Geplaatst 28 december 200618 jr. Glazer: prestaties Ferguson teleurstellend Manchester United eigenaar Malcolm Glazer heeft in een interview aan de Dailly Mirror aangegeven niet tevreden te zijn met de prestaties van Manchester United. In het interview wees hij Ferguson aan als hoofdverantwoordelijke; "In ben zeer in competent met de huidige presaties, het is absuurt dat een club met een status als Manchester United niet doorgaat in de Champions League. Manchester United hoort altijd op alle vlakken mee te doen om de prijzen, als de manager (Ferguson red.) aangeeft tevreden te zijn met de huidige selectie en geen versterking wenst diend hij ook met huidige selectie te presteren. Dat doet hij momenteel niet en dat verwijt ik hem dan ook." Ferguson: Glazer moet zich niet met het voetbal bemoeien Sir Alex Ferguson reageerde geirriteerd op het artikel dat in de Dailly Mirror verscheen, hierin verweet Malcolm Glazer Ferguson het slechte presteren van zijn team. Ferguson gaf aan dat Glazer het bij zijn zaken moest houden en niet met het voetbal moet bemoeien. "Malcolm Glazer is een uitstekend zakenman, maar geen ervaren trainer. Malcolm moet zich dat ook met zijn zaken bezig houden en niet met zaken waar hij geen verstand van heeft. Huwelijk Manchester United en Ferguson ten einde Dan 20 jaar dienst heeft Ferguson de eer aan zichzelf gehouden en heeft ontslag genomen als manager van Manchester United. De voornaamste reden was het meningsverschil met eigenaar Malcolm Glazer. De Noord-Engelsen willen proberen nog voor het einde van deze week de nieuwe manager bekend te maken. Aimar nieuwe manager Manchester United De Nederlander Aimar is zojuist gepresenteerd als opvolger van de opgestapte Alex bij Manchester United. Dit is verassend aangezien Aimar vrij onbekend is voor het grote publiek. Malcolm Glazer verklaarde; "Voor veel mensen is Aimar niet de meest bekende naam, maar hij is man die al jaren meedraaid in de voetballerij en wij zijn er van overtuigd dat hij ons naar niet glorie kan leiden."
Geplaatst 28 december 200618 jr. Auteur Glazer: prestaties Ferguson teleurstellend Manchester United eigenaar Malcolm Glazer heeft in een interview aan de Dailly Mirror aangegeven niet tevreden te zijn met de prestaties van Manchester United. In het interview wees hij Ferguson aan als hoofdverantwoordelijke; "In ben zeer in competent met de huidige presaties, het is absuurt dat een club met een status als Manchester United niet doorgaat in de Champions League. Manchester United hoort altijd op alle vlakken mee te doen om de prijzen, als de manager (Ferguson red.) aangeeft tevreden te zijn met de huidige selectie en geen versterking wenst diend hij ook met huidige selectie te presteren. Dat doet hij momenteel niet en dat verwijt ik hem dan ook." Ferguson: Glazer moet zich niet met het voetbal bemoeien Sir Alex Ferguson reageerde geirriteerd op het artikel dat in de Dailly Mirror verscheen, hierin verweet Malcolm Glazer Ferguson het slechte presteren van zijn team. Ferguson gaf aan dat Glazer het bij zijn zaken moest houden en niet met het voetbal moet bemoeien. "Malcolm Glazer is een uitstekend zakenman, maar geen ervaren trainer. Malcolm moet zich dat ook met zijn zaken bezig houden en niet met zaken waar hij geen verstand van heeft. Huwelijk Manchester United en Ferguson ten einde Dan 20 jaar dienst heeft Ferguson de eer aan zichzelf gehouden en heeft ontslag genomen als manager van Manchester United. De voornaamste reden was het meningsverschil met eigenaar Malcolm Glazer. De Noord-Engelsen willen proberen nog voor het einde van deze week de nieuwe manager bekend te maken. Aimar nieuwe manager Manchester United De Nederlander Aimar is zojuist gepresenteerd als opvolger van de opgestapte Alex bij Manchester United. Dit is verassend aangezien Aimar vrij onbekend is voor het grote publiek. Malcolm Glazer verklaarde; "Voor veel mensen is Aimar niet de meest bekende naam, maar hij is man die al jaren meedraaid in de voetballerij en wij zijn er van overtuigd dat hij ons naar niet glorie kan leiden."
Geplaatst 28 december 200618 jr. Auteur Re: Theatre of Dreams Doelstellingen 1e seizoen Ik kom aan de trainingsvelden en wordt direct aangeschoten door een wat dikke oude man in een veel te strak Man Utd shirtje, hij pakt me vast en schreeuwt: "Wij willen kampioenen". Direct is duidelijk wat het publiek van mij verwacht, ze verwachten prijzen. Ik maak in mijn hoofd vast een lijste met doelstellingen voor het eerste seizoen. Strijd aangaan voor de titel Kwart Finale Champions League Halve Finale FA Cup Allemaal doelstelling die in mijn ogen zeer reëel zijn.
Geplaatst 28 december 200618 jr. Auteur Re: Theatre of Dreams De Aankopen Ik trof een uitstekende selectie aan die ik nog op 2 plaatsen wilde uitbreiden. Larsson verkast naar Manchester United Manchester United heeft Hendrik Larsson overgenomen van Helsingborgs IF, naar verluidt is er een bedrag van 300.00 euro mee gemoeid. Larsson heeft een 1-jarige contract getekend bij de club uit Manchester. Manchester United heeft Hargreaves eindelijk binnen Na seizoen getrouwtrek heeft Manchester United Owen Hargreaves alsnog gecontracteerd. De 25-jarige middenvelder tekende gisteravond een 5-jarig contract. Volgens diverse media zou het ga om een bedrag tussen de 25 en 30 miljoen wat is overgemaakt naar der Recordmeister Larsson: ik was opzoek naar een extra spits voor de breedte en Larsson was daarvoor de aangewezen man. Hij zal seizoen blijven en daarna komt Rossi weer terug en mag hij gaan afbouwen in zijn thuisland. Hargreaves: toptransfer, is nog jong, is Engels, geeft me veel meer opties op het middenveld.
Geplaatst 28 december 200618 jr. Re: Theatre of Dreams Ziet er leuk uit; goeie, realistische aankopen en een team waaraan je verder toch weinig hoeft te doen denk ik. Ga zo door :clap:
Geplaatst 28 december 200618 jr. Re: Theatre of Dreams Zeer goed , maar probeer je posts te editten , zo komt alles in een post . KUTGW !
Geplaatst 30 december 200618 jr. Auteur Re: Theatre of Dreams Start van het seizoen Compitie Man. Utd - Sheffield United 4-1 Park, Scholes, Rooney, Saha Watford - Man. Utd 0-2 Cristiano Ronaldo, Rooney Man. Utd - Spurs 3-2 Scholes (2x), Rooney Man. Utd - Wigan Athletic 2-0 Larsson (2x) Chelsea - Man. Utd 1-1 Hargreaves West Ham United - Man. Utd 1-1 Rooney Liverpool - Man. Utd 4-3 Giggs, Rooney, Saha Man. Utd - Newcastle United 4-0 Rooney (3x), Scholes Charlton - Man. Utd 1-3 Scholes, Solskjaer, Saha Man. Utd - Aston Villa 1-0 Smith Reading - Man. Utd 0-2 Scholes, Larsson Man. Utd - Middelsbrough 1-0 Park Stand 1. Man. Utd. 12-29 +17 2. Man. City 11-26 +16 3. Chelsea 11-22 +12 4. Arsenal 11-20 +8 5. Bolton 11-20 +8 6. Liverpool 11-19 +7 Champions League De volgende poule kwam uit de loting; Manchester United (Eng), Porto (Port.), Werder Bremen (Dui.), Anderlecht (België). Een redelijke zware poule, maar het moest toch zeker te doen zijn, Man. Utd. - Anderlecht 2-0 Vidic, Rooney Werder Bremen - Man. Utd. 1-0 - Porto - Man. Utd. 1-1 Scholes Man. Utd.- Porto 6-1 Giggs, Hargreaves, Solskjaer, Rooney, Larsson, Smith Stand 1. Werder Bremen 4-9 2. Man. Utd. 4-7 3. Anderlecht 4-4 4. Porto 4-1
Geplaatst 30 december 200618 jr. Re: Theatre of Dreams niet slecht, maar met _O_ man utd _O_ mag je wel de FA cup winnen hoor ;) en wat wil je presteren in de LC?
Geplaatst 30 december 200618 jr. Auteur Re: Theatre of Dreams niet slecht, maar met _O_ man utd _O_ mag je wel de FA cup winnen hoor ;) en wat wil je presteren in de LC? De lc is voor mij meer een toernooi om de reserve spelers wedstrijdritme te geven, de prioriteit ligt bij de andere prijzen.
Geplaatst 31 december 200618 jr. Re: Theatre of Dreams mijn favourite club maar ik vind het zo maar magertjes gepresenteerd doe er is wat meer foto's en wat andere dingen bij dat het zo opvult
Geplaatst 31 december 200618 jr. Re: Theatre of Dreams Goed gepresenteerd! Maar er kan inderdaad wel wat meer plaatjes bij ! Ga zo door!