Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
RKC Waalwijk stelt onervaren manager aan.

Waalwijk- De Rooms Katholieke Combinatie uit Waalwijk is er wederom weer ingelaagd om haar supporters te verrassen. Na het onslag van Adrie Koster werd de relatief onbekende manager Jaap de Groot als vervanger aangesteld. Daarmee lijkt de degradatiekandidaat te vervallen in fouten. Voorheen liep het mis met Peter Bosz en Mark Wotte en voorheen manager Adrie Koster. 'Natuurlijk is het moeilijk om bij een club als RKC te werken, maar Martin Jol heeft voorheen bewezen dat deze ploeg gewoon heel goed kan presteren. Ik ben echter van mening dat Wotte en Koster niet geslaagd zijn. Wotte hield RKC vorig seizoen op het randtje van het toilet RKC in de eredivisie en Koster heeft het ook gewoon goed bewezen.' aldus de pas aangesteld manager Jaap de Groot.

Spelinformatie;

Geselecteerde competities: België (Tweede Divisie), Duitsland (Bundesliga 2.), Engeland (Championship), Nederland (Eerste Divisie), Spanje (Primera Division)

Startdatum: Nederland (juli 2006)

Database: middelgroot

Doelstellingen

Bestuur: Degradatie verkomen,derde ronde beker.

Supporters: Twaalfde plaats

Manager: Rond de tiende plek en derde ronde beker.

De Club

Volledige naam: Rooms Katholieke Combinatie Waalwijk

Opgericht: 26 augustus 1940

Stadion: Mandemakers Stadion,Waalwijk

Capaciteit: 7.500

Voorzitter: Ad Passier

Manager: Jaap de Groot

Competitie: Nederlandse Eredivisie

Ajax word kampioen, RKC of Exselsior degradeert

Waar vorige jaar nog verdeeldheid bestond over de kampioenkandidaat, is het overgrote deel van de gerenommeerde voetbaljournalisten nu eensluidend in zijn voorspelling. Ook al hield PSV zijn selectie intact, de kenners achten dat niet genoeg voor weer een prolongatie. Ajax zal zijn troon overnemen, zegt het gros. Wel is er twijfel over wie er direct zal degraderen RKC Waalwijk en Exselsior moeten volgens de prominenten het hardst knokken voor hun lijfsbehoud.

Hier een paar journalisten(voetbalkenners) die hun mening gaven:

Jack Van Gelder

NOS

1. Ajax

2. PSV

3. AZ

4. Feyenoord

5. SC Heerenveen

6. FC Groningen

7. Roda JC

8. FC Twente

9. FC Utrecht

10. Vitesse

11. Heracles Almelo

12. Willem II

13. ADO den Haag

14. Sparta Rotterdam

15. NEC

16. NAC Breda

17. Exselsior

18. RKC Waalwijk

Hugo Borst

Algemeen Dagblad

1. Ajax

2 AZ

3. PSV

4. FC Twente

5. Feyenoord

6. FC Utrecht

7. Roda JC

8. Vitesse

9. SC Heerenveen

10. NEC

11. FC Groningen

12. Heracles Almelo

13. NAC Breda

14. ADO Den Haag

15. Sparta Rotterdam

16. RKC Waalwijk

17. Willem II

18. Exselsior

Geplaatst
  • Auteur
RKC Waalwijk stelt onervaren manager aan.

Waalwijk- De Rooms Katholieke Combinatie uit Waalwijk is er wederom weer ingelaagd om haar supporters te verrassen. Na het onslag van Adrie Koster werd de relatief onbekende manager Jaap de Groot als vervanger aangesteld. Daarmee lijkt de degradatiekandidaat te vervallen in fouten. Voorheen liep het mis met Peter Bosz en Mark Wotte en voorheen manager Adrie Koster. 'Natuurlijk is het moeilijk om bij een club als RKC te werken, maar Martin Jol heeft voorheen bewezen dat deze ploeg gewoon heel goed kan presteren. Ik ben echter van mening dat Wotte en Koster niet geslaagd zijn. Wotte hield RKC vorig seizoen op het randtje van het toilet RKC in de eredivisie en Koster heeft het ook gewoon goed bewezen.' aldus de pas aangesteld manager Jaap de Groot.

Spelinformatie;

Geselecteerde competities: België (Tweede Divisie), Duitsland (Bundesliga 2.), Engeland (Championship), Nederland (Eerste Divisie), Spanje (Primera Division)

Startdatum: Nederland (juli 2006)

Database: middelgroot

Doelstellingen

Bestuur: Degradatie verkomen,derde ronde beker.

Supporters: Twaalfde plaats

Manager: Rond de tiende plek en derde ronde beker.

De Club

Volledige naam: Rooms Katholieke Combinatie Waalwijk

Opgericht: 26 augustus 1940

Stadion: Mandemakers Stadion,Waalwijk

Capaciteit: 7.500

Voorzitter: Ad Passier

Manager: Jaap de Groot

Competitie: Nederlandse Eredivisie

Ajax word kampioen, RKC of Exselsior degradeert

Waar vorige jaar nog verdeeldheid bestond over de kampioenkandidaat, is het overgrote deel van de gerenommeerde voetbaljournalisten nu eensluidend in zijn voorspelling. Ook al hield PSV zijn selectie intact, de kenners achten dat niet genoeg voor weer een prolongatie. Ajax zal zijn troon overnemen, zegt het gros. Wel is er twijfel over wie er direct zal degraderen RKC Waalwijk en Exselsior moeten volgens de prominenten het hardst knokken voor hun lijfsbehoud.

Hier een paar journalisten(voetbalkenners) die hun mening gaven:

Jack Van Gelder

NOS

1. Ajax

2. PSV

3. AZ

4. Feyenoord

5. SC Heerenveen

6. FC Groningen

7. Roda JC

8. FC Twente

9. FC Utrecht

10. Vitesse

11. Heracles Almelo

12. Willem II

13. ADO den Haag

14. Sparta Rotterdam

15. NEC

16. NAC Breda

17. Exselsior

18. RKC Waalwijk

Hugo Borst

Algemeen Dagblad

1. Ajax

2 AZ

3. PSV

4. FC Twente

5. Feyenoord

6. FC Utrecht

7. Roda JC

8. Vitesse

9. SC Heerenveen

10. NEC

11. FC Groningen

12. Heracles Almelo

13. NAC Breda

14. ADO Den Haag

15. Sparta Rotterdam

16. RKC Waalwijk

17. Willem II

18. Exselsior

Geplaatst

Re: Jaap de Groot naar de top!

Leuk begin, succes ;)

Geplaatst

Jah ziet er leuk uit!..

beetje plaatjes erbij de volgende keer, en dan komt het wel goed

Succes verder

Geplaatst

Altijd leuk een novelle met een Nederlandse club,succes!

Geplaatst

inderdaad en dan ook nog een degradatie ckandidaat eens wat anders veele succes ermee en ik blij u volge

Geplaatst

Leuk gedaan die voorspelling van Hugo Borst en Jack van Gelder, succes en laat ons mooie dingen zien

Geplaatst
  • Auteur

VOORBEREIDING

rkc1fd6.png

Een super goede wedstrijd van onze kant, we speelden Ksk Bree van het kasje naar de muur een super debuut! De grote man was invaller Ruud Berger met twee doelpunten en lag nog twee aan de basis van het doelpunt.

rkc2rr0.png

Opnieuw een goede wedstrijd dit keer lag het scoren lager, veel kansen werden gecreert maar iets minder minder gescoord. Wel een doelpunt tegen jammer, blundertje van Rob van Dijk, overkomt de beste hé.

rkc3qv2.png

De eerste helft was heel matig van onze kant, kregen weinig kansen maar van der Bergh bewees zijn klasse door een prachtige vrij trap der in te rammen. In de tweede helft dacht de tegenstander te kunnen blijven leven maar, we besloten de wedstrijd snel te beslissen.

rkc4pm1.png

Top eerste helft vooral van de kant van Reuser. Tweede helft veel wissels en slechte tweede helft

rkc5pu3.png

Gewoon in een woord een KUT wedstrijd. We winnen wel maar op de manier waarop! Dramatisch!

rkc6ow4.png

De eerste bekerwedstrijd verliep niet zoals gepland. Ik dacht die rolle met een nultje over vijf op maar, het liep anders. ONS krijg kans op kans maar van Dijk keepen een topwedstrijd na een dikuur spelen krijgen we een penalty die werd benut. Zo heb ik iets geleerd, denk er nooit te makkelijk over!

rkc7fh0.png

De laatste test voor de Eredivisie liep lekker, veel kansen weinig weggegeven op de doelpunten na!

TRANFERS

IN: Martin Drent voor 20K, had een echte pinchitter nodig en ik dacht het eerste aan hem.

Jermain Lens voor 240K, een supertalent zal zijn minuutjes krijgen over twee jaar is die een topspeler!

Sebastian Sansoni voor 10K, de backup van de centrale verdedigers

Geleende spelers: Kenneth Vermeer, zal de strijd met van Dijk aanmoeten gaan voor de hoofdgoallie te worden.

Edgar Manucharyan, de snelle Armeen zal op de back-up van Remacle zijn.

UIT: Geen uitgeleende of verkochten spelers

REACTIES EN KRITIEK ALTIJD WELKOM

Geplaatst

leuk gedaan :)

Alleen zou ik dat geel iets minder fel doen, dat leidt af.

Geplaatst

Ziet er leuk uit! blijf ik zeker volgen:)

Geplaatst
  • Auteur

HET INTERVIEW

Jack van Gelder:Goedenavond dames en heren een nieuwe dag een nieuwe dag vol met voetbal. Vandaag met een gast die nu hoofdtrainer is bij Rkc uit Waalwijk, Jaap de Groot.

Jaap de Groot: Ja, leuk om hier te zijn.

Jack van Gelder: We beginnen deze avond zo als elke avond, ik leg jou stellingen voor en je mag antwoorden alleen met ja of nee.

Jaap de Groot: Ja leuk beginnen?

Jack de Gelder: RKC blijft in de Eredivisie?

Jaap de Groot: Ja

Jack van Gelder: Martin Drent is de beste pinchitter van Nederland?

Jaap de Groot: Ja,uiterraad anders hadden we hem niet gehaald.

Jack van Gelder: Over vijf jaar is RKC een topclub?

Jaap de Groot: Nee.

Jack van Gelder: Van Nistelrooy hoor in Oranje?

Jaap de Groot: Nee.

Jack van Gelder: Nou bedankt.

Jack van Gelder: Martin Drent de beste pinchitter van Nederland?

Jaap de Groot: Ja,tuurlijk!

Jack van Gelder: Veel mensen zullen je ongelijk geven.

Jaap de Groot: Ja dat kan wel zijn. Natuurlijk noemd iedereen Van Hooijdonk als nummer één maar, wat heeft hij nou met pinchitter berijkt? Niks toch? Een beetje vrije trappen nemen noem ik geen pinchitter. Martin is een topgozer die uitstekend kan koppen, zo iemand heb je nodig als je met nog een kwartier te spelen nodig heb Pi-air niet.

Hugo Borst: Je noem Pi-air een man die alleen vrije trappen kan nemen?

Jaap de Groot: Ja inderdaad:

Hugo Borst: Hij heeft bij heel veel topclubs gespeeld dan is het toch geen man die alleen vrije trappen erin ramt.

Jaap de Groot: Wel als die scoort is het een penalty,vrijetrap of een intikker.

Hugo Borst: Het is toch knap als je precies op de juiste plek staat.

Jaap de Groot: Is wel zo maar die man is me op een training aangevallen in mijn RBC-tijd, toen heb een vooralles wat erin me op kwam uitgescholden. Hij mij ook. Hij zei dingen over zijn toekomst, een grote toekomst beweerde die.

Hugo Borst: Je RBC-tijd?

Jaap de Groot: Ja was der spitsentrainer.

Yourri Mulder: Hij heeft toch een grote carriere gehad?

Jaap de Groot: Valt wel mee hoor

Jack van Gelder: We zitten door de tijd heen bedankt dat je ben gekomen en uw tot een volgende keer.

Geplaatst

Heel leuk een novelle met RKC !!

Ik zou idd ook opteren om dat geel te vervangen of iets minder fel te maken !!

Verder top en succes !!

Geplaatst
  • Auteur

Helaas! Het is het zoveelste keer dat het gebeurt, wil ik hem openen staat er: Kan het opgeslagen spel niet meer openen dus deze kan weg.

Geplaatst

oke is jammer:(

Geplaatst

Jammer, ik vond het een goede novelle tot nu toe.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.