Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: PSV Eindhoven

Lekker hajezus! Maar beter fuck je op met jon de Jong :) En die Jan Il MAkoena moet ook eens dood he, Ral Madrid jaja zn mama int bordeel zeker , opzouten! KUTJEGW ouwe :P

Geplaatst

Netjes gedaan in Nederland. Op Europees gebied lekker lullig uitgeschakeld, hehe. Iversen heeft het netjes gedaan, viel ook wel te verwachten aangezien het een goede spelert is. Kutgewee, bleekscheet.

Geplaatst

Slecht in de competitie, mazzel dat je 1e werd maar verder wel goed :P

Geplaatst
  • Auteur

Als Heerenveen zo kampioen wordt hoor je me niet klagen hoor. ;)

Geplaatst

Ha HJ, een topic van jou is altijd tof. Met de hakken over de sloot kampioen, maar dat geeft niet. Ook beker gewonnen, dat is ook mooi. Alleen, Maachi kopen? :cab:

Geplaatst

Als Heerenveen zo kampioen wordt hoor je me niet klagen hoor. ;)

Wie wel?

Leuke presaties :)

KUTGW Die Iversen ownt altijd.

Geplaatst

Prachtige layout, complimenten _O_

Prestaties wel niice, jammer van CL. John de Jong is een topper trouwens! ;d

Geplaatst

Soley is held, maar waarom Maachi, is die zo goed :cab: ? Goede presta's verder, beetje weinig punten in competitie maar dat moet komende seizoenen beter gaan, daar vertrouw ik op. Formatie?

Geplaatst
  • Auteur

442 met ruit van Nielsjon, Maachi lijkt me wel een belofte voor de toekomst, hij werdt goed in mijn Man Utd game

Prachtige layout, complimenten _O_

Hard op lachen :mrgy:

Geplaatst

Maachi was in mijn Utrecht game goed voor 12 assists in seizoen 1.

Maar veel succes met PSV in seizoen 2.

Geplaatst

Off topic: Dus ik begrijp goed als mensen iets willen zeggen over jou aankopen wat jij negatief vind mag je dat dus niet meer melden?

On topic: Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

Off topic: Dus ik begrijp goed als mensen iets willen zeggen over jou aankopen wat jij negatief vind mag je dat dus niet meer melden?

Nee, weer een doelloze reactie he, morgen maar weer verwijderen :(

Geplaatst

Valt me tegen dat 't geen Heerenveen is...

Zou er wel wat meer Nederlanders in willen zien, verder wel tofheid.

Geplaatst
  • Auteur

transfers.JPG

team.JPG

tactiek.JPG

supercup.JPG

Supercup

comp.JPG

bekerfinale.JPG

Bekerfinale

cl.JPG

Uefa Cup:

uefa.JPG

uefa2.JPG

Play off 2e ronde:

po1.JPG

po2.JPG

stats.JPG

Stats

Geplaatst

Bijzonder seizoen, Harm-Jan. Heel bijzonder :cab: Nee, reden(en) voor de teleurstellende 3e plek? En de teleurstellende Europese campagne? Verder toch de beker en JCS gewonnen!!ii11!! Screen van Prager graag, want begrijp eerlijk gezegd niet waarom je hem (voor zo'n bedrag) hebt gehaald..? Ja oké, hij is spelert van Heerenveen irl, maar je zal vast meer reden(en) hebben. Ook graag een screen van Jelle de Bock, kijken hoe hij zich heeft ontwikkeld. Vrede uit.

Maar dus wel meer punten dan vorig seizoen :cab: Dat dan weer wel © Hans Teeuwen.

Geplaatst

Ajax had bij 2-0 tog al gewonnen in de play-off? anfin. goede selectie jammer inderdaad van Europa maarja. Graag screentjes van Aissati en Aythami :) KUTGW

Geplaatst

Jammer dat het seizoen niet helemaal goed verlopen is. Hoe komt het dat het in de copmetitie fout ging? Verder succes volgend seizoen, je hebt toch je betere spelers behouden ondanks dat IRL iedereen weggaat. Alleen waarom Afellay weg. Na een paar weken waren bij mij Inter en Arsenal al geinteresseerd, dan vind ik 4,3 niet echt veel. Is ook een PSV talentje, dus eignelijk zonde. Mag ik een screen van Agger, Maachi en Soley, omdat ik wel benieuwd naar hen ben. Succes verder

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.