Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb dus de patch gedownload en geinstalleerd en alles doet het goed, behalve 1 ding: de hoogtepunten v/d wedstrijden kunnen alleen op zn allerlangzaamst. Ik kan aan dat balkje switchen wat ik wil maar dat werkt gewoon niet meer. Iemand ideeen?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb dus de patch gedownload en geinstalleerd en alles doet het goed, behalve 1 ding: de hoogtepunten v/d wedstrijden kunnen alleen op zn allerlangzaamst. Ik kan aan dat balkje switchen wat ik wil maar dat werkt gewoon niet meer. Iemand ideeen?

Geplaatst

Re: Wedstrijd spelen alleen op zn langzaamst

Ligt aan je skin, had ik ook eens last van. Andere skin en hij doet het perfect.

Geplaatst
  • Auteur

Ligt aan je skin, had ik ook eens last van. Andere skin en hij doet het perfect.

Dankuuu :)
Geplaatst
  • Auteur

Doet hij het nu?

Jep hij doet het :)
Geplaatst

Een vriend van me heeft hier nu dus ook last van, ligt dat aan de standaardskin?

Geplaatst
  • Auteur

Een vriend van me heeft hier nu dus ook last van, ligt dat aan de standaardskin?

Nee, ik had juist de Goal-skin als skin, hierna heb ik hem op de normale skin gezet en nu doet hij het perfect. Sorry voor de late reactie trouwens!
Geplaatst

Gewoon de sliders de anders kant op doen, dat hielp bij mij

Geplaatst
  • Auteur

Ik weet niet zeker maar ik geloof dat als je in de skin die je graag wil de wedstrijd op zn langzaamst zet en dan de skin veranderd dat je dan wel naar heel snel kan. Weet het niet zeker.

Geplaatst
Is er geen manier om dit te voorkomen, want ik zou toch graag mijn skin behouden

Even wat Rubinho zegt:

1. Pak een andere skin. Bijv. de standaard skin ofzo.

2. Ga een wedstrijd spelen op het allerlangzaamst.

3. Pak de skin die jij wilt.

4. Zet de snelheid hoger. Als het goed is doet hij het nu weer normaal...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.