Geplaatst 1 januari 200718 jr. Die trucje werkt niet bij mij met mijn savegame met Chelsea :( Ik doe precies wat er staat mij hij werkt gewoon niet ik heb het al 6 x bij 4 verschillende spelers geprobeerd :S :O]: :( Kan iemand mij helpen? _O_
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Auteur Die trucje werkt niet bij mij met mijn savegame met Chelsea :( Ik doe precies wat er staat mij hij werkt gewoon niet ik heb het al 6 x bij 4 verschillende spelers geprobeerd :S :O]: :( Kan iemand mij helpen? _O_
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Auteur Re: Besparen op TopSalarissen De spelers wijzen de contracten af ewn zeggen dan dat ze niet willen inleveren :(
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Re: Besparen op TopSalarissen Probeer het eens bij Terry, en dan niet teveel loon laten inleveren.. En als hij van te voren al meer loon wil dan dat hij nu verdient werkt het niet.. hij moet ietsjes meer willen, of gelijk als dat hij al heeft.. dan alleen kan je hem een lager loon geven.
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Re: Besparen op TopSalarissen Werkt alleen als je een 'kale' FM hebt, dus zonder patch. Heb het ook al zo vaak geprobeerd, altijd weigeren ze..
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Auteur Re: Besparen op TopSalarissen :( Jammer, ook jammer dat het er niet bij staat ;) Hoe moet ik nu die lonen verlagen :S Ze willen te hoge lonen en tekenpremies.
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Re: Besparen op TopSalarissen Heb ik ook, Ferdinand wil gewoon 30 k wedstrijdpremie :cab:
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Auteur Re: Besparen op TopSalarissen :@ Dat is niks, ik betaal voor een slechte Shevhcenko 9miljoen euro per jaar aan salaris :cab: Is er helemaal geen andere manier? :O]:
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Re: Besparen op TopSalarissen Verkopen die grootverdieners!!! :cab: Haal daar goede talentvolle (spelers die weinig verdienen) voor terug. Laat die ouwe hap (spelers die gigantisch veel verdienen) gaan.
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Re: Besparen op TopSalarissen De gids is aangepast en er staat nu bij dat het alleen werkt bij de "kale" fm, zonder patch dus.
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Re: Besparen op TopSalarissen dus je geeft toe dat ik bij de staff zit ;c
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Auteur Re: Besparen op TopSalarissen Maar effe ontopic, is er helemaal geen andere manier dan het laten gaan van de spelers met een hoge salaris :cab:
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Re: Besparen op TopSalarissen Volgens mij niet, ja, met de editor :cab:
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Re: Besparen op TopSalarissen Jawel, spelers verkopen, hierdoor wordt je loonbudget ook verhoogd.
Geplaatst 2 januari 200718 jr. Auteur Re: Besparen op TopSalarissen ;) DUs alleen de editor en spelers verkopen, zal toch dan moeten wachten op transferperiode. Sheva, Tuncay, Makelele, Wright Phillips en Bridge kunnen oprotten :cab: