Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben bezig met mijn 2e seizoen in Spanje maar een deel van mijn nieuwe aankopen (bijvoorbeeld Xabi Alonso en Ribery) is niet speelgerechtigd voor de competitie omdat ze niet zijn ingeschreven. Hoe kan dat?

En hoe kan ik er in het vervolg voor zorgen dat mijn aankopen wel geregistreerd zijn?

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben bezig met mijn 2e seizoen in Spanje maar een deel van mijn nieuwe aankopen (bijvoorbeeld Xabi Alonso en Ribery) is niet speelgerechtigd voor de competitie omdat ze niet zijn ingeschreven. Hoe kan dat?

En hoe kan ik er in het vervolg voor zorgen dat mijn aankopen wel geregistreerd zijn?

Geplaatst

Re: Spelers registreren in Spanje

Waarschijnlijk heb je ze pas aangetrokken nadat de regisratie periode is verlopen, daar moet je even op letten want die verstrijkt wat eerder als de transfer datum

Geplaatst

Re: Spelers registreren in Spanje

ik zit in seizoen 3 met atletico je moet gewoon echt goed opletten met rugnummers en als je te laat bent is het gewoon balen inderdaad

Geplaatst

zo rond december heb je een nieuwe registratieperiode, voor je spelers

Geplaatst

1 december t/m 31 januari kun je spelers registreren, als een speler een rugnummer heeft bij je B-elftal kan je hem gewoon opstellen in je "A"-elftal.

In de zomer is dit vanaf 1 juli tot 1 september.

Geplaatst
In de zomer is dit vanaf 1 juli tot 1 september.

die verstrijkt wat eerder als de transfer datum

Dit is wel tegenstrijdig want de transferperiode verloopt op 31 augustus...:cab:

Geplaatst

En de registratie periode tot 30 augustus geloof ik.

Geplaatst

:clap: Nee, gister ff met Valencia, en de registratieperiode verloopt na de transfer deadline...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.