Geplaatst 26 december 200618 jr. Ik heb een vraagje,kan ik als ik de patches en de updates geinstalleerd heb,ze gewoon van mn harde schijf verwijderen? Of zijn ze toch nog nodig op 1 of andere manier?
Geplaatst 26 december 200618 jr. Auteur Ik heb een vraagje,kan ik als ik de patches en de updates geinstalleerd heb,ze gewoon van mn harde schijf verwijderen? Of zijn ze toch nog nodig op 1 of andere manier?
Geplaatst 26 december 200618 jr. Re: Updates en patches???Verwijderen Als je verder met de updates wilt spelen, heb je ze toch nodig hé, dat lijkt me wel logisch.
Geplaatst 26 december 200618 jr. Auteur Re: Updates en patches???Verwijderen Als je verder met de updates wilt spelen, heb je ze toch nodig hé, dat lijkt me wel logisch. Ik wil ze ook niet uit het spel verwijderen! Maar ik bedoel,ik dl die update en daarna doe ik hem uitpakken enz,dan zijn dus die files van die update naar het spel gegaan neem ik aan. Maar moet je dan toch die gedownloade file van die update laten staan op je harde schijf?
Geplaatst 27 december 200618 jr. Re: Updates en patches???Verwijderen Die gedownloade file kan je dan verwijderen
Geplaatst 27 december 200618 jr. Auteur Re: Updates en patches???Verwijderen Die gedownloade file kan je dan verwijderen Dank je wel!