Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Kroatië

250pxflagofcroatiasvg1lw0.png

Overzicht

Wereldranglijst: 21e

Stadion: Maksimir, Zagreb

Capaciteit: 38000 zitplaatsen

Sterpelers: Igor Tudor, Robert Kovač, Stipe Pletikosa

Poule E:

pouleom5.png

Selectie & Formatie:

2vm7a1c.png

To be continued..

Geplaatst
  • Auteur

Kroatië

250pxflagofcroatiasvg1lw0.png

Overzicht

Wereldranglijst: 21e

Stadion: Maksimir, Zagreb

Capaciteit: 38000 zitplaatsen

Sterpelers: Igor Tudor, Robert Kovač, Stipe Pletikosa

Poule E:

pouleom5.png

Selectie & Formatie:

2vm7a1c.png

To be continued..

Geplaatst

Re: FM 2007: Kroatië

Vet begin Nick!!!

Hoorde het al over MSN!!!

Veel succes :thumb:

Geplaatst

Ik zou Modric en Eduardo maar rap een basisplaats geven, iig voor Rapaic...Maar goed, veel succes!

Geplaatst

Ja inderdaad Modric zoiezo!! Naar mijn mening moeten Olic en Klasnic wel spelen als zou Eduardo een optie zijn over Olic.

Waar is Pranjic als reserve?

Geplaatst

Eduardo geen topspeler en (bij jou reserve-)keeper Pletikosa wel?:cab: Ben benieuwd hoe je presteert

Geplaatst
  • Auteur

Eduardo geen topspeler en (bij jou reserve-)keeper Pletikosa wel?:cab: Ben benieuwd hoe je presteert

Dat staat bij de informatie van het team. :P

Zelf zou ik kiezen voor splers als klasnic, olic e.d.

Nogmaals, dit is wat FM zegt niet ik.

Geplaatst

Ja inderdaad Modric zoiezo!! Naar mijn mening moeten Olic en Klasnic wel spelen als zou Eduardo een optie zijn over Olic.

Tja, Eduardo op AMC kan natuurlijk ook, Kranjcar naar MC en een van die twee rechtse prutsers gewoon weg :cab:

Geplaatst

als jij zo'n topcoach bent, waarom hebben ze jou dan niet gevraagd voor kroatie? ;)

Geplaatst
  • Auteur

Tja, Eduardo op AMC kan natuurlijk ook, Kranjcar naar MC en een van die twee rechtse prutsers gewoon weg :cab:

Shit gek, mensen gaan mij een beetje zeggen hoe ik m'n opstelling moet maken. Ik kan dat zelf goed genoeg.

Het is niet eens advies wat jullie geven. :?

Geplaatst
  • Auteur

Update 2:

krant1qh6.png

Titel klopt niet echt met het bericht, maar de druk ligt blijkbaar bij ons. Ik zie het niet als druk, meer als een oefenpotje om te kijken of de huidige tactiek een beetje aanslaat.

vr1kb4.png

Een nipte overwinning op de wereldkampioen dus! Ik ben er in ieder geval erg blij mee, en ik zal deze tactiek ook gebruiken tijdens de EK-kwalificatie wedstrijden. Wel zal ik nog enkele positie wijzigingen toepassen, en wat aangepaste spelersinstructies.

“Twee landgenoten tegenover elkaarâ€ÂÂ

21cy8.png

22vu1.png

Alles wijst erop dat het een spannende en moeilijke wedstrijd zal gaan worden. Zoals al in het kranten bericht staat, zal het afhangen van tactische keuzes. Guus Hiddink is daar een meester in, maar wij hebben toch echt de regerend wereldkampioen op hun knieën weten te krijgen!? Zou ik mijn landgenoot kunnen verslaan, met een toch wel gelijkwaardige selectie…

Next:

- Hiddink -vs- Theisen

- Vervolg EK.

to be continued..

Geplaatst

Shit gek, mensen gaan mij een beetje zeggen hoe ik m'n opstelling moet maken. Ik kan dat zelf goed genoeg.

:thumb: :P hup kroatie
Geplaatst
  • Auteur

kw1bj0.png

Het is gelukt, we hebben onze eerste EK-kwalificatie wedstrijd gewonnen. De fans zijn blij, ik kan met een gerust hard terug naar Zagreb

Makkelijke missie tegen klein broertje!?

a52fcea1ec.png

06539c992e.png

Er mag toch wel voorzichtig gespeculeerd worden dat we een makkie krijgen tegen het kleine Andorra. Onderschatten gaan we niet doen, wel winnen..

Next:

- Het kleine broertje Andorra.

- Voorbeschouwing op de wedstrijd tegen het "grote" Engeland.

To be continued..

Geplaatst

ik ben het met nick eens je kunt wel aanwijzingen geven maar jullie zeggen hoe de opstellingen moeten zijn :S ..... iig veel succes met je eigen opstelling hij ziet er leuk uit en tegen Italië knap hoor ;)

:thumb: :P hup kroatie

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.