Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hoi,

Als ik FM 2007 afsluit dan krijg ik een zwart scherm met een blauwe gloed dit gebeurd ook na dat de screensaver in beeld is geweest ik heb de resolutie al aangepast maar dit helpt niet. Ik hoor wel geluid enzo maar geen beeld meer ik moet de pc dan eerst op stand-by zetten en dan is alles weer goed als ik hem dan weer aanzet. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd maar ook dit hielp niet. Ik gebruik de volgende monitor HP vs19b

Alvast Bedankt

Dave Lenaards

Geplaatst
  • Auteur

Hoi,

Als ik FM 2007 afsluit dan krijg ik een zwart scherm met een blauwe gloed dit gebeurd ook na dat de screensaver in beeld is geweest ik heb de resolutie al aangepast maar dit helpt niet. Ik hoor wel geluid enzo maar geen beeld meer ik moet de pc dan eerst op stand-by zetten en dan is alles weer goed als ik hem dan weer aanzet. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd maar ook dit hielp niet. Ik gebruik de volgende monitor HP vs19b

Alvast Bedankt

Dave Lenaards

Geplaatst

Re: Zwart scherm met blauwe gloed bij afsluiten FM

Waarschijnlijk niet, omdat je je pc opnieuw hebt geinstalleerd ben je waarschijnlijk je video kaart vergeten te installeren. Als je deze installeerd, zou alles wel weer moeten werken. Er staat wel een setup in een soortgelijke map als deze "D:\Driver\VGA\Win2K_XP (44.87)"

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.