Geplaatst 31 december 200618 jr. Hallo, Hoe maken jullie je opstelling, dan bedoel ik de spelers die je in de basis opstelt. Ga je bij iedere speler naar de punten kijken of kijk je naar de namen die ook in het echt opstaan? Vind het zelf best lastig namelijk :-D
Geplaatst 31 december 200618 jr. Auteur Hallo, Hoe maken jullie je opstelling, dan bedoel ik de spelers die je in de basis opstelt. Ga je bij iedere speler naar de punten kijken of kijk je naar de namen die ook in het echt opstaan? Vind het zelf best lastig namelijk :-D
Geplaatst 31 december 200618 jr. Re: Opstelling maken Ik kijk naar de statistieken van de spelers, want ik weet echt niet wie er in bijvoorbeeld Brazilië altjid in de basis staan....
Geplaatst 31 december 200618 jr. Re: Opstelling maken Inderdaad kijken naar de stats van de spelers, al ga ik ook soms weleens uit van mn persoonlijke voorkeur
Geplaatst 31 december 200618 jr. Re: Opstelling maken Als ik echt in Engels 4e competitie ben, kijk ik soms gewoon naar de naam. Vind ik de naam mooi, krijgen ze een plekje. Anders niet. :cab: Maar meestal gewoon kijken naar de eigenschappen van de spelers idd.
Geplaatst 31 december 200618 jr. Re: Opstelling maken Om te beginnen naar de stats ja, en daarna naar de namen, en of de spelers ook een beetje bij elkaar passen; dus niet twee spitsen van 2.02 in een 442 formatie ofzo :cab:
Geplaatst 31 december 200618 jr. Auteur Re: Opstelling maken Naar welke eigenschappen moet ik dan vooral kijken. Ik vond dat spelers vergelijken vroeger trouwens handiger, kreeg je sterretje te zien wie beter was :) .
Geplaatst 31 december 200618 jr. Re: Opstelling maken Naar de eigenschappen die belangrijk zijn voor de positie waar de desbetreffende speler moet gaan spelen. Dus Mandekking en Koppen bij CV enzo; maar dat staat ergens op deze site wel allemaal ;)
Geplaatst 31 december 200618 jr. Re: Opstelling maken Hier een aantal gidsen die het herkennen van spelers makkelijker maken: http://site.manutd.nl/index.php?option=com_content&task=category§ionid=7&id=67&Itemid=141 Al moet ik zeggen dat er nog wat gidsen ontbreken, word aan gewerkt. Er is ook een programmatje in downloads/overig dacht ik genaamd Wie Wat Waar? Waarin je speler met elkaar kunt vergelijken en word berekend wie er beter is op basis van de belangrijke eigenschappen voor een speler op een positie.
Geplaatst 1 januari 200718 jr. Re: Opstelling maken Gewoon ik test ze allemaal in vrienschappelijke wedstrijden en de spelers die ik het beste vind doe ik in de basis :)