Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ey mensen ik had een vraag:

- Ik wil profiteren met die bug van FM zodat mijn speler kunnen scoren met corners, hoe doe je dat en hoe lang moet je spits zijn? Wat moet ik precies instellen bij speler en team intstructies.

Alvast Bedankt! _O_

Geplaatst
  • Auteur

Ey mensen ik had een vraag:

- Ik wil profiteren met die bug van FM zodat mijn speler kunnen scoren met corners, hoe doe je dat en hoe lang moet je spits zijn? Wat moet ik precies instellen bij speler en team intstructies.

Alvast Bedankt! _O_

Geplaatst

Re: Kleine Vraag

http://forum.manutd.nl/index.php/topic,6330.0.html ;)

Je zit 1 speler, de speler die het best kan koppen, springen, en het langst is bij de 1ste paal. Je laat je corners naar de eerste paal nemen en laat 2 man de doelman aanvallen. Lengte maakt in fm ook zeer zeker uit dus hoe langer degene is hoe beter.

Geplaatst
  • Auteur

Dus als ik Samaras bij de 1ste paal zet en Nani de keeper laat aanvallen, zit elke corner?!

Geplaatst

Niet elke corner zal raak zijn, maar het is wel een tactiek die inderdaad goed kan werken.

Geplaatst

Als elke corner een goal was is het spelletje niet echt leuk meer lijkt me :)

Geplaatst
  • Auteur

Wel voor mij, omdat die &%^&$&* pc 1 aanval opzet en scoort terwijl ik er 100000000 opzet en de keeper de onmogelijkste ballen tegenhoud :S

Geplaatst

Ik haal er ongeveer 15 tot 30 doelpunten uit

Geplaatst

De koppende speler moet ongeveer 1.85 of langer zijn, ingesteld staan op Near Post Flick On en 15+ stats hebben voor jumping en heading. Finishing en Bravery hoog is altijd handig. Positie is niet relevant, het mag ook een verdediger zijn die kopt. Corner nemer moet alle ballen bij de eerste paal droppen, hoge stats voor Corners dus.

Geplaatst

Dit is geen bug te noemen maar eerder gewoon een kwestie van een goede tactiek

gebeurt namelijk ook in het echt;)

Geplaatst

Near post flick on, is dat in het NL gewoon bij eerste paal opstellen? Of eerste paal aanval

Geplaatst

Weet ik veel, ik speel het spel altijd in het Engels. Ik denk bij Eerste Paal Opstellen. In het Engels heb je een Near Post Attack optie, dat lijkt me eerder Eerste Paal Aanval.

Geplaatst

Op de site staat nu een artikel, dat je verder op weg kan helpen met dit probleem.

Geplaatst

Jij wel dan? Volgensmij kende ik hem nog wat eerder als jou Guido, maar dat weet ik niet zeker.

Geplaatst

Hap.

Hoezo, seri-nemer? ;) Overigens, die truc bestaat al sinds FM 2006, toen scoorde Erik d'r op die manier een stuk of 20 per seizoen met Alex bij PSV. Het is dat ik niet mag linken... Alleen jammer dat die truc van alles bij de tweede paal eruit is gehaald, die was ook wel vetjes.

Geplaatst

Hij werd in de Beta-versie gepost als bug. Daar is alleen niet aan gedaan. Maja, jij wint dan.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.