Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hey mensen ik heb een aantal rare dingen opgemerkt tijdens het transferperiode met FM.

Ik wou namelijk Hatem Ben Arfa (Lyon) en Silva (Valencia) aantrekken. Ik bood 30 miljoen euro op Hatem Ben Arfa en het werd afgewzen terwijl de boden van 15 miljoen van de volgende clubs: - Liverpool, Manchester United, InterMilan, AC Milan enz. werden geaccepteerd, hetzelfde verhaal gebeurde met het kopen van Silva, ik bood 25 miljoen d8 ik en Inter Milan 15 miljoen, mijn bod werd afgeslagen terwijl die van Inter Milan werd geaccepteerd :O]: :O]: :O]: :O]:

Ik heb trouwens de MU Data Update I als database! ;)

Geplaatst
  • Auteur

Hey mensen ik heb een aantal rare dingen opgemerkt tijdens het transferperiode met FM.

Ik wou namelijk Hatem Ben Arfa (Lyon) en Silva (Valencia) aantrekken. Ik bood 30 miljoen euro op Hatem Ben Arfa en het werd afgewzen terwijl de boden van 15 miljoen van de volgende clubs: - Liverpool, Manchester United, InterMilan, AC Milan enz. werden geaccepteerd, hetzelfde verhaal gebeurde met het kopen van Silva, ik bood 25 miljoen d8 ik en Inter Milan 15 miljoen, mijn bod werd afgeslagen terwijl die van Inter Milan werd geaccepteerd :O]: :O]: :O]: :O]:

Ik heb trouwens de MU Data Update I als database! ;)

Geplaatst

Re: Drama.....

Ja en dat hebben wel meer hier dus wat wil je nou dat we zeggen :P

Ik heb hetzelfde nouja soms.

Geplaatst
  • Auteur

Ligt dat aan die MU Database Update ?

Geplaatst

Welke club ben je? Het ligt natuurlijk ook aan je reputatie...

Geplaatst
  • Auteur

Chelsea :S

Geplaatst

Ik heb gewoon nog het standaard spel zonder updates zeg maar en daar heb ik het dus ook.

Silva is wel een goeie voetballer ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik weet, alleen heeft jammer genoeg Inter Milan hem !:@

Geplaatst

Het kan ook komen doordat je een deadline instelt voor die club..

of heb je misschien in het verleden iets lelijks gezegd tegen die manager dan kan ook meetellen in de beslissing of het wel of niet geaccepteerd wordt..

Geplaatst
  • Auteur

Wat bedoel je met die deadline, want als ik hem wil kopen zeggen ze wel dat ze hem tegen potentiele deadline kopers willen beschermen of zoiets

Geplaatst

Re: Drama m.b.t. transfers

Wat bedoel je met die deadline, want als ik hem wil kopen zeggen ze wel dat ze hem tegen potentiele deadline kopers willen beschermen of zoiets

Ja precies, daar ligt het 'm.. je moet de deadline (laatste hokje als je een bod doet) niet invullen, zo zijn ze eerder geneigd een bod te accepteren :D
Geplaatst

Of zorg er voor dat je vriendjes met de manager van die club bent. En het heeft niets met updates te maken trouwens.

Geplaatst

Als je reputatie als manager laag is zalhet moeilijk zijn dit soort onderhandelingen te 'winnen'. Let maar eens op dat wanneer je reputatie hoger word, je ook makkelijk spelers kunt overnemen,

Geplaatst
  • Auteur

Is goed, dus het ligt aan mijn reputatie, deadline, niet aan update :D

Geplaatst

Het is iig wel erg frustrerend. Ben hier door een keertje gepakt met mn Lazio game, kreeg echt niemand binnen.

Geplaatst
  • Auteur

Dat is zo gaar :@ Ik kreeg ook niemand binnen, ik wou Nani kopen wouden ze opeens 19 miljoen :| Ben Arfa bleven ze afwijzen :cab: hetzelfde geld voor Silva :@

Geplaatst

Het kan ook te maken hebben met rivaliteit tussen de clubs..

Geplaatst

Maar als een club toch 30 miljoen kan vangen in plaats van 15 miljoen voor een speler,dan zijn ze toch gek als ze het niet doen!!! Erg onlogisch,als ze dan over reputatie beginnen.Voor 15 miljoen boeit me geen enkele reputatie.

Geplaatst
  • Auteur

idd, dat denk ik ook :S

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.