blijven rijden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten