Geplaatst 1 januari 200718 jr. Ik ben me eigen face pack van ajax cape town aan het maken. en ik doe alles goed, maar toch wil het op een een of andere maniet niet lukken ik heb alles precies zo gedaan las het hier: http://site.manutd.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=176&Itemid=33 staat. ik heb het zelfs nog minsten 10 keer overgelezen. 1) ik heb een foto genaamd:"Cale" opgeslagen in de Regens map. (het is een PNG bestand, 95 x 95 pixels) 2) ik heb de in de config.xml aangepast en de regel:""toegevoegd. en het ID nummer van franklyn cale is toch echt 5688276 (heb ik ook meerdere malen nagekeken 3)toen heb ik de confic opgeslagen in de regens map. 4)toen heb ben ik, in FM, naar: "opties -> instellingen - >weergave en geluid" gegaan, en heb ik "skin cache" uitgevink, en "skin altijd herhalen bij bevestiging" aangevink. Wat doe ik toch fout, ik weet het echt niet???? HEEEEEEEEEEEEELP!!!
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Auteur Ik ben me eigen face pack van ajax cape town aan het maken. en ik doe alles goed, maar toch wil het op een een of andere maniet niet lukken ik heb alles precies zo gedaan las het hier: http://site.manutd.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=176&Itemid=33 staat. ik heb het zelfs nog minsten 10 keer overgelezen. 1) ik heb een foto genaamd:"Cale" opgeslagen in de Regens map. (het is een PNG bestand, 95 x 95 pixels) 2) ik heb de in de config.xml aangepast en de regel:""toegevoegd. en het ID nummer van franklyn cale is toch echt 5688276 (heb ik ook meerdere malen nagekeken 3)toen heb ik de confic opgeslagen in de regens map. 4)toen heb ben ik, in FM, naar: "opties -> instellingen - >weergave en geluid" gegaan, en heb ik "skin cache" uitgevink, en "skin altijd herhalen bij bevestiging" aangevink. Wat doe ik toch fout, ik weet het echt niet???? HEEEEEEEEEEEEELP!!!
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Auteur Re: HELP!! HELP !! HELP!! Face pack Ik heb het plaatje hernoemd. En ik heb geen idee waarom, maar hij doet het nu wel. ik snap er helemaal niks van. maar er mag wat mij betreft een slotje op de topic
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Re: HELP!! HELP !! HELP!! Face pack Kun je niet beter om alles overzichtelijk te houden niet gewoon een speciale map maken ''Ajax Cape Town'' en dan daar je plaatjes en je config in stoppen.. en download even FMxml.. maakt het een stuk handiger!