Geplaatst 11 januari 200718 jr. Ik zal het even uitleggen. Ik heb de officiele patch van sigagames er gewoon op staan. Ik heb daarna die Mu II patch gedownload. Ik heb die met winrar naar fm2007/data/db gezet. In die map staat nu, final versie Mu. Ik doe daarna de Sig patch updaten en dan start ik fm op. Ik start een game op maar dan is er maar 1 database. Ik heb geen keuze. Ook bij preferences zijn wel data files gevonden maar die kan ik niet aanvinken. PLEASE HELP ME!!!
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Auteur Ik zal het even uitleggen. Ik heb de officiele patch van sigagames er gewoon op staan. Ik heb daarna die Mu II patch gedownload. Ik heb die met winrar naar fm2007/data/db gezet. In die map staat nu, final versie Mu. Ik doe daarna de Sig patch updaten en dan start ik fm op. Ik start een game op maar dan is er maar 1 database. Ik heb geen keuze. Ook bij preferences zijn wel data files gevonden maar die kan ik niet aanvinken. PLEASE HELP ME!!!
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Auteur Re: HELp Mijn documenten/sports interactive/football manager 1007/db Kan ook nog Mijn documenten/sports interactive/football manager 2007/db/db Wat moet ik kiezen, hij staat nu in :C/Program Files/Sports interactive/fm2007/data/db Is dit fout??
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Re: HELp En als je het binnenste van het mapje: Final versie Mu nu eens in het mapje 700 zet. Dat vind je als je db opent.
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Auteur Re: HELp Bedankt, ik kan nu helemaal niet meer spelen. Hij zegt dat mijn geheugen te low is, terwijl er nog juist veel ruimte is. Wordt er gek van,,, Ps. @ de makers, kunnen jullie volgende keer gewoon weer de oude stijl doen. Ik vind dit maar kut en ik ben niet de enige.
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Re: HELp Aan de makers ligt het vast niet. Ik denk dat jij gewoon wat fout hebt gedaan. Je dowload het bestandje. Je opent hem met winrar. Dan krijg je allemaal bestandjes met... server_db.....lang_db enzevoort. Die stop je in de map van of 700 of 701. Je opent een nieuwe game en klaar is kees.
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Auteur Re: HELp Je moet het in db openen en dan komt het als derde bestand naast die 700 en 701 te staan. Maar ik kan nu niet meer spelen, moet ik hem opnieuw instaleren?
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Re: HELp de config in de map moet dezelfde naam hebben als de naam v/d map
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Re: HELp Je moet de inhoud van wat je gedowload hebt en wat je hebt geopend met winrar naar het bestand 700 of 701 kopieren. dan moet die het doen. maar ik moet gaan moet traine. adios
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Re: HELp Ik zou je vertellen, bij mij kon ik ook niet kiezen, gewoon original, en ik had de update er gewoon op hoor.:checkit:
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Auteur Re: HELp de config in de map moet dezelfde naam hebben als de naam v/d map Wat bedoel je? Dus als ik het goed begrijp moet ik gewoon ff de inhoud met winrar 700 of 701 zetten. Moet ik de oude bestanden overschrijven? Ik hoop dat dit werkt,,,