Spring naar bijdragen

[Request] Welke Database wil jij ? vraag hem hier aan

Featured Replies

Geplaatst

Beste FM'ers zoals jullie al lezen ga ik voor jullie databases maken , Jullie kunnen ze bij mij aanvragen dan zal ik hem gaan maken , bijvoorbeeld als je een database wil waar Ajax 150 miljoen transferbudget heeft en geen spelers ? dan maak ik hem voor je , overdreven databases worden niet gemaakt , ik zal ze zo snel mogelijk voor jullie maken en uploaden , wie vragen heeft kunt ze stellen , maar het lijkt me duidelijk ...

Nick

P.S Ik wil aan nog 1 iemand vragen of die mij wil helpen met het creeren van databases , die gene word willekeurig gekozen , en omdat te worden mag jij een berichtje sturen , EN NIET IN HET TOPIC REAGER...

• Antwoorden 163
  • Weergaven 275
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Beste FM'ers zoals jullie al lezen ga ik voor jullie databases maken , Jullie kunnen ze bij mij aanvragen dan zal ik hem gaan maken , bijvoorbeeld als je een database wil waar Ajax 150 miljoen transferbudget heeft en geen spelers ? dan maak ik hem voor je , overdreven databases worden niet gemaakt , ik zal ze zo snel mogelijk voor jullie maken en uploaden , wie vragen heeft kunt ze stellen , maar het lijkt me duidelijk ...

Nick

P.S Ik wil aan nog 1 iemand vragen of die mij wil helpen met het creeren van databases , die gene word willekeurig gekozen , en omdat te worden mag jij een berichtje sturen , EN NIET IN HET TOPIC REAGER...

Geplaatst

Re: Welke Database wil jij ? vraag hem hier aan

wel leuk van je dit idee maar iedereen kan toch zelf wel een database aanmaken met de editor :O

Geplaatst
  • Auteur

Ja maar oke , als iemand hetb gewoon doet is toch makkenlijker?

Geplaatst

niet als jij bijvoorbeeld 10 verzoekjes krijgt want dan kunnen mensen het zelf eerder af hebben dan jou niet dat ik het een slecht idee van je vind ik vind het juist wel goed dat iemand dit doet. respect voor jou dat je dit wilt doen hier.

Geplaatst

Wel als hij het wel kan en jij niet, als jij het met de editor doet, leuk voor jou dus dan betekend dat dat jij hem niet nodig hebt en hier niet hoeft te posten, want hij zegt ook namelijk voor degene die het willen en daar hbehoor jij zo te zien niet bij ;) EN ga a.u.b. zijn ideen niet vernaaien!

Geplaatst

lees eens goed wat ik zei boven jou bericht

Geplaatst

Ik zou graag willen dat je deze aanpassingen voor me doet :)

Eredivisie(top 4, 5 miljoen extra balans. 10 mil extra transferbugdet.) de suptop(Kun je zelf wel bepalen, denk ik. 7,5 mil balans, 15 mil transferbudget)(Degradatie kandidaten... 15 mill balans, 30 mill transferbudget). En de rest 12,5 mill balans en 25 mil transferbudget. In de Jupiler league geef je iedereen 20 mill balans, 40 transferbudget.

Bvd ;)

Geplaatst

opm: werkt dat budget wel, bij de editor van 06 werkte het echt niet, dan kon je het geld niet goed instellen

Geplaatst

voor mij graag een geupdate Eredivisie(en ook 1e divisie als het kan):

Iedereen 1000 á 2000 reputatie erbij

Iedereen 40 mil ctra balans en 15-20 mil xtra transferbudget

Reputatie eredivisie(en 1e divisie) omhoog

reputatie NL 11-tal omhoog

bij voorbaat dank

Is dit trouwens voor 7.0.0 of 7.0.1?

Geplaatst

ik zou graag een team hebben met al deze in. Het team moet reputatie 9000 hebben (omdat ze anders direct weg willen). Het team mag The Next Generation noemen. En ze moeten in de eerste klasse van België spelen. En transferbudget moet ik niet hebben, de balans moet op 15 miljoen staan en het loonbudget moet natuurlijk genoeg zijn

BVD (PM me maar met de link)

Ps. Messi, Fabregas, Agüero en Podolski mag je weglaten

Geplaatst

Geef mij maar een Nostalgie update.

Met spelers en statistieken en staff van deze jaren;

Ajax 1995.1996 team

Milan 95.96 team

Nederlands elftal, Engeland, Duitsland team uit 1985 - ALLEN -

Thank you Edge(k)

Geplaatst

Ik zou graag een pats zien waarin nederland weer een toon aangevend land is en de andere wat minder zodat de top transfers weer naar nederland komen.

Geplaatst

Ik zou graag willen dat je deze aanpassingen voor me doet :)

Eredivisie(top 4, 5 miljoen extra balans. 10 mil extra transferbugdet.) de suptop(Kun je zelf wel bepalen, denk ik. 7,5 mil balans, 15 mil transferbudget)(Degradatie kandidaten... 15 mill balans, 30 mill transferbudget). En de rest 12,5 mill balans en 25 mil transferbudget. In de Jupiler league geef je iedereen 20 mill balans, 40 transferbudget.

Bij voorbaad dank ;)

Dit wil ik ook wel.

En een database dat Excelsior geen spelers heeft maar wel 200 mil transfergeld!

Geplaatst

ik weet wel hoe ik met de editor moet werken maar hoe maak ik daar een db van

Geplaatst

Nick

P.S Ik wil aan nog 1 iemand vragen of die mij wil helpen met het creeren van databases , die gene word willekeurig gekozen , en omdat te worden mag jij een berichtje sturen , EN NIET IN HET TOPIC REAGEREN...

Spreek je jezelf hier niet tegen? Da's toch wel overdrijving of niet? Zo nee, dan zou ik graag weten wat jij onder overdrijving verstaat.

Geplaatst

Neej, ik denk dat bij hem overdreven is zoiets van Ajax 435435 miljard en heel het spel in de team enz

Geplaatst
  • Auteur

De tot nu toe aangevraagde databases zijn in aanmaak

Geplaatst

Nee met overdrijven bedoelt hij volgensmij dat er niet teveel gevraagd mag worden. Dus bij wijze van spreken: 'Update de Ligue 1, Premier, Serie A, etc voor me'.

Of je noemt zomaar een waslijst dingen. Denk niet dat hij daar zin in heeft en terecht.

Geplaatst

Een leuk initiatief maar weet wel wat je jezelf op de hals haalt. Ik hoop dat je het vol kan blijven houden om ze allemaal te maken. Iig succes

Geplaatst

ik weet wel hoe ik met de editor moet werken maar hoe maak ik daar een db van

iemand??

Geplaatst

De tot nu toe aangevraagde databases zijn in aanmaak

wanneer komen ze dan online?
Geplaatst

Zodra ze klaar zijn

Tommiej, gewoon laden en daarna opslaan. Dan heb je gewoon een DB.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb ze alleemaal af maar waar kan ik ze uploaden?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.