Geplaatst 4 januari 200718 jr. Het is bizar. Ik speel met Wigan en ik heb een aardige tactiek neergezet die het goed lijkt te doen. Althans, voor rust. Na rust krijg ik altijd een paar goals tegen... Niet één keer, maar telkens weer. West Ham - Wigan Bij rust: 1-2 eindstand: 3-2 Wigan - Reading Bij rust: 1-0 Eindstand: 1-2 Arsenal - Wigan Bij rust: 0-0 Eindstand: 2-0 Wigan - Bolton Bij rust: 2-1 Eindstand: 2-2 Middlesbrough - Wigan Bij rust: 0-2 Eindstand 2-2 Wigan - Newcastle Bij rust: 1-0 Eindstand: 1-1 En dat in m'n laatste twaalf wedstrijden, doe ik iets verkeerd? Is er iets aan te doen? Of gewoon botte pech.
Geplaatst 4 januari 200718 jr. Auteur Het is bizar. Ik speel met Wigan en ik heb een aardige tactiek neergezet die het goed lijkt te doen. Althans, voor rust. Na rust krijg ik altijd een paar goals tegen... Niet één keer, maar telkens weer. West Ham - Wigan Bij rust: 1-2 eindstand: 3-2 Wigan - Reading Bij rust: 1-0 Eindstand: 1-2 Arsenal - Wigan Bij rust: 0-0 Eindstand: 2-0 Wigan - Bolton Bij rust: 2-1 Eindstand: 2-2 Middlesbrough - Wigan Bij rust: 0-2 Eindstand 2-2 Wigan - Newcastle Bij rust: 1-0 Eindstand: 1-1 En dat in m'n laatste twaalf wedstrijden, doe ik iets verkeerd? Is er iets aan te doen? Of gewoon botte pech.
Geplaatst 4 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust Het zal voornamelijk pech zijn. Maar wat zeg jij meestal in de rust? Probeer in de rust anders bij een voorsprong wat verdedigender te spelen en meer op de counter (het is ook gevaarlijk maar misschien wel een oplossing)
Geplaatst 4 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust ik vertel eigenlijk nooit dat ik tevreden ben alleen als ik tegen hele slechte clubs speel anders gaan ze misschien achterover leunen en dan krijg je vaak doelpunten tegen....
Geplaatst 4 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust Ik heb wel het volgende gelezen bij de hints en tips: Bij een voorsprong in de rust, zorg dan dat de spelers niet te nonchalant worden maar het karwei afmaken. Dus ik denk dat je vooral je ploeg moet aanmoedigen
Geplaatst 4 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust of slechte prestatie vermijden werkt ook altijd goed
Geplaatst 4 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust Bij mij juist niet :P Verliezen ze altijd :cab:
Geplaatst 4 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust Ik heb een pesthekel aan die onzinpraates in de rust dus zorg ik dat ik een assistent heb die 20 heeft voor omgaan met spelers en laat ik hem dit oplossen.
Geplaatst 4 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust ja zo kan je het ook doen.... en resulteerd dat in goede prestaties?? :O]:
Geplaatst 5 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust Ik doe altijd wat mijn gevoel me ingeeft. Soms werkt dat werelds, het is me vaak gelukt om wedstrijden om te draaien. Maar het is me ook wel eens gelukt om de wedstrijd omgedraaid te zien worden.... Misschien is je tactiek te vermoeiend voor spelers om de hele wedstrijd vol te houden, bijvoorbeeld als je heel veel pijltjes en pressing meegeeft aan spelers met weinig uithoudingsvermogen.
Geplaatst 5 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust De tegenstander blijft in de 2de helft echt niet wachten tot jij de 3-0 gaat maken. Die gaan aanvallen, aan jou om het te bestrijden door bijv de opstellingen van beide teams te bekijken en kijken waar wat te halen valt op de counter of je gooit er een extra verdediger bij.
Geplaatst 5 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust ik heb altijd dan sta ik bijv. 4-0 voor met rust en dan blijft het ook zo of 4-1 dan net alsof ze het dan al genoeg vinden is altijd bij mij :(
Geplaatst 5 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust heb ik ook vaak hoor, en dan denk ik altijd maar als je maar wint het zou niet echt realistisch zijn als je telkens met 8-0 wint of zo..... als je zo voor stal gooi dan eens een paar jonge spelers er in die misschien nog wel gretig zijn om te scoren of goed te presteren misschien helpt het...
Geplaatst 6 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust je moet in de rust juist wel vertellen dat je tevreden bent anders zakt het moreel van de spelers
Geplaatst 6 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust Nou niet bepaald hoor, zeker niet altijd.. Je moet gewoon een paar teambesprekingen doen, en dan na afloop van de wedstrijd kijken bij: Advies Assistent -> Vraag om feedback toespraak.
Geplaatst 7 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust Ik heb het ook wel regelmatig, als je met de rust 2-0 voorstaat en dan komt de teganstander toch nog 3-2 voor ofzo. Toch licht het wel aan je praatjes die je in de rust doet
Geplaatst 7 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust als ik tegen een topteam voorkom dan gooi ik het meeestal dicht en hou de voorsprong wel vast ;) ga tijdrekken wil ook wel is helpen is niet de meest popi oplossing maar wel effectief :thumb:
Geplaatst 9 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust Als ik tegen topteams speel en sta bij rust 2-0 voor. Dan gooi ik een libero erin, haal mijn AML en AMR naar ML en MR en als instelling helemaal verdedigen (helemaal links), tijdrekken op vol, targetman aan en passes lang :D Bijna nooit problemen mee gehad. edit: Dit doe ik trouwens pas vanaf de 60ste minuut maar toch.
Geplaatst 10 januari 200718 jr. Re: Voor rust, na rust Bij een voorsprong kies ik altijd voor "Don't let your performance drop" (kweenie hoe dat er in het NL staat)...tenzij ik 3-0 voorsta tegen een klein clubje.....als we achterstaan kies ik op gevoel voor iets als "You can Win this" of "Expect to play much better in the second half"....dat heeft me al vaak uiteindelijk de winst opgeleverd. 1-0 achter bij rust....na 60 minuten 1-1 voor en dan verschijnt er zoiets van "Somebody must have had a good talk with them during half-time" in het verslag....