Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

kzit in eerste seizoen bij middlesbrough en kzou graag nicolas millan aantrekken voor in de toekomst.

ma hij zal waarschijnijk geen arbeidsvergunning krijgen. telt da alleen voor de eerste ploeg of mag die bij mijn jeugdploegen ook geen matchen spelen.

want dan doet het nie echt uit dat ik hem al koop en moek wachten tot hij veel duurder word.

Geplaatst
  • Auteur

kzit in eerste seizoen bij middlesbrough en kzou graag nicolas millan aantrekken voor in de toekomst.

ma hij zal waarschijnijk geen arbeidsvergunning krijgen. telt da alleen voor de eerste ploeg of mag die bij mijn jeugdploegen ook geen matchen spelen.

want dan doet het nie echt uit dat ik hem al koop en moek wachten tot hij veel duurder word.

Geplaatst

Re: arbeids vergunning nicolas millan

Verplaatst naar Helpdesk.

Geplaatst

Iig kun je het proberen, miss krijg je het bericht dat hij niet mag spelen tot ie de engelse nationaliteit heeft, dan kun je hem verhuren aan een club uit een land waar die regel niet geldt.

Geplaatst

Ik kan hem ook niet uitlenen :cab:

Geplaatst

Ik kan hem ook niet uitlenen :cab:

Omdat hij te jong is en alleen maar een jeugdcontract heeft.
Geplaatst

ik heb dat probleem ook maar iedereen zegt van leen hem uit ofzo maar ik kan hem gewoon niet krijgen... m'n vraag dus: hoe kan ik hem in godsnaam bij m'n team krijgen want dat is toch nodig als ik hem wil uitlenen

Geplaatst
  • Auteur

ik heb dat probleem ook maar iedereen zegt van leen hem uit ofzo maar ik kan hem gewoon niet krijgen... m'n vraag dus: hoe kan ik hem in godsnaam bij m'n team krijgen want dat is toch nodig als ik hem wil uitlenen

als ge millan nog nie in uw ploeg hebt kunde hem onmogelijk uitlenen natuurlijk.

advies --> hem kopen en dan pas willen uitlenen :checkit:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.