Geplaatst 2 januari 200718 jr. Jaja, ouderwets dames pimpen! Zie hier bijvoorbeeld Adriana Lima gepimpt in een avatar van één van onze forumleden! Dat kunnen wij toch ook? Pimp jouw moeder, oma, vriendin, vriend of wat dan ook een toon het aan ons :mrg: De mooiste inzendingen worden beloond met respect :) Dus kom maar op, ik ben zelf druk aan het pimpen :thumb:
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Auteur Jaja, ouderwets dames pimpen! Zie hier bijvoorbeeld Adriana Lima gepimpt in een avatar van één van onze forumleden! Dat kunnen wij toch ook? Pimp jouw moeder, oma, vriendin, vriend of wat dan ook een toon het aan ons :mrg: De mooiste inzendingen worden beloond met respect :) Dus kom maar op, ik ben zelf druk aan het pimpen :thumb:
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Re: Pimp my girl Thomas, kun je miss ff in het kort uitleggen hoe dat moet. Dan kan ik meedoen...
Geplaatst 3 januari 200718 jr. Auteur Re: Pimp my girl Bedenk wat, paint, illustrator, photoshop. Je mag ook een plaatje posten dan pimp ik hem wel voor je, misschien is dat nog wel leuker :mrg:
Geplaatst 3 januari 200718 jr. Auteur Re: Pimp my girl Dat is echt geen familie van jou, ze lijkt niet eens Egyptisch.
Geplaatst 3 januari 200718 jr. Re: Pimp my girl Dat is echt geen familie van jou, ze lijkt niet eens Egyptisch. Jij had ook echt gedacht dat ik familieleden ff voor schut ging zetten ofzo :mrgy:
Geplaatst 4 januari 200718 jr. Auteur Re: Pimp my girl Ik geloof niet dat Mo doorheeft dat kerst al voorbij is.. [attachment deleted by admin]