Geplaatst 14 januari 200718 jr. Heeft iemand enig idee wat er gebeurt als je met je club degradeert uit de laagste divisie uit dat land?
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Auteur Heeft iemand enig idee wat er gebeurt als je met je club degradeert uit de laagste divisie uit dat land?
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Re: Degraderen,wat dan? Heeft iemand enig idee wat er gebeurt als je met je club degradeert uit de laagste divisie uit dat land? dan wordt je wss ontslagen
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Re: Degraderen,wat dan? Hij bedoeld volgens mij dat niet, stel je hebt allen Premiership gekozen, en je bent gedegradeerd met Wigan, stel ze ontslaan je niet, wat dan? Je kunt niet in Championship spelen omdat je die niet hebt aangevinkt :)
Geplaatst 14 januari 200718 jr. Re: Degraderen,wat dan? Hij bedoelt al je in de allerlaagste divisie van een land speelt en daar degradeert kan je niet meer verder want die competitie zit niet in het spel.
Geplaatst 16 januari 200718 jr. Re: Degraderen,wat dan? Hij bedoelt al je in de allerlaagste divisie van een land speelt en daar degradeert kan je niet meer verder want die competitie zit niet in het spel. dus worde ontslagen da ge zou kunne verder spelen
Geplaatst 16 januari 200718 jr. Re: Degraderen,wat dan? Beire zou je misschien iets beter Nederlands kunnen schrijven want ik snap af en toe echt niet wat je bedoeld
Geplaatst 16 januari 200718 jr. Re: Degraderen,wat dan? Hij bedoeld volgens mij dat niet, stel je hebt allen Premiership gekozen, en je bent gedegradeerd met Wigan, stel ze ontslaan je niet, wat dan? Je kunt niet in Championship spelen omdat je die niet hebt aangevinkt :) Je wordt wel ontslagen, dus geen hypotheses
Geplaatst 16 januari 200718 jr. Re: Degraderen,wat dan? Beire zou je misschien iets beter Nederlands kunnen schrijven want ik snap af en toe echt niet wat je bedoeld sorry, dan wordt je ontslagen, zodat je het spel verder kunt (kan) spelen, dus een andere job zoeken en vinden. snapte ;-|