Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Wat is het voordeel van deze trainer en wat doet hij dan precies?

Is hij nodig naast een assistent?

Geplaatst
  • Auteur

Wat is het voordeel van deze trainer en wat doet hij dan precies?

Is hij nodig naast een assistent?

Geplaatst

Re: trainer 1e elftal

Het voordeel is er niet, hij traint alleen jou 1ste elftal dus niet de jeugd.

Hij is niet nodig als je ook gewoon trainers heb.

Geplaatst

Wat is dan het verschil tussen 1ste elftal trainer en een gewone trainer?

Geplaatst

En waarom zou je jeugdtrainers gebruiken als normale trainers alle trainen?

Geplaatst

Jeugdtrainers zijn voor de jeugd. ;) Die kunnen goed met de jeugd omgaan dus hun selecteren voor jeugd training zou wel handig zijn. Alhoewel, sommige jeugdtrainers hebben een lage cijfer voor 'werken met jonge spelers' maar goed. :cab:

Geplaatst

Jeugdtrainers zijn voor de jeugd. ;) Die kunnen goed met de jeugd omgaan dus hun selecteren voor jeugd training zou wel handig zijn. Alhoewel, sommige jeugdtrainers hebben een lage cijfer voor 'werken met jonge spelers' maar goed. :cab:

Daarom vind ik het ook zo apart.

Geplaatst

Jeugdtrainers kunnen ongeacht hun kwaliteiten de "rol" beter invullen. Net als dat een assistent manager soms geweldig is als assistent maar drama als hoofdcoach, kan dat ook bij een jeugdtrainer. Een voordeel kan zijn dat als je een grote selectie hebt, een trainer minder belast word omdat hij alleen de jeugd traint. Al is dat natuurlijk veel simpeler op te lossen :P

Geplaatst

Mwa ik maak van mijn jeugdtrainers altijd gewone trainers zodat ik ze dan voor het hele team gebruiken kan.

Geplaatst

Mwa ik maak van mijn jeugdtrainers altijd gewone trainers zodat ik ze dan voor het hele team gebruiken kan.

Ik ook anders heb je zo'n moeilijk grote technische staf

Geplaatst
  • Auteur

De vraag was: Wat doet een veldtrainer 1e elftal precies. Dus niet een jeugdtrainer of normale trainer, maar een veldtrainer 1e elftal!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.