Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben werkloos, heb net m'n coach betaald voetbal diploma opgehaald in Zeist.

Ik boek een vlucht naar Hawai om daar na te denken en te genieten, mijn zaakwaarnemer blijft in Nederland, Hij informeert me als er een club voor me komt.

Sollicitaties bij V.S, Mexico en Nac liepen op niets uit.

Ik lig rustig bij te komen op het strand met een cocktailtje in mn hand, als opeens mn telefoon gaat.

Ik kijk op m'n mobiel

mobieklaarto5.jpg

z = zaakwaarnemer I = Ik

Ik neem op:

I: Met de Jong

Z: Ja met arnold, ik heb een club voor je, het is niet al te groot, maar het is wat

I: Vertel!

Z: Darlington ze staan laatste met 2 punten na 8 wedstrijden, ze spelen in de league two.

I: Hoe veel klassen verschilt de league two van de premierleage?

Z: Je hebt de premierleague, Championship, league one en daarna pas league two.

I: :O]: :O]: Ik doe het! ik zal darlington proberen naar de premierleague te bregen

Z: Rustig aan beginnen, de Jong!

I: Ja oke Arnold, Ik vlieg vanavond met m'n privejet naar huis, ik spreek je morgen, Ltrz!

Z: Totdan!

De volgende morgen boekte ik een vlucht naar Engeland, Ik kwam de s'avonds aan bij het stadion dat plaats bied aan 26.000 mensen, dat is te vergelijken met het Abe Lenstra stadion,In de bestuurskamer aangekomen tekende ik meteen het contract en de voorzitter gaf me een rondleiding, Er zijn +- 7.000 mensen per thuiswedstrijd.

Het bestuur verwachtte dat ik in de middenmoot kwam, de doelstelling is 10.

Ikzelf wil promotie afdwingen (eerste 7) het wordt lastig maar het moet haalbaar zijn.

En er is 100.000 euro beschikbaar voor Transfers.

Selectie:

selectiedaarlingtonmw7.png

5 dagen later, Mijn eerste wedstrijd.

Darlington - Boston United

De nummer 24 tegen de nummer 17, de eerst helft gaat redelijk gelijk op, manager de Jong geeft ze in de rust een peptalk, en dat helpt! 10 minuten in de 2e helft scoort darlington 1-0, 16 minuten later krijgen we een penalty die feilloos ingeschoten wordt, in de laatste minuut scoren we ook nog de beslissing 3-0.

Iedereen is tevreden, het bestuur, de supporters en ikzelf natuurlijk ook, we hebben geen tijd om feest te vieren, want over een aantal dagen wacht de nummer 5, Swindon!

Een op voorhand kansloze wedstrijd voor Darlington veranderde in een makkelijke 2-0 overwinning, Doelpuntenmakers: Gardner & Conlon.

Het begin is goed, nu de rest nog.

Volgende Update komt op 1 februari bij m'n game, morgenochtend dus, met de transfers, overige wedstrijden en de aangevraagde screens.

• Antwoorden 52
  • Weergaven 54
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben werkloos, heb net m'n coach betaald voetbal diploma opgehaald in Zeist.

Ik boek een vlucht naar Hawai om daar na te denken en te genieten, mijn zaakwaarnemer blijft in Nederland, Hij informeert me als er een club voor me komt.

Sollicitaties bij V.S, Mexico en Nac liepen op niets uit.

Ik lig rustig bij te komen op het strand met een cocktailtje in mn hand, als opeens mn telefoon gaat.

Ik kijk op m'n mobiel

mobieklaarto5.jpg

z = zaakwaarnemer I = Ik

Ik neem op:

I: Met de Jong

Z: Ja met arnold, ik heb een club voor je, het is niet al te groot, maar het is wat

I: Vertel!

Z: Darlington ze staan laatste met 2 punten na 8 wedstrijden, ze spelen in de league two.

I: Hoe veel klassen verschilt de league two van de premierleage?

Z: Je hebt de premierleague, Championship, league one en daarna pas league two.

I: :O]: :O]: Ik doe het! ik zal darlington proberen naar de premierleague te bregen

Z: Rustig aan beginnen, de Jong!

I: Ja oke Arnold, Ik vlieg vanavond met m'n privejet naar huis, ik spreek je morgen, Ltrz!

Z: Totdan!

De volgende morgen boekte ik een vlucht naar Engeland, Ik kwam de s'avonds aan bij het stadion dat plaats bied aan 26.000 mensen, dat is te vergelijken met het Abe Lenstra stadion,In de bestuurskamer aangekomen tekende ik meteen het contract en de voorzitter gaf me een rondleiding, Er zijn +- 7.000 mensen per thuiswedstrijd.

Het bestuur verwachtte dat ik in de middenmoot kwam, de doelstelling is 10.

Ikzelf wil promotie afdwingen (eerste 7) het wordt lastig maar het moet haalbaar zijn.

En er is 100.000 euro beschikbaar voor Transfers.

Selectie:

selectiedaarlingtonmw7.png

5 dagen later, Mijn eerste wedstrijd.

Darlington - Boston United

De nummer 24 tegen de nummer 17, de eerst helft gaat redelijk gelijk op, manager de Jong geeft ze in de rust een peptalk, en dat helpt! 10 minuten in de 2e helft scoort darlington 1-0, 16 minuten later krijgen we een penalty die feilloos ingeschoten wordt, in de laatste minuut scoren we ook nog de beslissing 3-0.

Iedereen is tevreden, het bestuur, de supporters en ikzelf natuurlijk ook, we hebben geen tijd om feest te vieren, want over een aantal dagen wacht de nummer 5, Swindon!

Een op voorhand kansloze wedstrijd voor Darlington veranderde in een makkelijke 2-0 overwinning, Doelpuntenmakers: Gardner & Conlon.

Het begin is goed, nu de rest nog.

Volgende Update komt op 1 februari bij m'n game, morgenochtend dus, met de transfers, overige wedstrijden en de aangevraagde screens.

Geplaatst

Re: Een nieuwe uitdaging!

leuk gedaan met dat mobieltje

succes

Geplaatst

Re: Een nieuwe uitdaging!

Schitterende club, heb met fm 2006 met hun een hele mooie carierre gehad, succes!

Geplaatst
  • Auteur

Re: Een nieuwe uitdaging! (Darlington -> Seizoen 1)

Een iets vroegere update dan verwacht, maar anders krijg je in een keer zoveel wedstrijden

Ik heb mn goede reeks voortgezet

resultatendarlingtondgq3.png

Die wedstrijd die ik van Lincoln verloren had was van de Johnstone's paint trophy wat me niet zoveel intresseerde.

Ik ben nog ongeslagen in de competitie.

Ik ben 6 plaatsen gestegen:

standdarlingtondvh0.png

De eerste 3 in de competitie gaan meteen naar de league one, de nummers 4 't/m 7 spelen nacompetitie en de laatste 2 degraderen, Het is jammer van de slechte seizoensstart anders hadden we nu zeker bij de bovenste 10 gestaan, maar het seizoen is nog lang (46 wedstrijden)

Getuige mijn vorm gaan we dat ondanks de slechte seizoensstart ook nog wel halen:

vormdarlingtondxa8.png

Zoals ik al zei nog niet verloren.

TOEKOMSTTRANSFERS

toekomsttransfersrj2.png

Marinus Dijkhuizen: werd aangeboden voor €0,- en zulke goede spitsen heb ik niet, ondanks dat hij 34 is, Kan hij nog een hele goede pinchhitter worden.

Mark Luypers: Sterke verdediger, al zijn m'n 2 vaste centrumverdedigers international, hij krijgt een basisplaats.

REACTIES WELKOM, SCREENS OP AANVRAAG, VOLGENDE UPDATE IS OVER 5 REACTIES

Geplaatst

Re: Darlington -> Seizoen 1 (Reacties welkom :) )

Heb een vraagje,Ik heb met 2006 ook bij Darlington gezeten (Mooi elftal) en zat ook Martis ofzo in een Nederlander, heb je die verkocht? want dat was wel een goeie! Maar veel succes er verder mee!

Geplaatst
  • Auteur

Nee, Ik heb geen nederlander in m'n team, misschien bij de reserves.

Geplaatst

goede resultaten!!!

KUTGW

Geplaatst

De volgende morgen boekte ik een vlucht naar Engeland, Ik kwam de s'avonds aan bij het stadion dat plaats bied aan 26.000.000 mensen, dat is te vergelijken met het Abe Lenstra stadion

26 miljoen mensen ?? :S

Geplaatst

En zat ie in de reserves?

Geplaatst
  • Auteur

Nee, maar ik heb ff gezocht voor je, hij komt uit de nederlandse antillen hij speelt nu bij Hibs in Schotland:

martisxn1.png

Geplaatst

Jan Bruin moet je halen of Martin Drent!!

Geplaatst

wel lekkere resultaten (op het eind dan)

hou dit vol misschien wat meer screens?

Geplaatst
  • Auteur

Eerste verlies voor Darlington onder manager de Jong!

3025 toeschouwers in Grimsby zagen Darlington kansloos met 3-0 ten onder gaan tegen een veel sterker Grimsby.

Het liep helemaal niet bij Darlington geen actie lukte en achterin lieten we veel gaten vallen, snel vergeten en op naar de 1ste ronde van de FA Cup.

Makkelijke overwinning tegen YORK

Voor de FA CUP moest Darlington aantreden tegen een lokaal amateurteam, een overwinning was belangrijk aangezien je dan 25.000 euro krijgt, Darlington staat een beetje in de schulden, maar na deze wedstrijd waren we daar uit.

Het werd een 3-0 overwinning doelpunten kwamen op naam van: Cummins, Conlon en Close.

Vanaf nu ga ik een paar zinnen typen bij een screenie van de uitslag, is wat overzichtelijker

Wedstrijd tegen de nummer 1 van de League two.

mdys1.png

Mooie overwinning tegen het beste team van deze competitie.

Wedstrijd tegen de nummer 4 van de League two

dtck0.png

Een punt gepakt!

Volgende wedstrijd is die in de FA CUP tegen Boston United, Hier had ik al 's 3-0 van gewonnen.

dbubz3.png

Weer 34.000 euro er bij.

Loting volgende ronde is Liverpool :cab:

Tegen de huidige nummer 3, Stockport.

dspd2.png

Tweede verlies in de competitie :(

Topscorers:

tdib5.png

Tussenstand:

sdum7.png

Volgende update: Transfers, Competitiewedstrijden en screens op aanvraag

Geplaatst
  • Auteur

Wisselvallig Darlington

bristolori5.png

Slechte wedstrijd aan de kant van Darlington, gaven teveel kansen weg en konden de kansen niet afmaken

dwqh2.png

Weer zo'n verlies dat helemaal niet nodig is, Wycombe is een middenmoter waar wij gewoon van moeten winnen.

bdnx6.png

Eindelijk weer een overwinning

dhtk5.png

We stegen weer een paar plaatsjes, Al is het met geluk (Hun hadden penalty gemist & eigen doelpunt).

madna2.png

Terecht verloren we kwamen er niet aan tepas.

adgc0.png

De eerste 7 lijkt onhaalbaar te worden.

TRANSFERS IN:

transfersinks3.png

Drent, Bruin en Dijkhuizen zijn 3 oude Nederlandse spitsen, wou ze hebben zodat ze na hun carriére ook bij de club betrokken kunnen blijven.

Mark Luypers is nog geblesseerd, maar moet de concurrentie aangaan met m'n 2 basiscentrumverdedigers.

Lockwood werd gehaald voor mn tijd bij Darlington.

Ik zoek nog een keeper, onder de 70.000 euro, iemand een idee?

Een kleine 19 duizend kaartjes verkocht voor een topwedstrijd, Darlington ontvangt voor de beker, topclub Liverpool.

Een groot verlies wordt verwacht bij de bookmakers,supporters en kenners, Of dit ook zo is?

dlha6.png

18.990 toeschouwers zagen Darlington in het begin betere kansen krijgen,maar toch was het Liverpool dat de score opende. Toen het 0-2 werd dachten de mensen uit Liverpool al dat ze gewonnen hadden, maar Drent kopte Darlington terug in de wedstrijd, de wedstrijd werd beslist door Pennant die Liverpool in de 90ste minuut naar 1-3 schoot.

De Jong is tevreden zo meldde hij tegenover The Sun: "My team had played the best match of this season."

Tips/Opmerkingen graag in een reactie, ik ben met alles blij, een reactie inspireert me om meer dingen online te zetten ;)

Geplaatst
  • Auteur

gaaat niet slehct nog alle kans om bij de 1e 7 te eindigen

Die kansen zijn nu wel verkeken

Geplaatst
  • Auteur

Re: Een nieuwe uitdaging [Darlington]

Moet ik per 10 wedstrijden een snelle update doen [Gewoon ranglijst etc laten zien] of moet ik doen zoals ik het nu doe, een screenie maken van elke wedstrijd + wat zinnen erbij?

Geplaatst

Wat voor jou het handigste is. :thumb:

Geplaatst

Heerlijk!! mij 2 spelers der ook bij :P Veel succes

Geplaatst

Tom Heaton , echt een topper! Suc6 !

Geplaatst
  • Auteur

Volgende update wordt heel uitgebreidt, samenvatting laatste 10 wedstrijden van dit seizoen en grote voorbeschouwing op komend seizoen (als ik niet ontslagen wordt :p ) .

Ik denk morgenmiddag update anders morgenavond, Thnx voor de reacties

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.