Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Cardiff City slaat Wilke aan de haak

cardiffxd9.png

Wat een verassing!!!. Hoe zijn ze ooit mijn naam te weten gekomen. :O]:

Wat een droom geweldig!. En nu kan ik school ook bij het vuilnis gooien.

Ik krijg te horen dat ik een transferbudget van 1.08 miljoen heb en 84.000 loonlast.

Hiermee moeten we zo creatief mogelijk mee om gaan. Het liefst wil ik van dit geld 2 a 3 versterkingen halen.

De loonlast is geen probleem. Wat wel een probleem is is de schuld van 29 miljoen die ze hebben opgebouwd.

( Is dit dan misschien de reden voor mijn baan, Het weinige geld dat ze kunnen besteden door de schulden, mwaaah zal wel niet :mrg: )

Ik heb 8 nieuwe trainers aangesteld om de werkdruk te verlagen.

En de jongen talenten die Cardiff City zo veel heeft te laten groeien.

vriendschappelijke wedstrijden wie we hebben geregeld.

Mooie affiches zitten er tussen.

feyenoord - cardiff

az - cardiff

rangers- cardiff

celtic - cardiff

cardiff onder 18 - cardiff

Historie van de club

Gegevens:

Naam: Cardiff City Bijnaam: The Bluebirds

Opgericht: 1899 Stadion: Ninian Park 20.000 toeschouwers ( tot 2009 )

stadionaj1.jpg

Geschiedenis:

Cardiff City Football Club is een Welsche voetbalclub, die echter uitkomt in de Engelse competitie, waarmee het één van de drie is. De andere twee zijn Wrexham en Swansea City. De club is opgericht in 1899, als Riverside F.C., veranderde in 1908 naar de huidige naam, en komt uit in de Football League Championship. De club speelt zijn thuiswedstrijden op Ninian Park, maar de club is bezig met een nieuw stadion. De voorzitter is de bekende Libanese zakenman Sam Hammam.

De hoogste klassering werd behaald in het seizoen 1923/24, toen de club tweede werd achter Huddersfield Town.

Soul Crew:

'I don't fear returning to Elland Road with Manu. You seem to forget I played at Ninian Park last season', aldus Rio Ferdinand. Ninian Park is de thuishaven van Cardiff City, een club met een van de meest beruchte supportersgroepen van de UK genaamd de Soul Crew. Over deze beruchten supporters is zelf een boek geschreven wat bekend is geworden.

Heksenketel voor de tegestanders dus.

soulcrewhb6.png

Erelijst:

FA Cup

Winnaar: 1927

Welsh Cup

1912, 1920, 1922, 1923, 1927, 1928, 1930, 1956, 1959, 1964, 1965, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1973, 1974, 1976, 1988, 1992, 1993

Europa cup 2:

1967,1968: Halve Finale

Geplaatst
  • Auteur

Cardiff City slaat Wilke aan de haak

cardiffxd9.png

Wat een verassing!!!. Hoe zijn ze ooit mijn naam te weten gekomen. :O]:

Wat een droom geweldig!. En nu kan ik school ook bij het vuilnis gooien.

Ik krijg te horen dat ik een transferbudget van 1.08 miljoen heb en 84.000 loonlast.

Hiermee moeten we zo creatief mogelijk mee om gaan. Het liefst wil ik van dit geld 2 a 3 versterkingen halen.

De loonlast is geen probleem. Wat wel een probleem is is de schuld van 29 miljoen die ze hebben opgebouwd.

( Is dit dan misschien de reden voor mijn baan, Het weinige geld dat ze kunnen besteden door de schulden, mwaaah zal wel niet :mrg: )

Ik heb 8 nieuwe trainers aangesteld om de werkdruk te verlagen.

En de jongen talenten die Cardiff City zo veel heeft te laten groeien.

vriendschappelijke wedstrijden wie we hebben geregeld.

Mooie affiches zitten er tussen.

feyenoord - cardiff

az - cardiff

rangers- cardiff

celtic - cardiff

cardiff onder 18 - cardiff

Historie van de club

Gegevens:

Naam: Cardiff City Bijnaam: The Bluebirds

Opgericht: 1899 Stadion: Ninian Park 20.000 toeschouwers ( tot 2009 )

stadionaj1.jpg

Geschiedenis:

Cardiff City Football Club is een Welsche voetbalclub, die echter uitkomt in de Engelse competitie, waarmee het één van de drie is. De andere twee zijn Wrexham en Swansea City. De club is opgericht in 1899, als Riverside F.C., veranderde in 1908 naar de huidige naam, en komt uit in de Football League Championship. De club speelt zijn thuiswedstrijden op Ninian Park, maar de club is bezig met een nieuw stadion. De voorzitter is de bekende Libanese zakenman Sam Hammam.

De hoogste klassering werd behaald in het seizoen 1923/24, toen de club tweede werd achter Huddersfield Town.

Soul Crew:

'I don't fear returning to Elland Road with Manu. You seem to forget I played at Ninian Park last season', aldus Rio Ferdinand. Ninian Park is de thuishaven van Cardiff City, een club met een van de meest beruchte supportersgroepen van de UK genaamd de Soul Crew. Over deze beruchten supporters is zelf een boek geschreven wat bekend is geworden.

Heksenketel voor de tegestanders dus.

soulcrewhb6.png

Erelijst:

FA Cup

Winnaar: 1927

Welsh Cup

1912, 1920, 1922, 1923, 1927, 1928, 1930, 1956, 1959, 1964, 1965, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1973, 1974, 1976, 1988, 1992, 1993

Europa cup 2:

1967,1968: Halve Finale

Geplaatst

Re: cardiff city op weg naar wat?

Nick Wilke van Bcs?

beetje korte inleiding, maar suc6

Geplaatst

wel heel kort begin maar wat er nog niet is kan nog komen suc6 ermee

Geplaatst

Heel kort maar succes.

Geplaatst
  • Auteur

De vriendschappelijk wedstrijden tegen grote clubs hebben wij speciaal georganiseerd omdat geld in de kas te laten komen.

Ik was al blij als we er 1 van de 4 zouden winnen. Maar tot mijn grote verbazing is onze ploeg al zo ver, dat we er geen een verliezen en zelf de meeste winnen. De laatste tegen cardiff -18 was om het zelftrouwen weer op te krikken wat dus eigenlijk helemaal niet nodig was.

Maar we speelden weer fantastisch en het werd 8-0!

Nu op naar de wedstrijden waar het echt om gaat.

wedstrijdenau2.th.png

Ondertussen heb ik een samenwerkingsverband met liverpool afgesloten. Ik hoop hier door goede spelers te kunnen lenen de eerste pogingen vallen tegen.

Ook de eerste pogingen op versterking valt tegen. Ik was rond met osei, maar de werkvergunning word geweigerd, dat zelfde geld bij mokoena. Ik hoop dat dit nog gaat veranderen. En dat we nog 1 a 2 versterkingen kunnen presenteren ook al valt de selectie die we nu hebben me niks tegen.

saitllietclubsmg5.th.png

Geplaatst

Leuk allemaal!

Maar mischien kna je je screens wat mooier uitknippen en niet als thumbnails posten!

Neem de onderste link van Imageshack! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Tot mijn grote verbazing kom ik zelf nog zo in het begin van het nieuwe seizoen in de nederlandse media !!!!!!!!!!!!!! :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :biertje:

Beter laats als nooit.

vifmuv4.png

In 2009 is het nieuwe stadion van de club klaar.

8300rd4.jpg

en zo moet die er een beetje uit gaan zien. 30.000 toeschouwers zullen er in gaan passen. Goed voor de centen! :checkit:

Nog een paar dagen en het seizoen zal beginnen, we beginnen met de moeilijke wedstrijd tegen birmingham city. Ik hoop de komende weken nieuwe aankopen te kunnen presenteren.

De doelstelling is: in de middenmoot eindigen

Mijn eigen is binnen 3 jaar in de premier division zitten.

Geplaatst

Rustig begin, het uitknippen en bewerken van je afbeeldingen is een hele verbetering!!

Misschien moet je eens proberen om het krantenstukje bijv NIET te quoten, nu staat die lelijke witte rand er rond!!

verder succes met je team en hopelijk kan je je nog iets versterken !!

Geplaatst

Je moest aan het begin ook wennen om het mooi te formuleren.

en ik vind dat hij vooruit gaat

weet zeker dat iedereen dat bij het begin had

Geplaatst
  • Auteur

Cardiff City selectie 2006/2007

selectielf4.png

En dan is het me toch geluk om 2 nieuwe aankopen te doen. _O_

Marnix Kolder. De Nederlander gaat in engels dienst spelen. Overal inzetbaar van verdediging tot spits. Hij word overgenomen van Veendam.

En het grote 17 jarige talent Sherman Cardenas.

Hiermee hebben we onze selectie rond voor dit seizoen en moet de doestelling te halen zijn.

marnixkolderem0.png

shermancardenasjz1.png

Tactiek voor de eerste wedstrijd.

tactiekav7.png

intro2iv1.png

Cardiff gaat moedig ten onder tegen Birmingham City.

Na de wedstrijd kon de manager van Cardiff City niet anders zeggen dan dat het een terechte zege was voor Birmingham City.

Je kon duidelijk het klasse verschil zien tussen de twee ploegen maar toch was er dapper gestreden en waren er af toe ook de kansen op de 1-1.

Jammer dat dat niet gebeurde maar een overwinning was hier ook niet verwacht.

biringhamcardiffqn1.png

Cardiff City geeft voorsprong bijna uit handen.

Binnen 40 minuten op 2-0 staan en denken dat je de wedstrijden binnen hebt en dan vervolgens in amper een half uur 2 tegen doelpunten krijgen.

Bijna gaf Cardiff City de wedstrijd tegen Preston uit handen, dat zou onverdiend zijn geweest, maar gelukkig werd in de 89 ste minuut de 3-2 gemaakt en konden de 16.000 fans opgelucht naar huis. De eerste 3 punten zijn binnen! en ook het eerste doelpunt van de nieuweling Marnix Kolder. :clap:

cardifprestonku3.png

Geplaatst

Mooier zo die screens !!

En mooie overwinning op Preston !!

Geplaatst
  • Auteur

intro2iv1.png

Cardiff lijdt 2 de nederlaag in 3 duels.

Wat een schande! Gewoon totaal ingemaakt en vernederd. Geen enkel moment had Cardiff City het idee in de wedstrijd dat ze ook maar iets te zeggen hadden.

De score 2-0 viel achteraf nog mee, helemaal als je bekijkt dat de 1-0 uit een onterechte penalty voortkwam.

Maar natuurlijk geen geklaag bij de scheids want deze nederlaag was meer dan verdiend.

Cardiff moet echt beter gaan voetballen willen ze hun doelstelling waar gaan maken.

derbycardiffan7.png

Herstel op een geweldige manier.

Binnen 7 minuten stond Cardiff City op achterstand, en leek de wedstrijd netzo als de vorige weer niet in de hand te hebben. :O]:

Maar ineens blijkt dat ze het dan toch kunnen en er komt een ware stormloop op het doel van Crystal Palace, wat resulteerd

in 3 doelpunten voor rust en nog 1 naar rust. En een hattrick van de nieuwe nederlander Marnix Kolder!. De stormloop duurt eigenlijk tot de 90 ste minuut

aan toe, maar meer doelpunten willen dan niet meer vallen. Wel maakt Crystal Palace er nog een en dat resulteerd in een eindstand van 4-2 Hulde _O_

Op dit moment bezet de club de 10 de plaats.

cardiffcrystalpalaceay5.png

marnixkolder0119402ox4.jpg

De nederlander Marnix Kolder maakte een hattrick tijdens de wedstrijd tegen Crystal Palace.

Na 120 minuten als nog verder in league cup.

Elke overwinning telt zullen we maar zeggen. En league cup wedstrijden zijn altijd apart zo is vandaag weer duidelijk geworden.

Ondanks de rode kaart van Walsall kon Cardiff city niet door drukken en moest tot diep in de verlenging wachten op de 2-1.

Het belangrijkste is een ronde verder voor Cardiff City.

cardiffwalsallfe3.png

Geplaatst

Jammer dat je nog niet speelt met de nieuwe update.

Maar voor de rest wel leuk dat je kolder hebt kunnen halen.

Veel succes verder.

Geplaatst
  • Auteur

intro2iv1.png

Degelijke uitwinst Cardiff City .

Cardiff City speelde redelijk tot goed in de wedstrijd tegen Hull. En wist er door een doelpunt van Michael Chopra in de 15 de minuut met de zege van door te gaan.

De punten in deze uitwedstrijden zijn voor ons extra

meegenomen verklaarde Coach Nick Wilke Naar afloop.

hullcardiffba1.png

,

Cardiff City laat zijn kunnen zien in geweldige wedstrijd.

In een geweldige wedstrijd waar in Cardiff City met veel zelfvertrouwen speelden werd het nietige Luton totaal onderste boven gelopen. Voor rust werd het verschil al gemaakt met 5 doelpunten waaronder weer 3 van Marnix Kolder. Als Cardiff dit vaker in het seizoen kan laten zien belooft het veel goeds!.

cardifflutonba1.png

Onterechte nederlaag tegen het grote Leeds United.

Net niet was het commentaar naar de wedstrijd. Overal de hele wedstrijd gezien was Cardiff het meerdere over Leeds maar het ontbrak aan geluk en aan de afmaking.

Leeds mocht in zijn handjes klappen dat het de 3 punten naar huis had meegenomen.

cardiffleedsao8.png

Nipte nederlaag tegen Leicester.

Naar 90 minuten stond er 1-0 op het boord. Cardiff speelde niet goed genoeg en verloor terecht. Het lijkt er op dat Cardiff City te wisselvallig dit seizoen is en dat, dat ze al de nodige punten gekost heeft.

leicestercardiffwm6.png

Cardiff City in ware dip.

Woedend maar dan ook echt woedendddddddddddddddddddd! Was de Coach Nick Wilke naar afloop van deze wedstrijd, niet op de scheids ( dat natuurlijk ook altijd ) maar op zijn eigen spelers. Tegen het kleine Southend werd met 1-0 verloren en Cardiff creëerde amper grote kansen. Naar 3 opeenvolgende nederlagen is het zelfvertrouwen tot een dieptepunt gezakt en daar zal snel verandering in moeten komen.

southendcardiffsf9.png

Stand:

standkr4.th.png

adhk2.png

Geplaatst
  • Auteur

heb de wedstrijd tegen leeds er al bij gezet ;)

Geplaatst

Mooi gedaan ook met die krantenberichten. Ga gewoon zo door.

Geplaatst

Goed begin, Maar je hebt 2 x dezelfde scree daar staat 2x een 5-0 overwinning tegen Luton terwijl het een 5-0 verlies tegen leeds moet zijn.

Verder veel succes!

Geplaatst

Ziet er goed uit. Resultaten kunnen beter, maar dat komt nog wel ;)

Geplaatst
  • Auteur

intro2iv1.png

Cardiff city ligt uit de league cup.

Over en uit is de droom van Cardiff City om de league cup dit seizoen op hun naam te schrijven.

Dat is eigenlijk nog niet het ergste, het ergste is dat dat er tegen de voorhouding in werd verloren

van een club uit de league one. Aanvallen zat maar weer was de afwerking niet wat het moest zijn, het word langzaam zorgwekkend verklaarde

de coach naar afloop. Het enige voordeel is dat het speelschema minder druk word maar of de club daar nou zo blij mee moet zijn.

Want het is wel een feit dat er nu veel geld word misgelopen.

leaguecupcrewecardiffys4.png

Weer onderuit.

Ondertussen alweer de 5 de nederlaag op een rij. Al was met deze nederlaag nog meer te leven als met de andere. De 1 ste helft was volledig voor Barnsley en stond het al snel 1-0 in de tweede helft leek Cardiff wat terug te komen, er kwamen wat kansen maar toch viel de 2-0.

De tactiek werd volledig omgegooid er werd nog meer aanvallend gespeeld en het werkte 2-1!. Maar naar een domme kopstoot en een rode kaart voor Cardiff City kon Barnsley de wedstrijd rustig uispelen.

cardiffbarnsleyxd3.png

De dip begint steeds groter te worden, het enigste wat we nu nodig hebben is een snelle overwinning. Zodat het zelfvertrouwen van de spelers groter word.

waardelooswc7.png

Mooie overwinning op Wolves.

Wat een geweldige speler is Marnix Kolder dan ook wat een aankoop is dat geweest. Naar 2 weken blessure leed, stond die weer vanaf het begin in het basis en scoorde die zijn 3 de hattrick van het seizoen!. De einstand werd dan ook 0-3 en zo staat marnix kolder alweer op 10 doelpunten uit 10 duels.

Deze zege had Cardiff City duidelijk nodig, hopen dat dit

Het zelfvertrouwen goed heeft gedaan. Met de 11 de plek valt de schade nog mee.

wolvescardiffkr4.png

Speler van de maand

beloning voor zijn goede spel:

spelervandemaandpt5.png

adinterviewey0.png

Geplaatst
  • Auteur

intro2gy8.png

Cardiff City wint onverdiend bij Stoke.

Het gaat er allemaal weer wat beter uit zien voor

Cardiff City niet qua spel maar wel qua resultaat. Een knappe 1-2 overwinning bij Stoke zorgt voor de 2 de winst op rij.

Eigenlijk zorgde een opleving van een kwartier de overwinning.

Daarna was het meestal eenrichtingsverkeer zonder echt grote kansen weg te geven.

cardenasba3.jpg

Sherman Cardenas pikt zijn doelpunt mee tegen Stoke.

stokecardifffa8.png

Hahahaha de pers kan nog steeds geen hoogte van mijn krijgen.

Ik zelf eigenlijk ook niet naar een reeks nederlagen ineens

2 overwinningen tegen 2 grote teams. Misschien komt het door mijn bluf praatjes.

voordeelvantwijfelrj2.png

Plymouth makkie voor Cardiff City

Goede overwinning op Plymouth,

geen moment kwam de ploeg in gevaar en eindelijk

liet Cardiff City goed voetbal zien.

cardiffplymouthws9.png

Southampton gaat ook ten onder tegen Cardiff.

Als je de stand kijkt is deze overwinning verwacht.

Als je de voorspelling vooraf bekijkt en het geld wat beide clubs hebben,

is dit een grote verassing. 1-0 was de einstand, even was ik bang dat we de overwinning alsnog zouden weggeven. Grote kansen hadden we eind van de wedstrijd

maar de genade klap deelden Cardiff niet uit. Tot mijn verbazing kan Southampton

al helemaal geen kans afdwingen.

cardiffsouthamptonua1.png

5 de overwinning op rij!!

En dat is 5!. Een 1-0 overwinning op Q.P.R. zorgt dat Cardiff City naar de 6 de plaats stijgt met 1 duel minder als de rest gespeeld. Prachtig toch naar 4 duels verloren te hebben, weer ineens 5 duels achter elkaar winnen en weer op de nacompetitie plaatsten staan.

Ook opvallend is dat we nog steeds niet gelijk hebben gespeeld, alles of niets voetbal dus.

cardiffqprok2.png

tussenstand:

standny9.png

Geplaatst

doelstelling mag gerust omhoog, Cardiff heeft een goede getalenteerde spelersrgroep

mar al een hele verbetering in de presentatie :D

Geplaatst
  • Auteur

Ja inderdaad middenmoot blijkt iets te laag. :-D

Ik stel hem dan ook bij naar top 6 en dus nacompetitie ( en van daar uit natuurlijk proberen promoveren )

Ik vind dat ploegen als Leeds, Sunderland en Biringham City nogal altijd iets sterkere selecties hebben maar

ondere die ploegen kunnen we zeker om de bovenste plaatsen meedoen en als alles meezit zelf om de 1 ste plaats.

Geplaatst
  • Auteur

intro2bf4.png

Talent Cardenas geeft Sunderland genadeslaag.

De nummer 3 van de Championship bracht Cardiff geen enkel moment in de problemen.

Het talent Cardenas zorgde met 2 prachtige doelpunten ( 2 afstand schoten van 25 meter ) voor het verschil, vervolgens probeerde Sunderland het nog wel maar kon nooit voor echt voor problemen zorgen. Hele mooie overwinning natuurlijk want Sunderland staat op dit moment op de 3 de plek.

sunderlandcardiffap9.png

Voor het eerst een gelijkspel

Voor het eerst werd er gelijk gespeeld door Cardiff City naar 18 wedstrijden was het dan eindelijk zo ver. En dat was volkomen verdiend. Er stonden 2 gelijkwaardige team in het veld, die alle twee de overwinning hadden kunnen paken maar ze misten daar de kansen voor. Maar de 1-1 was een rechtvaardige uitslag.

cardiffipswichpk4.png

Al 8 wedstrijden ongeslagen, het gaat fantastisch.

ongeslagenre8.png

Cardiff loopt alsnog over Burnley heen.

Binnen 22 seconde lag de 1-0 er al in, vervolgens werd er vrij makkelijk terug gescoord en wat denk je binnen 46 seconden in de 2 de helft lag de 2-1 er al weer in. Maar mede dankzij een goede Steven Thompson won Cardiff City nog vrij gemakkelijk. Enige minpuntje 3 belangrijke speler raken geblesseerd!. Oei dat kan ons nog duur komen te staan de komende wedstrijden. Kijken hoe we dat gaan opvangen, want tot nou toe hadden we redelijk geluk met blessures.

steventhompsonse3.jpg

Steven Thompson begint steeds beter te voetballen.

burnleycardiffma8.png

Cardiff wat ongelukkig onderuit.

Naar de blessures van vorige week was ik al bang voor deze wedstrijd. Toch ging het eigenlijk helemaal niet zo slecht we creëerden veel meer kansen als de tegenstander maar het wou niet, kans op kans werd onbenut gelaten. En bij hun was het 2 goede kansen 2 goede doelpunten en dan houd het op. Jammer dat onze zegereeks zo moet eindigen. Maar het kon natuurlijk niet oneindig duren verklaarde de coach.

cardiffcolchesterzs2.png

Coventry vernederd Cardiff City.

Een redelijke 1 ste helft met kansen over en weer. Maar een werkelijk dramatisch laatste half uur zorgde voor de 4-0 eindstand. We staan weer met beide voeten op de grond verklaarde coach Nick Wilke naar afloop. Omdat het niet lukte forceerde we en ging het, het laatste half uur helemaal mis. Het enige wat we kunnen doen nou is ons zo goed mogelijk voorbereiden op de volgende wedstrijd. Naar de geweldige reeks, gaat het nou dus weer wat minder, nu kunnen ze laten zien dat ze het niveau wel aan kunnen.

coventrycardiffwn5.png

opinie.

interviewcl8.png

Ik heb ook een prijs binnen, 3 de geworden bij verkiezingen coach van oktober.

Altijd leuk.

3decoachvanoktoberld0.png

stand:

standpf3.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.