Geplaatst 14 januari 200718 jr. Ik snap er niks van.. Ik heb het spel net gekocht en als ik dan een profiel en een team heb gekozen kan ik spelen, alleen rechts onderin blijft de datum 2 Juli 2006 9:00uur en dit verandert niet.. :O]: Hoe kan ik het spel 'starten' en spelen.. want zo kom ik nooit toe aan mijn wedstrijden.. :( Of is het een fout in het spel?? Hoop snel iets te horen.. Alvast bedankt..
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Auteur Ik snap er niks van.. Ik heb het spel net gekocht en als ik dan een profiel en een team heb gekozen kan ik spelen, alleen rechts onderin blijft de datum 2 Juli 2006 9:00uur en dit verandert niet.. :O]: Hoe kan ik het spel 'starten' en spelen.. want zo kom ik nooit toe aan mijn wedstrijden.. :( Of is het een fout in het spel?? Hoop snel iets te horen.. Alvast bedankt..
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Re: Datum blijft stilstaan Op 'Doorgaan' drukken? Vertel eens precies stap-voor-stap wat je doet.
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Auteur Re: Datum blijft stilstaan Op 'Doorgaan' drukken? Vertel eens precies stap-voor-stap wat je doet. New Game --> Start New Game (Landen kiezen waarmee ik wil spelen) --> Profiel maken en team kiezen --> Dan kom ik bij 'Snapshot' van dat team en kan ik spelers opstellen en trainen enz.. alleen de datum blijft wel staan..
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Re: Datum blijft stilstaan Ja, dan moet je op doorgaan of als je de engelse versie hebt continue drukkeN! :)