Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

sparta-logo.jpg

Sparta Rotterdam is de oudste club die tot op de dag van vandaag actief is in het betaalde voetbal van Nederland en het leek me dus leuk met deze club te gaan spelen. In Het Kasteel galmt om de twee weken SP-AR-TA van de tribunes. De waarheid is echter hard, de club heeft exact veertig jaar geleden haar laatste prijs behaald, namelijk de KNVB Beker. Ik ga proberen Sparta weer naar successen te leiden en uit de rode cijfers te halen.

Verwachtingen:

Prognose: 13de

Bookmakers:

bookmakersae1.jpg

Bestuur: Uit de gevarenzone blijven

Supporters: Bouwen aan een nieuw team

Manager: 12e eindigen, 3e ronde beker

Transfers: (Door de schulden heb ik geen transferbudget tot mijn beschikking)

Transfers in:

transfersinrg8.jpg

Er zijn geen spelers vertrokken/verhuurd.

Selectie:

selectielk9.jpg

Als je nog een screen wilt vraag maar, hou jullie op de hoogte. :checkit:

• Antwoorden 115
  • Weergaven 150
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

sparta-logo.jpg

Sparta Rotterdam is de oudste club die tot op de dag van vandaag actief is in het betaalde voetbal van Nederland en het leek me dus leuk met deze club te gaan spelen. In Het Kasteel galmt om de twee weken SP-AR-TA van de tribunes. De waarheid is echter hard, de club heeft exact veertig jaar geleden haar laatste prijs behaald, namelijk de KNVB Beker. Ik ga proberen Sparta weer naar successen te leiden en uit de rode cijfers te halen.

Verwachtingen:

Prognose: 13de

Bookmakers:

bookmakersae1.jpg

Bestuur: Uit de gevarenzone blijven

Supporters: Bouwen aan een nieuw team

Manager: 12e eindigen, 3e ronde beker

Transfers: (Door de schulden heb ik geen transferbudget tot mijn beschikking)

Transfers in:

transfersinrg8.jpg

Er zijn geen spelers vertrokken/verhuurd.

Selectie:

selectielk9.jpg

Als je nog een screen wilt vraag maar, hou jullie op de hoogte. :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM07] De (nieuwe) club van Rotterdam; Sparta

ik zou wel een screentje willen van Everton Ramos da Silva

evertonlx3.jpg

Geplaatst

ok...???? ik denk dat dit niet kan kloppen ik kan de cijfers niet zien of licht dat aan mij

Geplaatst
  • Auteur

ok...???? ik denk dat dit niet kan kloppen ik kan de cijfers niet zien of licht dat aan mij

Ik heb bij de opties aangegeven dat ik de stats in balkjes wil laten weergeven, dus vandaar. ;)

Geplaatst

Je elftal behoeden voro degradatie moet zeker lukken. Dit seizoen overleven en investeren in de jeugd, zodat je winst kunt maken! Suc6!

Geplaatst

Met dit elftal moet je zeker kunnen overleven in de eredivisie, verkoop een speler en haal er een paar leuk voor terug. Met de goede taktiek moet het zeker lukken. Ik had een vrienschappelijk wedstrijden met RKC, Feyenoord, Psv (En nog een paar sub-toppers). Allemaal gewonnen met 3-0 of meer, en 1 gelijk. Dus het moet zeker te doen zijn.

Geplaatst

Leuke club, doelstellingen haal je wel, zeker na die mooie wedstrijd ;).

Geplaatst
  • Auteur

Overzichtje gespeelde wedstrijden:

wedstrijdendn8.jpg

Tegen Omniworld trouwens door op strafschoppen..

Stand:

standof9.jpg

Geplaatst

Gaat lekker, goed resultaat in de derby tegen Feyenoord. Tot nu toe de beste club van Rotterdam:)

Geplaatst

Mag ik screentje van Dominique van Dijk, mooie overwinning op Feyenoord

Geplaatst
  • Auteur

Mag ik screentje van Dominique van Dijk, mooie overwinning op Feyenoord

vdijkxd2.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Overzichtje wedstrijden:

wedstrijderc9.jpg

Op de wedstrijden tegen ADO en Roda uit en natuurlijk de bekerwedstrijden (Tegen Jupiler clubs moet je toch geen strafschoppen nodig hebben..) na ben ik en kan ik alleen maar heel tevreden zijn. :thumb: Ik ben trouwens wel door naar de kwartfinale van de KNVB Beker, in Dordrecht wacht dan FC Dordrecht. Hopelijk heb ik dan geen verlening of strafschoppen nodig. Overigens missen hierboven twee wedstrijden in het schema, namelijk:

RKC - Sparta 2-3

Sparta - Twente 4-3

De stand:

standth9.jpg

Sparta naar de CL?! We zullen zien.. :P

Transfers:

In de winterstop hebben er geen transfers plaats gevonden, wel gaat Steve Olfers aan het einde van het seizoen transfervrij naar Ajax. Hij was een rustpunt in mijn defensie maar wat wil je als Ajax aanklopt.

Geplaatst

gaat goed KUTGW

Geplaatst

superresultaten ga zo door :clap:. Zorg dat Feyenoord en Sparta naar de CL gaan he :D.. Dus jij ff kampioen en Feyenoord met play offs:)

Geplaatst

Goede resultaten, ga zo door.

P.S. Klopt het dat deze novelle ook op een andere site stond ? :)

Geplaatst
  • Auteur

P.S. Klopt het dat deze novelle ook op een andere site stond ? :)

Klopt ja, heb hem op twee fora staan. ;)

Geplaatst

Jammer dat Olfers gratis de deur uitloopt

Geplaatst

Ziet er leuk uit

Geplaatst

Leuk team en goede prestaties. Vooral een leuk team met de talenten Vlug (IRL), Zaalman en Emnes. Raar dat (een deel van) hen niet in het eerste zit? Succes

Geplaatst
  • Auteur

Leuk team en goede prestaties. Vooral een leuk team met de talenten Vlug (IRL), Zaalman en Emnes. Raar dat (een deel van) hen niet in het eerste zit? Succes

Dit drie-tal heeft wedstrijdritme opgedaan in het eerste elftal maar de indruk was niet super, Emnes speelde wel goed en zit daarom ook bij de selectie. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Uitslagen wedstrijden:

uitslagegh1.jpg

De kwartfinale van de KNVB beker was het eindstation van dit seizoen, we verloren na een penaltyserie van Dordrecht. We leken er een beetje door van streek geraakt maar tegen Utrecht werd de oude vorm weer herpakt en wonnen we weer eens een wedstrijd. Jammer van die laatste wedstrijden tegen Groningen en NEC, in deze twee wedstrijden hebben we de vijfde plek verspeeld.

Eindstand Eredivisie:

eindstandnz3.jpg

Ondanks het dipje waar we in zaten en de mindere resultaten keurig zesde geindigd in het eerste seizoen met Sparta, wie had dat nou verwacht toen ik eraan begon. :D

Play - Offs:

De eerste ronde moet ik het opnemen tegen de club waar ik de laatste speelronde tegen gespeeld heb, NEC Nijmegen. Het is natuurlijk jammer als we nu europees voetbal niet halen maar het is geen schande als het niet wordt gehaald, ben nu al meer dan tevreden met het eerste seizoen.

Geplaatst

Lekker seizoen gedraaid, hopen dat je je nog kwalificeert voor de UEFA Cup, maar als het niet zo is, natuurlijk geen schande. KUTGW ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.