Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb de nieuwste patch en krijg in m'n eerste seizoen Ronaldo van Real gratis aangeboden, is dit normaal, ik speel met spurs...

Ook de training draait langs geen kanten, schommelt op en af...

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb de nieuwste patch en krijg in m'n eerste seizoen Ronaldo van Real gratis aangeboden, is dit normaal, ik speel met spurs...

Ook de training draait langs geen kanten, schommelt op en af...

Geplaatst

Re: spelers aangeboden krijgen

Ja dat is normaal, of het een bug is durf ik niet te zeggen

Geplaatst

In het echt zijn ze hem ook liever kwijt dan rijk dus

Geplaatst

Lijkt me toch bizar, ze willen er vast wel wát geld voor, of het moet al 'n huurcontract zijn.

Geplaatst

Dat is niet zo raar hoor bij mij gebeurt dat zo vaak

Geplaatst

Dat je Ronaldo gratis krijgt aangeboden? Wel realistisch, maar ik heb zo'n grote speler nog nooit aangeboden gekregen. Maar het kan zeker gebeuren.

Geplaatst

ik kreeg hem bij atletico aangeboden voor 1,7 miljoen

Geplaatst

Ik heb nog nooit iemand aangeboden gekregen.

Ligt dat er ook aan welke club je bent, ja tog?

Geplaatst

Ja, als je bijvoorbeeld met een club als FC Groningen speelt, of ergens anders in Nederland, heb je vrij veel kans dat er vanuit Duitsland, bijv. Schalke 04, spelers worden aangeboden om een maandje of 3 te lenen.

Geplaatst

Als je in de Belgische competitie speelt dan word je echt overladen met huurvoorstellen voor spelers van Duitse clubs. Elke dag wel één. Ook krijg je met regelmaat spelers voor niets aangeboden, dus dat is geen bug. Het zijn wel altijd oudere spelers.

Geplaatst

Als je in de Belgische competitie speelt dan word je echt overladen met huurvoorstellen voor spelers van Duitse clubs. Elke dag wel één. Ook krijg je met regelmaat spelers voor niets aangeboden, dus dat is geen bug. Het zijn wel altijd oudere spelers.

Dat had ik toen ik even met go ahead eagles ging, dan krijg je in totaal wel zo'n 20/25 spelers aangeboden.

Geplaatst

Ik ben Utrecht en heb nog helemaal niemand aangeboden gekregen :(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.