Geplaatst 9 januari 200718 jr. Volledige naam Juventus Football Club 1897 SpA Bijnaam La Vecchia Signora (De Oude Dame) , Bianconeri (De Wit-Zwarten) Opgericht 1897 Stadion Stadio Comunale di Torino, Turijn, Italië Capaciteit 35.000 Voorzitter Giovanni Cobolli Gigli Trainer Jeffrey de Gier Competitie Serie B Volgende Update Oefenwedstrijden,Transfers en de eerste 10 wedstrijden+ de stand tot dan toe |
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Auteur Volledige naam Juventus Football Club 1897 SpA Bijnaam La Vecchia Signora (De Oude Dame) , Bianconeri (De Wit-Zwarten) Opgericht 1897 Stadion Stadio Comunale di Torino, Turijn, Italië Capaciteit 35.000 Voorzitter Giovanni Cobolli Gigli Trainer Jeffrey de Gier Competitie Serie B Volgende Update Oefenwedstrijden,Transfers en de eerste 10 wedstrijden+ de stand tot dan toe |
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Misschien zou je het iets uitgebreider kunnen doen en iets meer plaatjes, succes in ieder geval
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Auteur Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Ja dat zal ik vanmiddag doen want ik zit nu op sgool en daar kan zo'n mens van de beveliging zien wat ik doe Dus komt later
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen post de meuk dan gewoon niet.. En wacht tot je thuis bent :S
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen haha ;) let hem eerst ff de novelle afmaken :P
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Zit er een optie omkopen dan op FM dit jaar ;) Succes.. is een leuke club om mee te spelen :thumb:
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Neujjj volgens mij niet :LO: Juventus is wel een leuke club, waar ook een uitdaging inzit (al is het niet moeilijk het team weer in de serie a te krijgen) Dit is iniedergeval te weinig, dus ben ik in afwachting van je volgende post iig succes!
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Auteur Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Wacht nou maar het is op komst Alvast bedankt voor het wachten
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Auteur Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Srry ik wacht toch maar tot morgen moet nu naar bed maar dan kun je genieten
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen upload je plaatjes via http://www.imageshack.us!
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Auteur Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Nou na het lange wachten worden jullie toch beloond. Hier is het dan het lang verwachtte verslag. Het seizoen begon zoals alle andere met de oefenwedstrijden. De eerste wedstrijd ging jammer genoeg verloren met 1-3. Het was al een snelle rode kaart voor Juventus. Waarna ze achter de feiten aanliepen. Daarna ging het veel beter met als uitschieter de 2-0 overwinning op AC Milan. Na de oefenwedstrijden kwamen de transfers. Gekocht. Geen enkele speler Verkocht Paro: Was eigenlijk overbodig speelde in het tweede waar iedereen inmiddels al verkocht was dus liet ik hem gaan voor een mooi bedrag naar Chievo. Chielini:Kreeg een mooi aanbod van Lyon en was bij Juventus tweede Back-Up. Marchisio:Had geen enkele meer waarde voor het team en moet voor een half miljoen vertrekken. Legrottaglie:Paste niet goed in onze tactiek en kon voor een mooi bedrag vertrekken. Giovinco:Vertrok omdat Ascoli 50% kocht Kovac:Wou geen nieuw contract tekenen en zo kon ik dus nog wat geld vangen. Uitgeleende Zalayeta:Speelde toch in het tweede en kon zo wat ervaring opdoen. Ik hoop dat jullie het zo leuk vinden. Reacties welkom. Screens op aanvraag Volgende update. eerste tien wedstrijden Krant
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Ja plaatjes werken niet. Verder kort maar bondig !!
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Chielini 2e back-up:O. Die gozert is echt een held in FM:D
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Van Paro en Chielini ga je nog spijt krijgen denk ik!
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Van Paro en Chielini ga je nog spijt krijgen denk ik! Van Paro zeker. Die gast wordt echt super goed en is al snel gewild door diverse topclubs...bij mij bood barcelona er zelfs al 25 miljoen voor na een kwart van het seizoen !
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Auteur Re: Juventus zonder omkopen verder brengen Ik heb genoeg betere spelers die het bij mij ontzettende goed doen
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen uploaden via tinypic.com is veel beter
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Re: Juventus zonder omkopen verder brengen uploaden via tinypic.com is vell beter Inderdaad, véél makkelijker ;)