Geplaatst 6 januari 200718 jr. Wie start er weleens een doelbewuste carriere als "jobhopper"? Daar is FM 2007 zeer geschikt voor itt de vorige edities. Ik heb nu de 9 grootste competities aanstaan. Ben begonnen met Juve, gepromoveerd, seizoen erop voorronde CL gehaald. Overgestapt naar Marseille, daar in 2 seizoenen alles gewonnen wat er te winnen viel. Nu heeft Porto me gevraagd en ga ik daar mijn geluk beproeven. Erg leuk om ter afwisseling eens te doen. Om vanaf het begin er vaart in te hebben raad ik wel aan om je status bij start al op hoog te zetten. Anders duurt het jaren eer grote clubs je willen.
Geplaatst 6 januari 200718 jr. Auteur Wie start er weleens een doelbewuste carriere als "jobhopper"? Daar is FM 2007 zeer geschikt voor itt de vorige edities. Ik heb nu de 9 grootste competities aanstaan. Ben begonnen met Juve, gepromoveerd, seizoen erop voorronde CL gehaald. Overgestapt naar Marseille, daar in 2 seizoenen alles gewonnen wat er te winnen viel. Nu heeft Porto me gevraagd en ga ik daar mijn geluk beproeven. Erg leuk om ter afwisseling eens te doen. Om vanaf het begin er vaart in te hebben raad ik wel aan om je status bij start al op hoog te zetten. Anders duurt het jaren eer grote clubs je willen.
Geplaatst 6 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Kan leuk zijn, maar dan moet je er wel een goed gevoel bij hebben en moet het natuurlijk een leuke club zijn..(met een aardige selectie) Ik kon met mijn napoli game in het 2e seizoen naar Bayern.. die stonden toen 9e..dusja.. :-D
Geplaatst 6 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Ik had wel een game waarin ik in het eerste seizoen NAC coachte (6e werd), daarna naar West Ham ging (10e eindigde), waarna ik de manager werd van Atletico Madrid (2e werd) en daarna nog de manager werd van Palermo(2e/3e) en Everton(14e). Elke club coachte ik maar één seizoen, maar na Everton was het wel gedaan met het plezier. Uiteindelijk vind ik het toch leuker om wat langer bij een club te blijven.
Geplaatst 6 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen meestal 2 a 3 seizoenen bij een club en dan weer weg. vorral leuk om over de heel wereld te trekken
Geplaatst 6 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Ik vind het wel leuk, veel verschillende clubs in een carriere, maar als ik echt een gevoel heb dat er nog wat te winnen valt, dan blijf ik wel bij een club
Geplaatst 6 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Het leukst lijkt me met een lage club beginnen en dan steeds en hogere club te krijgen
Geplaatst 7 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Ik vind het altijd erg jammer om weg te gaan bij een club waar ik al iets heb opgebouwd. Ik zit nu in een game bij Real Madrid, en heb al een stuk of 6 spelers van mijn vorige club Ajax gehaald...
Geplaatst 8 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Ik vind het wel leuk om mezelf op te werken, dus starten bij een kleine club en na verloop van tijd naar een grotere club. Of als ik vind dat het niet meer lekker draait ontslag nemen voor een nieuwe uitdaging! Vroeger was ik meer iemand die heel lang bij zijn club bleef.
Geplaatst 8 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. ÃÂÂls ik al een overstap maak -wat zelden voorkomt- dan is dat omdat ik dat een leuke uitdaging vind, maar niet met de intentie om mezelf hogerop te werken.
Geplaatst 8 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen meestal heb ik als ik de grand Slam gewonnen heb de neiging om op te stappen bij een echte topclub als Milan ofzo
Geplaatst 8 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. ÃÂÂls ik al een overstap maak -wat zelden voorkomt- dan is dat omdat ik dat een leuke uitdaging vind, maar niet met de intentie om mezelf hogerop te werken. Ik ook, meestal vind ik het alleen maar zonde om al mijn werk achter te laten. Als ik met een andere club wil spelen begin ik gewoon opnieuw :cab:
Geplaatst 8 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen In FM2006 nog wel.. weet nog dat ik ooit met 3 teams achter elkaar promoveerde vanuit de Jupiler League.. in FM2007 boeien de games me nooit zo lang nog..
Geplaatst 8 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Ik doe het wel, met Wigan in het eerste seizoen gedegradeerd en moest toen ontslagen worden omdat ik geen Championship had geselecteerd :D Toen naar Alaves daar stond ik 13e en toen werd ik het daar zat mede door vele blessures. Nu zit ik bij Lazio Roma en sta 8e terwijl ik ze van degradatie moet behoeden, bij Lazio ben ik wel van plan lang te blijven..
Geplaatst 8 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Speel het liefst lang met 1 club en als ik weg ga bij een club is het of modat het gewoon te lang bagger gaat of ik heb alles gewonnen en het begint te vervelen dat ik alles win :-D
Geplaatst 8 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Meestal begin ik bij een club, maar dan wil ik aan de ene kant wel weg, omdat ik alles al gewonnen heb, maar aan de andere kant niet, omdat ik geen afstand kan doen van me cluppie
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. ÃÂÂls ik al een overstap maak -wat zelden voorkomt- dan is dat omdat ik dat een leuke uitdaging vind, maar niet met de intentie om mezelf hogerop te werken. Ik ook, meestal vind ik het alleen maar zonde om al mijn werk achter te laten. Als ik met een andere club wil spelen begin ik gewoon opnieuw :cab heb ik ook, ook als je dan toch gaat en wat de niewue manager dan van je team maakt :cab:
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Ik ben wel een jobhopper. Ik speel meestal maar 2 seizoen bij een club en dan ben ik weg..
Geplaatst 11 januari 200718 jr. Re: Jobhoppen Ik ook, meestal vind ik het alleen maar zonde om al mijn werk achter te laten. Als ik met een andere club wil spelen begin ik gewoon opnieuw :cab: Same here, ben in mn hele fm carriere nog nooit overgestapt naar n andere club... ben namelijk een trouwe manager :P Heb er wel al vaker bondscoach bijgepakt als ik gevraagd werd ma das ook alles, heb ik geen zin meer in me huidige club begin ik ook gewoon n nieuwe game.