Geplaatst 14 januari 200718 jr. Kan iemand voor mij het precies uitleggen hoe ik nou de nieuwste MU data update moet installeren? Graag stap voor stap. Ik heb Fm 2007 nu gewoon helemaal opnieuw geinstalleerd volgends de standaard opties. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb SI 7.01 patch en MUII nog op me computer staan. Alvast bedankt. En hoe moet je de xlm file uitpakken? Daar snap ik ook niks van. Je moet het bestand naar Mijn documenten/sports interactive/db brengen met winrar en dan xlm uitpakken. Hoe doe je dat. Please I need help
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Auteur Kan iemand voor mij het precies uitleggen hoe ik nou de nieuwste MU data update moet installeren? Graag stap voor stap. Ik heb Fm 2007 nu gewoon helemaal opnieuw geinstalleerd volgends de standaard opties. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb SI 7.01 patch en MUII nog op me computer staan. Alvast bedankt. En hoe moet je de xlm file uitpakken? Daar snap ik ook niks van. Je moet het bestand naar Mijn documenten/sports interactive/db brengen met winrar en dan xlm uitpakken. Hoe doe je dat. Please I need help
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Re: MU data in fm krijgen? Nou kijk, ga naar Deze Computer/SportInteractive/FM2007/Data/db en maak daar een nieuwe folder genaamd: MU Update II,als het goed is heb je de MU Update gedownload....open die winrar bestand en pak alles uit in Deze Computer/SportInteractive/FM2007/Data/db/MU Update II (maar eerst wel die mapje maken) en daarna zit er waarschijnlijk een xml file in die MU Update II mapje, verander die naam van die XML bestandje in MU Update II ligt aan welke database je hebt gedownload, je hebt MU Update II gedownload dus benoem de xml file en die hele map als MU Update II. Ga vervolgens naar Deze Computer/SportInteractive/FM2007/Data/db/701 en daar zitten waarschijnlijk een aantal mappen in, je moet er 2 van die kopieren (de mappen edt en lnc) naar Deze Computer/SportInteractive/FM2007/Data/db/MU UPdate II klaar is kees :D Zo deed ik het althans en het is gelukt ;)
Geplaatst 15 januari 200718 jr. Re: MU data in fm krijgen? Het kan makkelijker: 1. Je opent de map "Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db" 2. Je opent het bestand dat je hebt gedownload en ziet een mapje staan met de naam "mu update final version" 3. Dat mapje sleepje naar de locatie van punt 1 4. Je start FM en start een nieuw spel 5. Op de vraag met welke data je wilt spelen doe je dan "mu update final version"
Geplaatst 15 januari 200718 jr. Re: MU data in fm krijgen? Het kan makkelijker: 1. Je opent de map "Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db" 2. Je opent het bestand dat je hebt gedownload en ziet een mapje staan met de naam "mu update final version" 3. Dat mapje sleepje naar de locatie van punt 1 4. Je start FM en start een nieuw spel 5. Op de vraag met welke data je wilt spelen doe je dan "mu update final version" Zo kan het ook je kan de naam van de map waarin je nem zet veranderen naar keuze, wat je het beste vidn, maar dan moet je ook die xml file naam in dezelfde naam veranderen net zoals di van die mapje :checkit:
Geplaatst 16 januari 200718 jr. Auteur Re: MU data in fm krijgen? Het kan makkelijker: 1. Je opent de map "Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\db" 2. Je opent het bestand dat je hebt gedownload en ziet een mapje staan met de naam "mu update final version" 3. Dat mapje sleepje naar de locatie van punt 1 4. Je start FM en start een nieuw spel 5. Op de vraag met welke data je wilt spelen doe je dan "mu update final version" Zo kan het ook je kan de naam van de map waarin je nem zet veranderen naar keuze, wat je het beste vidn, maar dan moet je ook die xml file naam in dezelfde naam veranderen net zoals di van die mapje :checkit: Wat is die xlm file dan?
Geplaatst 16 januari 200718 jr. Auteur Re: MU data in fm krijgen? Alles is goed gegaan alleen ik kan geen database kiezen! Ik kon dit wel bij een zelfgemaakt bestand toen de SI en de MU patch er nog niet op stonden. Als ik naar editor ga dan kan ik daar wel de MU patch kiezen maar als ik wil gaan spelen niet. Alleen bij preferences kan ik extra files aanvinken maar die schiet gelijk weg als ik confirm druk. Alvast bedankt voor hulp.
Geplaatst 18 januari 200718 jr. Auteur Re: MU data in fm krijgen? Ik heb me C schijf geformateerd en zelf een update gemaakt voor fm 2007. Dus ik speel nu toch ge update