Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

logoatleticomadrid.gif

U ziet het hier al: Ik ben manager van Atletico Madrid. Atletico Madrid is een echte subtopper en doet nog niet mee om de prijzen.

Dat wil ik veranderen aan Atletico en ik zal zorgen dat ik met Atletico boven titelkandidaten Barcelona, Real Madrid en Valencia sta.

In dit stadion speel ik mijn thuiswedstrijden: Genaamd: Vicente Calderon

vicentecalderon.jpg

Doelstelling Bestuur: In de middenmoot eindigen

Doelsteliing Supporters: Op een respectabele plaats eindigen

Doelstelling Manager: Meedoen voor de titel. Daar heb ik mijn spelers wel voor.

Club: Atletico Madrid

Manager: Marc Meier

Voorzitter: Enrique Carezo

Opgericht: 1903

Capaciteit: 54851

Stadion: Vicente Calderón

Aartsrivalen: Real Madrid

Prognose: 9e

Volgende Keer:

Voorbereiding

Transfers ?

Geplaatst
  • Auteur

logoatleticomadrid.gif

U ziet het hier al: Ik ben manager van Atletico Madrid. Atletico Madrid is een echte subtopper en doet nog niet mee om de prijzen.

Dat wil ik veranderen aan Atletico en ik zal zorgen dat ik met Atletico boven titelkandidaten Barcelona, Real Madrid en Valencia sta.

In dit stadion speel ik mijn thuiswedstrijden: Genaamd: Vicente Calderon

vicentecalderon.jpg

Doelstelling Bestuur: In de middenmoot eindigen

Doelsteliing Supporters: Op een respectabele plaats eindigen

Doelstelling Manager: Meedoen voor de titel. Daar heb ik mijn spelers wel voor.

Club: Atletico Madrid

Manager: Marc Meier

Voorzitter: Enrique Carezo

Opgericht: 1903

Capaciteit: 54851

Stadion: Vicente Calderón

Aartsrivalen: Real Madrid

Prognose: 9e

Volgende Keer:

Voorbereiding

Transfers ?

Geplaatst

Re: Atletico Madrid

ik ben in het 1ste seizoen, zonder transfers kampioen geworden. en ik ben niet zo een goede FM'er. Dus dat moet je ook wel lukken

KUTGW

Geplaatst

succes met een mooie ploeg

Geplaatst
  • Auteur

er werd geen spelers aangetrokken of verkocht

De selectie

selectie.bmp

De Oefenwedstrijden

1e oefenwedstrijd: H. Tel-Aviv - Atletico Madrid 0-4

Hapoel%20-%20Atletico.JPG

Een makkelijke overwinning tegen Tel-Aviv. We begonnen scherp en scoorden direct al.

Na de goal controleerden wij de wedstrijd en dat resulteerde nog in 3 goals.

2e oefenwedstrijd: Amoros - Atletico Madrid 1-8

Amoros%20Atletico.JPG

Een makkelijke dagje voor ons. Amoros was helemaal niks en wij hadden voortdurend de bal.

Vooral Torres had zijn vizier op scherp staan. Dankzij zijn 5 goals wonnen wij met 8-1.

3e oefenwedstrijd: Atletico Madrid - Besiktas 3-0

Atletico%20Besiktas.JPG

Een zeer goede pot van ons, maar de 3 goals wat we scoorden konden makkelijk verdubbeld worden.

Maar we hadden het vizier niet op scherp staan. !!

4e oefenwedstrijd: Atletico Madrid - Atletico Madrid B 2-0

Ateltico%20-%20B.JPG

Een niet al te beste wedstrijd van ons. We waren stukken beter, maar hadden het vizier niet op scherp staan.

Vooral Torres miste veel kansen (waaronder een penalty), maar schoot er uiteindelijk toch 1 in.

Net voor rust maakte Petrov uit een schitterende vrije trap de 2-0.

Na rust waren we weer stukken beter, alleen we konden niet scoren.

5e oefenwedstrijd: Lazio Roma - Atletico Madrid 0-2

Lazio%20-%20Atletico.JPG

In de 1e helft ging het gelijk op. Lazio had kansen, maar ook wij konden de score openen.

Na rust was het tijd voor Torres. Met een goal en een assist was de score al snel 2-0.

Hierna speelden we het goed uit, ook al konden we de 3e treffer maken.

6e oefenwedstrijd: Atletico Madrid - Parma 2-0

Atletico%20-%20Parma.JPG

Het was een zeer vermakelijke wedstrijd. Veel kansen over en weer, maar weer Torres maakte het verschil.

Hij speelde 3 man uit en plaatste de bal in de hoek van de goal en zo werd het 1-0.

Na rust waren wij sterker, en Rodriguez maakte de 2-0 op aangeven van Torres.

Hierna werd het rustig en wonnen we verdiende met 2-0.

7e oefenwedstrijd: Fiorentina - Atletico Madrid 2-1

Fiorentina%20-%20Atletico.JPG

Voetbal van hoog niveau. In de eerste helft hadden wij een dot van kansen, maar alleen Maniche kon het net vinden.

Na de goal raakte Torres geblesseerd, maar we bleven sterker dan Fiorentina.

Uit een vrije trap ( die van richting werd veranderd) scoorde Fiorentina gelijk.

Na rust was Fiorentina beter en scoorde via Toni.

10 minuten voor tijd mistte Rodriguez nog een strafschop en dus bleef de laatste oefenwedstrijd in een 2-1 nederlaag.

Marc Meier vluchtte naar Nederland heen om een interview te voeren met Johan Derksen.

Johan Derksen: Je bent nu trainer van Atletico, ben je blij dat je daar aangetrokken bent?

Ik: Zeker weten. Wie had gedacht dat ik trainer zou worden van een buitenlandse club?. Zelf vind ik Atletico Madrid een geweldige club met super supporters. Ik ben dolgelukkig in Madrid.

Johan Derksen: De supporters waren minder onder de indruk van jou. Maar ga je het waarmaken?

Ik: Ik weet dat de supporters niet blij zijn met mij. Maar ik zal hun harten stelen en Atletico tot een ware topper brengen.

Johan Derksen: Je hebt inmiddels de voorbereiding erop zitten. In 7 oefenwedstrijden maar 1 keer verloren. Het gaat toch goed?

Ik: Ja zeker. Ik had niet gedacht dat we al op zon niveau spelen, maar het spel van de spelers ben ik van onder de indruk. We hebben stuk voor stuk goed gevoetbald.

Johan Derksen: Tevreden over de voorbereiding?

Ik : Dat lijkt me logisch. Ik ben hier gekomen en de spelers hebben vertrouwen in me. In de voorbereiding hebben we goed gespeeld en hopelijk gaat dat in de competitie ook zo.

Johan Derksen: Wat verwacht je van het seizoen?

Ik: Met de kwaliteiten van de spelers kunnen we hoog eindigen. Ik mag niks verwachten van de spelers, maar hoop wel op een Europese plaats.

Johan Derksen: Bedankt voor het interview en succes in Spanje!!

Ik: Geen dank !!

PAUZE WEGENS OPEN NK FM!!

Geplaatst

Succes. alweer :)

Geen transfers vind ik wel tof!

Geplaatst

Tip: Haal Miguel (AM RLC) uit je jeugd. Topspeler, ik zit in mijn 4e seizoen met atletico en hij is echt goed. Geen basis maar dat komt omdat k alleen maar toppers heb. Hij is bij mij 14,25 miljoen waard :)

Geplaatst

hallo

Atletico is inderdaad een zalige ploeg, zonder ook maar 1 transfer te doen heb je overal een goede speler.

kheb in 4de seizoen de treble gewonnen met deze ploeg.

Miguel vind ik niet zo'n goede speler, na 3 seizoenen heb ik hem voor 2miljoen verkocht.

Verkoop Torres voor geen geld ter wereld, maakte bij mij elk seizoen tss 35 en 45 goals. Aguerro scoorde in mijn 4de seizoen zelfs 49 keer.

ah, en hét talent bij atletico is centrale verdediger Daniel de las Heras. Was bij mij op zijn 18e al spaans international en speelde een dikke 40 matchen met een gemiddelde van 7.69... je kan na enkele seizoenen gerust pablo verkopen voor 18miljoen en de las heras in de plaats zetten

Geplaatst

niet meer posten in dit topic hij is er mee gestopt

Geplaatst

Als hij even een pauze neemt mag je toch wel reageren ofniet? Ziet er goed uit!
Geplaatst
  • Auteur

Als hij even een pauze neemt mag je toch wel reageren ofniet? Ziet er goed uit!

Ik ben gestopt jongens.. dus niet meer reageren ;)

Geplaatst

oke ik zal niet meer reageren

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.