Geplaatst 14 januari 200718 jr. Real Zaragoza S.A.D. La romareda -De Thuisbasis van de Club. Heeft welgeteld 34.596 zitplaatsen en is gebouwd in 1957. Transfers IN. Nicolas Millan <-Colo Colo, 325K -Talent die iedereen wel kent. Zal beginnen in mijn jeugd elftal. Joaquin <-Elche, 210K -Volgens mijn scout zou het wel wat worden, Gehaalt voor de toekomst. Zal in mijn 2e speeltijd krijgen. Alex Fernandez <-Toledo, 120k -Een jonge spits met aardig wat talent, zal in het 2e spelen. Matias Cahais <-Boca, 1.3 Miljoen -Goede centrale verdeiger die een gouden toekomst heeft. Zal in de basis staan naast Milito. Javier Arizmendi <-Deportivo, 2.7 Miljoen -Goede speler die ik ken uit mijn aventuur met deportivo. Staat reserve. Transfers UIT. Chus Herrero ->Sevilla, 2 Miljoen -Ik zag geen toekomst in hem, en had geld nodig. Angel Lafita ->Monaco, 3 Miljoen -Kon voor een mooi bedrag vertrekken. José Maria Movilla ->Getafe, 800k -Was al oud, kon opzich wel blijven, Maar had het geld nodig. Staff Txema Noriega <-Athletic, Scout, 300k José ÃÂÂngel Iribar <-Athletic, Scout, 250k Tactiek -Deze 4-4-2 met ruit zal gehanteerd gaan worden. Selectie -Keepers, Miguel: Mijn 2e keeper achter César. Is kwalitatief veel slechter dan César. Zal af en toe zijn wedstrijden mee pakken. César Sánchez: Oud keeper van Real Madrid. Ongetwijfeld mijn beste keeper In de selectie. Zal match na match op het doel staan. Jose Carlos Asin: Mijn 3e keeper. Is de slechtste van de drie. Alleen met blessure leed bij Miguel en César zal hij spelen. -Verdedigers, Carlos Diogo: De vaste rechtsback is gehuurd van Real Madrid. Talentvolle speler waarvan ik hoop dat die goed blijft presteren. Gabriel Milito: Aanvoerder en vaste verdediger. Matias Cahais: Mijn nieuwe aankoop en meteen een vaste basisplek centraal achterin. Gerard Piqué: Gehuurd van Manchester United. Zal genoegen moeten nemen met een reserve plek. Sergio: Reserve speler voor 1 van mijn CB's. Juanfran: 1ste keus op de linksback positie. Agustin Aranzabal: 2e keus op de linksback positie. Leonardo Ponzio: Kan op veel posities uit de voeten (RB,VMC,MC,MR). Zal wissel staan voor diogo, en ook zijn wedstrijden meepakken. Luis Carlos Cuartero: Mijn slechtste Verdediger. kan wel op elke positie spelen achterin en daarom kan die best handig zijn. -Middenvelders, Alberto Zapater: Zal het verdedigende werk op het middenveld op zich nemen. Albert Celades: Ook een oud speler van Real Madrid. Zal wissel staan omdat Zapater beter is. Andrés D'Alessandro: Ongetwijfeld 1 van de beste in de ploeg. Geweldige kwaliteiten. Zal spelen links op het middenveld. En af en toe op de 10. Pablo Aimar: De nummer 10 die iedereen wel wil hebben. Vult de nummer 10 positie op. Antonio Longas: Aardig talent, maar niet zo goed als aimar. Zal reserve voor de 10 zijn. Óscar: Linkermiddenvelder met aardig talent. Zal de wissel voor D'Alessandro zijn. -Aanvallers, Diego Milito: Mijn Beste spits. Zal veel doelpunten maken. Sergio Garcia: Mijn 2e Spits. Zal met zijn vaardigheden ook aardig wat doelpunten maken. Ewerthon: Spits, Maar kan ook als rechtermiddenvelder uit de voeten, waar ik hem ook opstel. Javier Arizmendi: Talent voor de spits positie die ook op rechts uit de voeten kan. Zal wissel staane n hopelijk ook zijn doelpunten meepakken. Volgende keer komen een paar resultaten. Screens op verzoek! ;)
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Auteur Real Zaragoza S.A.D. La romareda -De Thuisbasis van de Club. Heeft welgeteld 34.596 zitplaatsen en is gebouwd in 1957. Transfers IN. Nicolas Millan <-Colo Colo, 325K -Talent die iedereen wel kent. Zal beginnen in mijn jeugd elftal. Joaquin <-Elche, 210K -Volgens mijn scout zou het wel wat worden, Gehaalt voor de toekomst. Zal in mijn 2e speeltijd krijgen. Alex Fernandez <-Toledo, 120k -Een jonge spits met aardig wat talent, zal in het 2e spelen. Matias Cahais <-Boca, 1.3 Miljoen -Goede centrale verdeiger die een gouden toekomst heeft. Zal in de basis staan naast Milito. Javier Arizmendi <-Deportivo, 2.7 Miljoen -Goede speler die ik ken uit mijn aventuur met deportivo. Staat reserve. Transfers UIT. Chus Herrero ->Sevilla, 2 Miljoen -Ik zag geen toekomst in hem, en had geld nodig. Angel Lafita ->Monaco, 3 Miljoen -Kon voor een mooi bedrag vertrekken. José Maria Movilla ->Getafe, 800k -Was al oud, kon opzich wel blijven, Maar had het geld nodig. Staff Txema Noriega <-Athletic, Scout, 300k José ÃÂÂngel Iribar <-Athletic, Scout, 250k Tactiek -Deze 4-4-2 met ruit zal gehanteerd gaan worden. Selectie -Keepers, Miguel: Mijn 2e keeper achter César. Is kwalitatief veel slechter dan César. Zal af en toe zijn wedstrijden mee pakken. César Sánchez: Oud keeper van Real Madrid. Ongetwijfeld mijn beste keeper In de selectie. Zal match na match op het doel staan. Jose Carlos Asin: Mijn 3e keeper. Is de slechtste van de drie. Alleen met blessure leed bij Miguel en César zal hij spelen. -Verdedigers, Carlos Diogo: De vaste rechtsback is gehuurd van Real Madrid. Talentvolle speler waarvan ik hoop dat die goed blijft presteren. Gabriel Milito: Aanvoerder en vaste verdediger. Matias Cahais: Mijn nieuwe aankoop en meteen een vaste basisplek centraal achterin. Gerard Piqué: Gehuurd van Manchester United. Zal genoegen moeten nemen met een reserve plek. Sergio: Reserve speler voor 1 van mijn CB's. Juanfran: 1ste keus op de linksback positie. Agustin Aranzabal: 2e keus op de linksback positie. Leonardo Ponzio: Kan op veel posities uit de voeten (RB,VMC,MC,MR). Zal wissel staan voor diogo, en ook zijn wedstrijden meepakken. Luis Carlos Cuartero: Mijn slechtste Verdediger. kan wel op elke positie spelen achterin en daarom kan die best handig zijn. -Middenvelders, Alberto Zapater: Zal het verdedigende werk op het middenveld op zich nemen. Albert Celades: Ook een oud speler van Real Madrid. Zal wissel staan omdat Zapater beter is. Andrés D'Alessandro: Ongetwijfeld 1 van de beste in de ploeg. Geweldige kwaliteiten. Zal spelen links op het middenveld. En af en toe op de 10. Pablo Aimar: De nummer 10 die iedereen wel wil hebben. Vult de nummer 10 positie op. Antonio Longas: Aardig talent, maar niet zo goed als aimar. Zal reserve voor de 10 zijn. Óscar: Linkermiddenvelder met aardig talent. Zal de wissel voor D'Alessandro zijn. -Aanvallers, Diego Milito: Mijn Beste spits. Zal veel doelpunten maken. Sergio Garcia: Mijn 2e Spits. Zal met zijn vaardigheden ook aardig wat doelpunten maken. Ewerthon: Spits, Maar kan ook als rechtermiddenvelder uit de voeten, waar ik hem ook opstel. Javier Arizmendi: Talent voor de spits positie die ook op rechts uit de voeten kan. Zal wissel staane n hopelijk ook zijn doelpunten meepakken. Volgende keer komen een paar resultaten. Screens op verzoek! ;)
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Re: Real Zaragoza S.A.D. Leuke ploeg met verassend veel goede spelers vond ik zelf, hopelijk maak je er wat moois van! Succes!
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Re: Real Zaragoza S.A.D. Leuk elftal heb je, mag ik een screentje van Pablo Aimar?
Geplaatst 15 januari 200718 jr. Re: Real Zaragoza S.A.D. Ja best een mooi elftal eigenlijk !! Succes tegen de grote kleppers en hopelijk kan je verbazen !!
Geplaatst 15 januari 200718 jr. Re: Real Zaragoza S.A.D. Lafita weg? is een groot talent sals ik me niet vergis.
Geplaatst 15 januari 200718 jr. Re: Real Zaragoza S.A.D. Leuke inleiding ;) hopelijk kun je een vervolg geven met goede resultaten :checkit: Mag k screen Milito ?
Geplaatst 18 januari 200718 jr. Auteur Re: Real Zaragoza S.A.D. Als eerste, bedankt voor jullie reacties :) Lafita weg? is een groot talent sals ik me niet vergis. Ik zelf zag niet zoveel in hem. Bovendien presteerd die bij die club waar die nu is niet :D Leuke inleiding ;) hopelijk kun je een vervolg geven met goede resultaten :checkit: Mag k screen Milito ? Wist niet welke je bedoelde, hier heb je ze allebij. Leuk elftal heb je, mag ik een screentje van Pablo Aimar? Maar natuurlijk. Verder heb ik een kleine update (zomer word groot :) ) De Wedstrijden tot nu toe gespeeld. Zoals jullie zien had ik sommige wedstrijden best mogen winnen. Niet gelukt, helaas. Verder heb ik een zwaar schema voor de boeg. Toch hoop ik van alles te kunnen winnen behalve madrid. En Hier de stand. Sta keurig 4e met nog mogelijkheden tot de kop positie. Verder, Suggesties over me topic en alles is welkom. Screens nog steeds op verzoek.
Geplaatst 18 januari 200718 jr. Re: Real Zaragoza S.A.D. Ziet er goed uit. Zaragoza heeft in het eerste seizoen echt lekkere selectie helaas zijn paar van die goeie ook geleend. Plaatsje bij de eerste 4 zou mooi zijn.